Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب نماز جمعه مسجدالاقصی گفت که عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی خیانتی بزرگ در حق سرزمین معراج پیامبر (ص) به شمار می رود.

 به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی در جریان ایراد خطبه‌های نماز جمعه تصریح کرد:« قرآن کریم خیانت در امانت را با خیانت به خداوند و رسولش مرتبط دانسته است، از جمله این امانت ها سرزمین است و خیانت در خاک فلسطین یک خیانت بزرگ به شمار می رود، ما به عادی سازان روابط اعلام می داریم که عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی خیانتی بزرگ در حق سرزمین معراج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی ضمن محکوم کردن اقدامات ارتش صهیونیستی علیه فلسطینیان از جمله اعمال محدودیت علیه نمازگزاران به بهانه شیوع کرونا، خاطرنشان کرد:« از منظر ما تا زمانی که نمازگزار به پروتکلهای بهداشتی پایبند است، این اقدامات هیچ گونه توجیهی ندارد.»

این گزارش می افزاید :با وجود تدابیر امنیتی شدید رژیم صهیونیستی، هزاران فلسطینی دیروز نماز جمعه را در محوطه‌ها و صحن‌های مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند.

هزاران فلسطینی دیروز با وجود تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی در محوطه‌ها و صحن‌های مسجد الاقصی،نماز جماعت اقامه کردند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که اشغالگران صهیونیست شهر بیت المقدس را به بهانه شیوع ویروس کرونا به محاصره کامل درآورده بودند.

نظامیان رژیم اشغالگر قدس با دایر کردن پست‌های بازرسی در اطراف بخش قدیمی شهر قدس، مانع از ورود صدها نمازگزار فلسطینی به داخل این منطقه شدند و در پی این اقدامات ده‌ها فلسطینی نماز جمعه را در باب العمود اقامه کردند.

در پی شیوع ویروس کرونا و پیامدهای ناشی از آن، مسجد الاقصی چندین ماه تعطیل شد و میزبان نمازگزاران نبود. / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح

آفتاب‌‌نیوز :

 شبکه «کان» رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک منبع آگاه در دربار پادشاهی عربستان سعودی به این شبکه اعلام کرده ریاض نسبت به انجام هرگونه عملیات نظامی رژیم اشغالگر در رفح به تل‌آویو هشدار داده است.

این منبع آگاه همچنین مدعی شد که ریاض به تل‌آویو اعلام کرده که هرگونه حمله نظامی به رفح، باعث دور شدن عادی‌سازی روابط با عربستان می‌شود.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد ریاض از طریق آمریکایی‌ها پیامی به تل‌آویو ارسال و تاکید کرده است که هرگونه عملیات نظامی در رفح «اشتباه بزرگی» تلقی شده و قرارداد عادی‌سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو را دور می‌کند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی به نقل از این منبع سعودی که نخواست نامش فاش شود، گزارش داد در صورت حمله رژیم صهیونیستی به رفح که ریاض را از توافق دور می‌کند، «عربستان به چشم کشور خائن دیده خواهد شد.»

این منبع تاکید کرد که در صورت عدم تشکیل کشور فلسطین، عربستان نمی‌تواند روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کند و ریاض نمی‌خواهد جایگاهی را که نزد کشور‌های اسلامی دارد، از دست بدهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • پیام عربستان به تل‌آویو درباره حمله به رفح
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • علی‌اف: صلح در قفقاز جنوبی تنها از طریق عادی‌سازی روابط باکو-ایروان حاصل می‌شود
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران
  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود