Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعادت گفت: ۴۰ بسته گوشت گرم و بسته های حمایتی با همت خیران و اعضای کانون فرهنگی هنری دوستداران مهدی روستای جیجان رود ملایر طی ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی بین نیازمندان توزیع می شود.

«افسر سعادت» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و ایام فاطمیه برنامه های مناسبتی این ایام توسط  کانون فرهنگی هنری دوستداران مهدی (عج) مسجد حضرت ابوالفضل روستای جیججان رود ملایر در  فضای مجازی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری  دوستداران مهدی(عج) حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر  افزود: این برنامه ها شامل ختم صلوت و ادعیه  ... بوده و توسط اعضای کانون انجام می‌شود.

 

وی در ادامه از توزیع 40 بسته گوشت گرم بین خانوادههای نیازمند این روستا همزمان با ایام فاطمیه خبر داد و گفت:  با خرید و تهیه گوسفند قرار است این تعداد گوشت توزیع شود که هزینه خرد گوسفند از سوی خیران تامین شده است.

 

سعادت تصریح کرد: در راستای طرح شهید سلیمانی و برنامه های محله محور نیز در سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیزتعدادی بسته معیشتی هر کدام به مبلغ 370 هزار تومان بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

وی همچنین به فعالیت های این کانون در حوزه کمکهای عمرانی به پروژه های روستا اشاره کرد و گفت:  برای خرید تجهیزات غسال خانه روستا از جمله آبگرمکن نیز بیش از 8 میلیون تومان توسط اعضای  کانون جمع  آوری و این تجهیزات برای تکمیل این طرح اهدا شد.

 

وی با بیان اینکه این کانون در سال 94 مجوز تاسیس گرفته  و حدود یکصد نفر عضو دارد افزود: بیشترین اعضای این کانون از دانش آموزان و بانوان جوان هستند که یکی از کانون های پویای شهرستان ملایر است.

 

وی با اشاره به اینکه با  شیوع کرونا نیز اعضای این کانون در کنار مردم روستا بوده و فعالیت های خود را در قالب برنامه های دیگر از جمله جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه داشته اند افزود: از زمان شیوع کرونا تا کنون بیش از 25 میلیون تومان کمکهای مومنانه و  توزیع بیش از 2 هزار عدد ماسک رایگان و...را  از سوی خیرین و نیکوکاران و اعضای کانون به خانواده های نیازمند و مردم رستا  داشته است.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع گوشت گرم شهرستان ملایر کانون های فرهنگی هنری مساجد رود ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار

 یک جوان تخاری برای پنج هزار دانش آموز در چهار ولسوالی این ولایت مواد آموزشی توزیع کرده است.

حبیب الرحمن منصوری یکتن از جوانان ماوراء کوکچه در ولایت تخار که از سه سال پیش کمپاین توزیع مواد آموزشی را برای دانش آموزان ابتدایی از هزینه شخصی اش آغاز کرده است در سال جدید تعلیمی نیز برای بیشتر از پنج هزار دانش‌آموز در ولسوالی های درقد، خواجه بهاءالدین، ینگی قلعه و رستاق ولایت تخار مواد آموزشی به شمول امکانات دیگر درسی شامل فرش، تخته سفید و غیره توزیع کرده است تا وضعیت معارف در این مناطق حداقل بهبود یابد.

دانش آموزان افغانستانی‌ که در ماوراء کوکچه تخار مواد آموزشی دریافت کرده اند ضمن قدردانی از ابتکار این جوان تخاری می‌گویند، توان خرید کتاب و کتابچه را ندارند و از حکومت و تاجران دیگر می‌خواهند تا با استفاده از امکاناتی که دارند برای آنان زمینه آموزش بهتر را فراهم بسازند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران