Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس انجمن دوومیدانی ناشنوایان گفت: خداراشکر در این سالیان سال بیشتر مدال‌ها سهم ما بوده است و در این دوره هم تلاش می‌کنیم تا بهتر از همیشه ظاهر شویم. احمد گودرزی در گفت‌وگو‌ با میزان، در خصوص شرایط دوومیدانی کاران ناشنوا اظهار داشت: هر زمانی که وضعیت عادی شود دوومیدانی‌کاران‌ را کنار هم جمع خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که آن‌ها به اردو بیایند در ابتدا آن‌ها را می‌فرستیم تست کرونا بدهند و چنانچه تست‌ها منفی باشد اردو را تشکیل خواهیم داد.

وی افزود: اگر چه کرونا شرایط بدی را ایجاد کرده، اما بازهم در این شرایط به همت مسئولان فدراسیون دوومیدانی شرایطی پیش آمد تا ورزشکاران ما در مسابقات لیگ دوومیدانی در دو بخش آقایان و بانوان شرکت‌کردند و از این رو توانستیم به شکل خوبی آمادگی ورزشکاران را محک بزنیم.

رییس انجمن دوومیدانی ناشنوایان تصریح کرد: خیلی از ورزشکاران‌ به دلیل نبود مسابقه و اردو‌ها شرایط خوبی ندارند، اما بازهم امید زیادی به آن‌ها داریم تا در صورت استارت اردو‌ها یک‌ تکانی به خودشان‌ بدهند و خیلی زود به شرایط صد در صدی برسند.

گودرزی بیان کرد: با توجه به لغو مسابقات آسیایی به دلیل کرونا منتظر زمان شروع رقابت‌ها هستیم که پس از آن استارت خوبی برای درخشش در المپیک ناشنوایان و قهرمانی آسیا بزنیم. خداراشکر در این سالیان سال بیشتر مدال‌ها سهم ما بوده است و در این دوره هم تلاش می‌کنیم‌ تا بهتر از همیشه ظاهر شویم. فعلا منتظر رکورد‌های ورودی هستیم تا بر مبنای آن مبادرت به‌ انتخاب نفرات کنیم. امیدوارم با بهبود شرایط ما هم‌ بتوانیم خیلی زود اردوهایمان را استارت بزنیم.

 

بیشتر بخوانید: رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا به سال آینده موکول شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون ناشنوایان احمد گودرزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوومیدانی فدراسیون ناشنوایان احمد گودرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه امسال، زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، پسر بچه‌ 3 ساله‌ام هنگامی که در کوچه‌مان واقع در خیابان مختاری بازی می‌کرده به صورت ناگهانی ناپدید شده، از اهالی محل تحقیق کردم و آنها مدعی بودند که فرزندم توسط یک زن و مرد موتورسوار ربوده شده است؛ لطفاً کمک کنید.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم برای تحقیقات میدانی پای در کوچه مورد نظر گذاشتند و دوربین‌های زیادی را برای شناسایی مسیر تردد این پسربچه هدف بازبینی قرار دادند.

گودرزی گفت: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که پسر بچه به سمت میدان راه‌آهن رفته و از آنجا ناپدید شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، زن جوانی این پسربچه گمشده را در حوالی میدان راه‌آهن پیدا کره و او را به نزدیک‌ترین کلانتری تحویل داده است.

گودرزی با بیان اینکه هیچگونه آدم‌ربایی در این پرونده صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: پسر بچه 3 ساله با تلاش‌های بی‌وقفه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا