Web Analytics Made Easy - Statcounter



رییس ‌جمهوری تاکید کرد: با فعالیت همه ارگان‌ها که به صحنه آمدند، موج سوم را سریعتر از آنچه دیگران پیش‌بینی می‌کردند، مهار کردیم و به جز چهار شهرستان، اغلب شهرستان‌ها، زرد و نارنجی هستند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز شنبه در ستاد ملی مقابله با کرونا از مردم به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام سوگواری حضرت زهرا(س) و سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: مردم علاقه‌مند بودند که در ایام شهادت سردار سلیمانی برای این عزیز، مراسم باشکوه‌تری در سراسر کشور برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مردم تشکر می‌کنم ضمن ابراز احساسات پاک‌شان نسبت به این شهید، پروتکل‌های بهداشتی را در همه رده‌ها رعایت کردند.

وی با تاکید بر اینکه موضوع کرونا یک بیماری عادی یا اپیدمی معمولی نبود بلکه پاندمی بود که تقریبا سراسر جهان را فراگرفت، اظهار داشت: کرونا یک آزمایش تاریخی برای کشورها و رهبران کشورها نیز بود. برخی از کشورها وقتی این اپیدمی شیوع یافته بود، فقط به فکر مسائل اقتصادی بودند و می‌گفتند به هیچ عنوان اجازه محدودیتهای اقتصادی را نمی‌دهیم اما در نهایت، مردم و اقتصادشان را گرفتار کردند.

رئیس‌ دولت تدبیر و امید ادامه داد: در برخی از کشورها در آغاز این پاندمی که هنوز این ویروس به آنها وارد نشده بود، کشورهای گرفتار و شیوه‌های مقابله را مسخره می‌کردند که بعد از مدت کوتاهی آنها دومرتبه گرفتار شدند.

روحانی گفت: برخی از کشورها فکر می‌کردند با ایجاد شرایط پلیسی و قرنطینه سختگیرانه می‌توانند این ویروس را در زمان کوتاه کنترل کنند ولی بعد دیدند مثمرثمر واقع نشد و دیدند شرایط قرنطینه طولانی را نمی‌توانند اجرا کنند و ویروس دومرتبه فعال شد.

وی ادامه داد: برخی از رهبران پروتکل‌های بهداشتی از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی را به باد مسخره می‌گرفتند. در میان این کشورها مردمی که همکاری بیشتری کرده، اعتماد بیشتری به رهبران‌شان داشتند و رهبران‌شان توجه به بیماری داشتند، موفق‌تر عمل کردند.

رییس دولت تدبیر و امید با تاکید بر اینکه در ایران موفقیت خوبی را در این مدت چه در موج اول و دوم و اخیرا در موج سوم داشتیم، خاطرنشان کرد: با فعالیت همه ارگان‌ها که به صحنه آمدند، موج سوم را سریعتر از آنچه دیگران پیش‌بینی می‌کردند، توانستیم آن را مهار کنیم.

روحانی اظهار کرد: به جز چهار شهرستان، اغلب شهرستان‌ها، زرد و نارنجی هستند و با شرایط مساعد و مناسبی مواجه هستیم.

ادامه دارد...

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد

 علی سرگزی در پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری با عنوان "سی ترمی" اظهار کرد: این جشنواره به همت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان و فرمانداری زهک و هنرمندان این منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: ما به عنوان متولیان فرهنگی و هنری هر برنامه‌ای که موجب شادی و نشاط دل‌های مردم شود را با هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان حمایت می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری این منطقه از سوی رهبر معظم انقلاب به تنگه احد، بیان کرد: مردمان غیور و دلاور سیستان نه تنها به گردن این استان بلکه به گردن ایران حق دارند.

وی با تاکید بر توسعه سیستان در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری ادامه داد: هر آنچه که ما انجام می‌دهیم وظیفه ما است و ما خدمتگزار مردم هستیم و هیچ وظیفه‌ای هم جز خدمت گذاری نداریم.

سرگزی تاکید کرد: در سیستان و بلوچستان چرخ فرهنگ و هنر به همت مردم و دستگاه‌های متولی فرهنگی و هنرمندان و پیشکسوتانی که ما را در این امر یاری می‌کنند در حال چرخش است.

وی با اشاره به شور و نشاط حاکم در منطقه سیستان به واسطه ورود آب، افزود: امیدواریم این موهبت الهی ادامه پیدا کند و آنچه سیستان را زنده نگه می‌دارد آب است و پس از آن فرهنگ و هنر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • سرآشپز پخت تورم در ایران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو | اینفوگرافیک
  • سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم