Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقری گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، مراسم شب شعر «عقیق سلیمانی» در اشکنان برگزار شد.

«سید روح الله باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، مراسم شب شعر «عقیق سلیمانی» به صورت مجازی در اشکنان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون «ائمه هدی (ع)» مسجد «امام موسی بن جعفر (ع)» روستای «کال» شهرستان «لامرد» تاکید کرد: این مراسم پنجشنبه ۱۱ دی ماه، ساعت ۱۹ با حضور شاعران برجسته کشوری «هادی فردوسی»، «محمدجواد طهرانی نوبندگان» و همچنین شاعران توانمند اشکنانی به همت حوزه بسیج دانش آموزی اشکنان و همچنین بسیج فرهنگیان اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این شب شعر از طریق صفحه های مجازی «آپارات» و «اسکای روم» برای عموم پخش شد، اظهار کرد: علاقمندان می توانند صفحه «آپارات» این مجموعه را به آدرس  https://www.aparat.com/ayyws.blogfa/live دنبال کنند.

باقری با اشاره به اینکه این مراسم در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد، تاکید کرد: صفحه رسمی این مجموعه در فضای «اسکای روم» هم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/ashknanakkas/ashkananews پذیرای علاقمندان است.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران قوی در فارس طرح ملی ایران قوی طرح ملی ایران قوی اشکنان فارس ایران قوی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی لامرد سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی کانون های مساجد فارس برگزار شد شب شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در بجنورد برگزار شد

همزمان با ۲۵ شوال و سالروز شهادت صاحب مکتب جعفری، مردم مرکز استان خراسان شمالی عزادار ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت شدند.

عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در بجنورد برگزار شد

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079735 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در بجنورد برگزار شد
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • عزاداری خیابانی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) در تبریز
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد