Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@16:07:45 GMT

نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی وپرورش اندام شد+فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۸۱۵۳

نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی وپرورش اندام شد+فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام از ساعت ۱۰ امروز(شنبه ۱۳ دی ماه) پس از پخش آیاتی از کلام الله قرآن مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، مهدی مستجاب‌الدعوه دبیر امور مجامع، علیرضا خسروی مدیرکل امور فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان و روسای هیأت‌های استانی  در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تعداد ۸ کاندیدا به نام‌های سیدرضا میرابوطالبی، کاوه دورودی، حسین یارمحمدیان، عبدالمهدی نصیرزاده، منصور عبدی، کمال جوانمرد، محمدرضا کاظمی آشتیانی و اخلاقی برای رقابت برای احراز کرسی ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام رقابت داشتند.

شب گذشته حسین اخلاقی و محمدرضا کاظمی آشتیانی هم به نفع نصیرزاده انصراف خود را از انتخابات ریاست فدراسیون پرورش اندام اعلام کرد. 

سیدرضا میرابوطالبی، منصور عبدی و کمال جوانمرد پس ارائه برنامه‌هایشان برای رای‌دهندگان انصراف خود را اعلام کردند.

کاوه دورودی، حسین یارمحمدیان و عبدالمهدی نصیرزاده وارد رقابت شدند که در نهایت نصیرزاده با ۲۸ رای به عنوان رییس فدراسیون بدنسازی وپرورش اندام انتخاب شد. در این انتخابات یار محمدیان با 15 رای دوم شد.

 

 

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رییس فدراسیون پرورش اندام فدراسیون وزارت ورزش فدراسیون بدنسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان قرعه کشی جام بنفشه با حضور نمایندگان تیم های چوگان بانوان شرکت کننده ، موذن زاده دبیر و دهخدایی سرپرست نائب رئیسی بانوان فدراسیون برگزار شد.

در این مراسم دهخدایی ضمن تشکر از جدیت بانوان در خصوص ترویج بازی چوگان افزود: در تلاشیم با تمام توان و بکارگیری امکانات در راه رشد و اعتلای ورزش بانوان در میهن عزیزمان بکوشیم.

پس از انجام قرعه کشی برنامه بازی تیم های باشگاه شهدا ، ارتش و کانون چوگان البرز در جام بنفشه از سری رقابت های لیگ ملی چوگان مشخص شد.

گفتنی است رقابت های جام بنفشه روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ در مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا برگزار خواهد شد. تماشای این رقابت ها برای عموم مردم آزاد و رایگان خواهد بود.

کد خبر 6099421

دیگر خبرها

  • پاداش یک میلیارد تومانی فدراسیون انگیزه مضاعفی به ما داد
  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • بهترین زمان مصرف پروتئین چه وقت است؟ قبل یا بعد از تمرین؟