Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - کارخانه نوآوری سام به محلی مناسب برای تمرکز نیروهای خلاق، تیم‌های دانشی و صاحب ایده، استارت‌آپ‌های کشور و سرمایه‌گذاران خطرپذیر در زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی در صنعت لوازم‌خانگی تبدیل گردیده است.
به گزارش خبرگزاری آریا : به‌عنوان نخستین مرکز نوآوری صنعت پیشگام، جذاب و پرتحول لوازم‌خانگی در راستای تاب‌آوری این صنعت استراتژیک در مقابل مشکلات محیطی، محدودیت‌ها و تحریم‌های بین‌المللی، با دارا بودن بستری ویژه در مجاورت سایت بزرگ تولید و نیز فضای اداری و خدماتی شامل فضای کاری اشتراکی، امکانات آزمایشگاهی، اتاق جلسات، سالن همایش، رستوران و کافی‌شاپ، و زیرساخت‌های ارتباطی به محلی مناسب برای تمرکز نیروهای خلاق، تیم‌های دانشی و صاحب ایده، استارت‌آپ‌های کشور و سرمایه‌گذاران خطرپذیر در زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی در صنعت لوازم‌خانگی تبدیل گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مرکز به‌منظور بهبود کیفیت، بومی‌سازی و هوشمند سازی محصولات لوازم‌خانگی تولیدی خود از فعالان و علاقه‌مندان این صنعت اعم از صاحبان ایده، دانشجویان، پژوهشگران، فارغ‌التحصیلان و کلیه فعالان فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها دعوت به عمل می‌آورد در بستر جذاب نوآوری در این صنعت شتاب‌دهنده (پیشران) اقتصاد کشور و در محیطی پویا، خلاق و یکپارچه مشارکت جویند.
.
جهت ارسال اطلاعات لطفا به دایرکت پیج کارخانه نوآوری سام مراجعه فرمایید:
@samsuf_ir.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حلیمه نورمحمدی دبیر رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان اظهار کرد: داوری اولیه ایده‌ها اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید و مرحله بعد داوری ایده‌هایی که انتخاب شدند، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان انجام و منتخبان مرحله دوم روز پنج شنبه داوری نهایی می‌شوند.

وی افزود: دوشنبه هفدهم اردیبهشت اختتامیه رویداد بسته بندی و طراحی محصولات خانگی و صنایع دستی در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان خواهد بود.

نورمحمدی عنوان کرد: ۱۱۰ ایده به دبیرخانه رویداد رسید و در نهایت ۴۷ ایده به مرحله داوری رسیدند. امروز پنج شنبه ۶ نفر انتخاب که سه نفر در بخش محصولات خانگی و گیاهان دارویی و ۳ نفر در بخش صنایع دستی و سوغات برگزیده می‌شوند.

نورمحمدی اضافه کرد: مراسم اختتامیه روز دوشنبه در دانشگاه آزاد رفسنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • نجات اقتصاد کشور در سایه نوآوری رقم می‌خورد
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور