Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرائی چهارمین سوگواره ملی شعر و مرثیه فاطمی تبریز از استقبال بی‌نظیر شاعران کشور از این سوگواره خبر داد.

«حسین باهر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: با انتشار فراخوان سوگواره، استقبال شاعران آئینی کشور از این رویداد فرهنگی آغاز شد و تا کنون آثار کثیری از سراسر کشور به دبیرخانه این سوگواره ارسال شده است که نشان از دلدادگی اهل ادب به مکتب نورانی تشیع دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرائی چهارمین سوگواره ملی شعر و مرثیه فاطمی ادامه داد: اعضای هیات داوران این سوگواره آقایان سعید بیابانکی، دکتر اسماعیل امینی و دکتر سید قاسم ناظمی از اساتید برجسته شعر و ادب آئینی کشور هستند که که با حضور خود رونق دوچندانی به این رویداد ملی بخشیدند. 

وی افزود: دکتر علی‌اصغر شعردوست، نماینده ادوار مجلس، ادیب و سفیر اسبق ایران در کشور تاجیکستان دبیر علمی این دوره از سوگواره است که زحمت زیادی برای این برنامه متحمل شده‌اند. 

باهر تصریح کرد: کار ضبط، تهیه و تولید کلیپ‌ها و سخنرانی‌های این برنامه ادامه دارد و تا کنون بیش از ۵۰ قسمت از این ویژه برنامه تولید شده است.

وی با اشاره به زمان اختتامیه این سوگواره اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه ایام کرونایی کشور و پایبندی ستاد سوگواره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه اختتامیه به صورت مجازی و با حضور میهمانان و چهره‌های برجسته حوزه شعر و مرثیه برگزار خواهد شد. 

دبیر اجرایی سوگواره شعر فاطمی تبریز صریح کرد: این مراسم روز پنجشنبه ۱۸ دی ماه برگزار خواهد شد اما پخش همزمان از  اینستاگرام گروه فرهنگی مذهبی آئینه و همچنین صفحات و کانال‌های فرهنگی و مذهبی در روز شهادت حضرت صدیقه طاهره خواهد بود.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز باهر شعر و مرثیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌ای تلویزیونی بی‌واسطه با دانشجویان به گفت‌وگو نشست.

در این برنامه دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در حوزه کشاورزی، بذر هیبریدی به نمایش گذاشته شد. 

در برنامه «بی‌واسطه» دستاورد محققان دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه مبارزه با گرد و غبار با عنوان مالچ پاشی به تصویر کشیده شد. 

همچنین نمایشگاه ارتباط دانشگاه با صنعت به عنوان طرح پویش اشتغال در این برنامه نشان داده شد، بر این اساس دانشجویان می توانند شغل مورد نظر خود را در ارتباط با صنایع مختلف بیایند و از دوران دانشجویی وارد شغل مورد نظر شوند. 

در بخشی از این برنامه واحد پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به نمایش گذاشته شد، پردیس این واحد دانشگاهی با هدف تبدیل علم به ثروت فعالیت می‌کند.

دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این برنامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جاری، ۱۸ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است که هزار میلیارد تومان آن از فناوری کسب شده است، یعنی ۶۰ درصد درآمد دانشگاه آزاد اسلامی از شهریه و ۴۰ درآمد غیرشهریه‌ای است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • برنامه بی‌واسطه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد