Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس کردستان/شیرین مرادی؛ بامداد جمعه 13 دی 98 خبری در رسانه‌های منتشر شد که موجی از نگرانی در ایران و دنیای اسلام ایجاد کرد.

روزشمار سالانه به 13 دی ماه 99 رسید، باز هم می‌نویسم «سردار دل‌ها» شهادت سهم تو بود که خدا برایت مقدر ساخت و در آن روز قسمتت شد به قول رهبر عزیزمان «تو باید همینجور به شهادت می‌رسیدی».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بامداد جمعه بود، خبر حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد و شهادت حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت و همراهانشان در رسانه‌ها دنیا را به حیرت واداشت.

خبری که خیلی‌ها می‌گفتند، شایعه است، اما این یک حقیقت تلخ بود که قلب مردم ایران و بسیاری از آزادی‌خواهان جهان را آزرد. حضور باشکوه ملت ایران و برخی ملت‌های آزادی‌خواه در مراسم تشییع حاج قاسم دنیا را متحیر کرد.

شهید سلیمانی در کلام رهبر

در تبیین شخصیت سپهبد شهید قاسم سلیمانی همین بس که رهبری فرمودند "به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم".

مکتب شهید سلیمانی شمولیت بزرگی دارد مکتبی که مبتنی بر جهانبینی توحیدی، حاکمیت اندیشه و مبنای توحیدی و الهی در جغرافیای جهان اسلام و مقاومت است.

شهید سلیمانی تربیت یافته انقلاب بود

حاج قاسم تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی و سال‌های جبهه و جنگ بود، به قول صاحبنظران، اخلاق و روحیات شهید سلیمانی در فضای ادبیات و روحیات امام شکل گرفت و تمام تربیت‌شده انقلاب و مخصوصا دفاع مقدس بود.

هرجا مظلومی بود شهید سلیمانی هم همانجا بودند و خود را سپر بلای امت‌ها می‌کرد و همچون مالک اشتر سپاه امام علی(ع) به خیمه دشمنان می‌زدند.

حاج قاسم، سرداری جهانی بود که صهیونیت را حبس کرد و در میدان جنگ با رژیم جاعل صهیونیست شخصا در میدان نبرد بود، شهید سلیمانی کار کرد که امروز غزه، کرانه باختری و شمال فلسطین به فوران آتش علیه رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

ماموستا رستمی: شهید سلیمانی تعیین‌کننده معادلات بود

ماموستا رستمی امام جمعه سنندج می‌گوید: شجاعت، ایثار، فداکاری همه شهدا و در راس آنها سردار رشید اسلام، شهید سلیمانی عامل اقتدار امروز ایران اسلامی است.

وی افزود: شهید سلیمانی به خاطر امنیت و آسایش نه تنها درون مرزها بلکه مردم در خارج از مرزها از جان خود گذشت و برای دفاع از مظلومین سینه سپر کرد و نام و یاد این شهید گرانقدر برای همیشه در ذهن مردم ماندگار خواهد بود.

ماموستا رستمی تصریح کرد: خداوند در آیه 9 سوره حشر می‌فرماید "عده‌ای هستند به خاطر جان مردم جان خود را فدا می‌کنند و این اوج گذشت است".

وی اذعان داشت: سردار سلیمانی نه بخاطر کشورگشایی بلکه به خاطر ایجاد امنیت و عدالت و حفظ جان مظلومین و نجات آنان در برابر دشمنان ایستاد و طعم تلخ شکست را به آمریکا و دست نشانده‌هایشان دادند این سردار شهید تعیین‌کننده معادلات بود.

امام جمعه سنندج گفت: دشمنان با ایجاد داعش و داعشیان دنبال ضربه‌زدن جدی به اسلام و وحدت مسلمانان بودند و سردار سلیمانی با از بین بردن آنها و دور کردنشان از خاورمیانه بزرگترین خدمت به جهان اسلام کرد.

 سردار سلیمانی با از بین بردن داعش بزرگترین خدمت به جهان اسلام کرد

 

 

وی اضافه کرد: خون و خونریزی و ویران کردن زیربنای اقتصاد کشورهای مسلمان تنها دستاورد مدعیان دفاع از حقوق بشر بود و در این راستا حتی افراطیونی را ایجاد کردند که با نام اسلام و مسلمانان بزرگترین ضربه‌ها را به اسلام و مسلمانان زدند.

ماموستا رستمی عنوان کرد: دین اسلام، دین عطوفت و مهربانی به همه بشریت است، اما دفاع از کیان و شرف و مظلومین بزرگترین دستور دین اسلام است و شهید سلیمانی این دستور را به بهترین شکل ممکن به سرانجام رساند و در این مسیر مذهب و قومیت برایش فرق نداشت.

وی افزود: شهید سلیمانی انسانی بود که در طول حیات وجودشان سرشار از برکت و بعد از شهادتشان نیز دنیا به حرکت درآمد و جریان مقاومت عمیق تر و محکمتر جلو رفته است.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: خون شهید سلیمانی به جریان مقاومت عمق بخشید و در واقع این شهید بزرگوار فرمول مقاومت را در جهان منتشر کرد و به دنیا آموخت، مکتب شهید سلیمانی نسخه‌ای ماندگار است که باید به جریان و گفتمانی همه‌گیر تبدیل شود.

ماموستا محمدی: شهید سلیمانی ظرفیت‌های اسلام را اثبات کرد

ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه دهگلان هم می‌گوید: شهید سلیمانی ولایت‌مدار و فرامرزی بود، کمتر می‌توان نمونه‌ای مثل او را یافت، مقید به اسلام، محبت به اهل بیت و اطاعت از رهبری از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی است و در میان توده مسلمانان از عرب، فارس، کرد و ترک جایگاه عظیم داشتند.

وی افزود: سردار دل ها از بزرگترین راد مردان اتحاد اسلامی، بزرگترین مجاهدان مقابله با تفکرات تکفیری بودند، مکتب این شهید والامقام ظرفیت اسلام را برای پاسخگویی به نیازهای جامعه اثبات کرد.

به گفته ماموستا محمدی، شهید سلیمانی سرباز اسلام بود وبا تمام وجود و قدرت هر زمان که اسلام نیاز داشت حضور پیدا می‌کرد. ایشان کسی بود که نیروهای قدس و مدافع حرم را فرماندهی و تجمیع نموده و علیه دشمنان اسلام و امنیت منطقه فرماندهی می‌کردند.

امام جمعه دهگلان تصریح کرد: شهید سلیمانی از سال ۷۶ به بعد عمر خود را وقف تعمیق و عمق استراتژیک جمهوری اسلامی و منشا حرکت جهانی و بیداری اسلامی کرده و نقطه عطفی در ایجاد وحدت اسلامی و مبارزه با تروریست‌های تکفیری در سطح منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ایجاد کرده بود. 

شهید سلیمانی منشا حرکت جهانی و بیداری اسلامی و نقطه عطفی در ایجاد وحدت اسلامی در سطح منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بودند

 

وی اذعان کرد: دشمن با فرافکنی و ایجاد جنگ قومی مذهبی در فکر شکستن تمامیت ارضی و تجزیه کشورهای اسلامی بود که رشادت‌های سپاه قدس و مدافعین حرم با فرماندهی شهید  سلیمانی و شهید ابوالمهدی المهندس تا ابد اتحاد بین دو ملت ایران وعراق و شعیه وسنی تثبیت نمود.

ماموستا نوری: شهید سلیمانی هدف جهانی داشت

ماموستا هاشم نوری امام جمعه اهل سنت قروه هم استقامت، شجاعت و ایثار را از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی ذکر کرد و اظهار داشت: سردار سلیمانی به حق نمونه بسیار بارز عرصه میدان جهاد فی‌سبیل‌الله و استقامت و شجاعت بودند که در زمان حیات مبارک خود توانست تمام نقشه‌های آمریکای خونخوار و متجاوزین صهیونیست را نقش برآب کند،  سردار سلیمانی شخصیتی بودند که توانست یک تنه شر داعش را در خاورمیانه دفع کند.

وی افزود: شهید سلیمانی داعش که توسط آمریکای متجاوز و اسرائیل برای اسلام‌هراسی و لطمه‌زدن به اسلام ایجاد شده بود و مرتکب بزرگترین جنایت‌ها شده بود با ایثار و از خودگذشتگی شکست دادند.

امام جمعه اهل سنت قروه اظهار داشت: شهید سلیمانی ناجی مسلمانان در برابر هجمه‌های دشمنان بود و راه این شهید والامقام راه عزت و اقتدار است.

شهید سلیمانی ناجی مسلمانان در برابر هجمه‌های دشمنان بود

 

وی افزود: شهید سلیمانی در وحدت و تقریب مذاهب نقش مهمی داشت و با حمایت از مسلمانان شیعه و سنی در کشورهایی که مورد تجاوز گروه افراطی داعش قرار می‌گرفتند، توانست نقش عمیقی در تقویت وحدت در جهان اسلام ایفا کند.

به گفته ماموستا نوری، شهید سلیمانی در طول عمر با برکت خود یک مسلمان و جهادگر به معنی واقعی بود و توانست با برنامه‌ریزی و تلاش‌های خود دنیای اسلام را متحول سازند.

وی اذعان کرد: ترور شهید سلیمانی به عنوان شخصیتی جهانی، چهره کریه و زشت آمریکا را بیش از پیش به جامعه جهانی نشان داد.

ماموستا نوری ادامه داد: سردار سلیمانی حامی حقوق همه انسان‌ها بود تا جایکه در دفاع از کرد، ترک، فارس، سنی و شیعه در برابر ظالمان تمام قد ایستاد.

ماموستا مرادی: شهید سلیمانی نقش کلیدی در تقویت تقریب مذاهب داشت

امام جمعه دیواندره هم گفت: سردار سلیمانی شخصیتی بود که به تنهایی توانست داعش جاعش فاحش را از خاورمیانه و از تمام سرزمین های اسلامی بیرون کنند.

ماموستا جلال مرادی شهید سلیمانی سفره داعش را جمع کردند و به همین خاطر بدخواهان نظام و کسانی که داعش را به وجود آوردند این شخصیت بزرگ را سد راه خود می دانستند و به همین دلیل با ناجوانمردانه ترین شیوه ها به شهادت رساندند.

وی افزود: شهادت تنها خلعت برازنده‌ای است که لیاقت قامت رعنای شهید سلیمانی بود، چرا که شهید سلیمانی به حق نقش کلیدی و مهم در تقویت تقریب مذاهب داشت و منادی وحدت در جهان اسلام بود و با ایثار توانست ضربات سنگینی به دشمنان اسلام به ویژه افراطیون داعش وارد کند.

شهید سلیمانی نقش کلیدی در تقویت تقریب مذاهب داشت و منادی وحدت در جهان اسلام بود

 

ماموستا مرادی تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی در راه ارزش‌های اسلام و انسانیت جنگید و در این مسیر تفاوتی بین مذاهب و قومیت ها از ترک، فارس، کرد و ...نمی‌گذاشت در هر نقطه‌ای از جهان که صدای مظلومی بلند می‌شد سردار دل‌ها به عنوان یدی توانا و به عنوان قدرتی بزرگ و انسانی فاضل و بزرگوار و مدافع و حامی مظلومان در کنارشان حاضر می‌شد.

 محبوبیت شهید سلیمانی در بین اهل تسنن کمتر از اهل تشیع نیست

وی گفت: شهید سلیمانی در عرصه مبارزه با تکفیر و ظالمین خدمت بزرگی به مناطق اهل سنت فلسطین، عراق و سوریه کرد و مقبولیت و محبوبیت وی در بین اهل تسنن کمتر از اهل تشیع نیست.

ماموستا مرادی اذعان داشت: شهید سردار سلیمانی ایزدی‌های عراقی که داعش در سایر کشورها به عنوان برده می‌فروخت را نجات داد.

ماموستا محمدیان: شهید سلیمانی نقش مهمی در تقویت گفتمان وحدت داشت

امام جمعه اهل سنت بیجار هم با بیان اینکه سردار سلیمانی روح عزت و اقتدار را در کالبد  مستضعفین جهان دمید و شجاعت و دلاوری در برابر استکبار را زنده کرد، اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی مکتب عزت، ایثار و مجاهدت در برابر دشمنان اسلام است.

ماموستا لقمان محمدیان افزود: شهید سلیمانی تربیت‌یافته مکتب قرآن و نبوی از اقوام و مذاهب مختلف منطقه از جمله جامعه غالب اهل سنت در عراق و سوریه فلسطین و لبنان  را مدیون خود کرد و همه بزرگان منصف جهان عرب بارها و بارها به این مهم اعتراف کرده و تعظیم و تسلیت در برابر شهادت سردار سلیمانی را در میان همه به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی در تقویت گفتمان وحدت و تقریب مذاهب نقش تعیین کننده‌ای داشتند و همین منادی وحدت بودن ایشان را به چهره بسیار محبوب و مقبول در جامعه اسلام در بین اهل تسنن و تشیع تبدیل کرده بود.

شهید سلیمانی در دفاع از اهل سنت نقش مهمی ایفا کرد

به گفته ماموستا محمدیان، رشادت‌ها و حمایت‌های شهید سلیمانی در حمایت از جامعه اهل سنت در داخل و خارج کشور برجسته بود و وی در دفاع همه جانبه از شرافت مردمان همسایه ایران از کرد و عرب و ترک و حتی ادیان دیگر در کشور ایران و عراق و سوریه و افغانستان و یمن و کردستان عراق و ... هستی خود را در کف دست گرفت و ناموس مردم این سرزمین‌ها را از دست وحشی‌های افراطی داعش و تروریست‌های تکفیری تربیت شده صهیونیستی آمریکایی نجات داد، که تقدیر همه جهان را در پی داشت.

وی افزود: ترور سردار سلیمانی امریکا را در جهان رسوا کرد و کینه و نفرت و جنایات آمریکا و اسرائیل را علیه مسلمانان ‌جهان بار دیگر آشکار ساخت و موجب رسوایی مدعیان حقوق بشر در جهان شد.

ماموستا شیرزادی: شهید سلیمانی خار چشم دشمنان بود

 امام جمعه مریوان هم اظهار کرد: شهید سلیمانی خار چشم دشمنان نظام و انسانی بود که همواره در طول زندگی برای وحدت جهان اسلامی تلاش کردند و این رویه و مسلک شهید سلیمانی مخالف اهداف دشمنان بود.

ماموستا مصطفی شیرزادی افزود: تبدیل جهان اسلام به ید واحد هدف اصلی سردار سلیمانی بود و در این مسیر خون پاکش را فدا کرد.

به گفته وی، شهید سلیمانی عالم را دعوت به وحدت اسلامی می‌کرد و همواره می‌گفت همه مسلمانان باید به ید واحدی در برابر دشمنان اسلام تبدیل شوند.

ماموستا شیرزادی تصریح کردک زمانی که عراق و سوریه به میدان تاخت و تاز دواعش تبدیل شده بود سردار سلیمانی و همرزمانش بودند که عرصه را بر این جانیان و نوکران آمریکایی و اسرائیلی تنگ کردند.

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی برای اهل سنت در داخل و خارج از کشور مانند برادر بود و در نجات مظلومان اهل سنت در کشورهایی عراق، سوریه و غیره نقش کلیدی داشت.

ماموستا بهمنی: تبعیت از ولایت شاخصه مکتب شهید سلیمانی است

مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج اظهار کرد: شهید سلیمانی نقش اساسی در تحولات جهانی داشت و تاثیرگذاری ایشان در سرکوب کردن داعش و ایادی استکبار بی‌بدیل بود.

ماموستا اقبال بهمنی افزود: رشادت‌های سردار سلیمانی در دفاع از مظلومین برای همیشه ماندگار و فراموش‌نشدنی است و مستضعفین در سراسر جهان به اقتدار و محبوبیت سردار سلیمانی افتخار می‌کنند.

وی گفت: باید با تربیت و الگودهی درست به جوانان جای سردار سلیمانی را که وجودشان همواره بر اندام دشمنان لرزه می انداخت ادامه دهیم.

به گفته این روحانی اهل سنت، حضور تاثیرگذار شهید سلیمانی در هشت سال جنگ تحمیلی و  پس از آن در سپاه قدس به عشق نظام و رهبر از وی چهره‌ای محبوب در داخل و خارج از مرزهای کشور ساخت.

وی گفت: استکبار جهانی تحمل حضور مقتدرانه این سردار شهید را نداشت و چون توان مقابله و جنگ رودررو را با سردار را نداشت نقشه ترور ایشان را کشیدند و ناجوانمردانه وی را به شهادت رساندند.

ماموستا بهمنی اذعان داشت: شهید سلیمانی نقش مهمی در ترویج فرهنگ مقاومت در منطقه داشتند و از ستون‌های اصلی و تاثیرگذاران جبهه مقاومت بودند و این تاثیرگذاری حتی بعد از شهادت ایشان ادامه داشته است.

شهید سلیمانی نامی که برای همیشه بر تارک تاریخ خواهد درخشید...

روحش شاد و یادش گرامی..

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی سنندج شهادت مکتب شهید سلیمانی شهید سلیمانی نقش شهید سلیمانی شهید سلیمانی بین اهل تسنن سردار سلیمانی ماموستا رستمی دشمنان اسلام عراق و سوریه تقریب مذاهب جهان اسلام اهل سنت نقش کلیدی امام جمعه منطقه ای نقش مهمی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی مصاف حق و باطل ملاک تنفر و محبوبیت در جهان می‌شود

هنوز پهپاد‌ها به تلاویو نرسیده بودند و موشک‌ها پرتاب نشده بودند که موجی از شادی نه تنها در ایران بلکه در کشور‌های منطقه ایجاد شد؛ موجی که از همان ابتدا در فیل‌های متعددی شنیده می‌شد، فیلم‌هایی که فریاد‌هایی در آن شنیده می‌شد نظیر الله اکبر، لبیک یا خامنه‌ای، یا علی (ع) و یا حسین (ع)...

«از دمشق با صدای بلند اعلام می‌کنم  رژیم اسرائیل تنبیه خواهد شد»

ماجرا به وحشی گری هفت ماهه صهیونیست ها در نوار غزه بازمی‌گردد، جنایتی که هر روز توحش بیشتری از اسرائیل را نشان بشریت می‌دهد .

اعتمادی کارشناس مسائل بین‌الملل در ارتباط با دلایل توجه به روز جهانی قدس در بسیاری از کشور‌های جهان اظهار کرد: آن چه که بعد از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ اتفاق افتاد آن بود که نگاه مردم جهان نسبت به رژیم صهیونیستی تغییر یافت. دلیلش هم جنایات بیش از ظرفیت‌های انسانی و عجیب صهیونیست‌ها در غزه بود. بنابراین  تحولات طوفان الاقصی بیداری جهانی را بر ذهن مردم جهان به ارمغان آورد.

اما حکایت دنباله دار قانون گریزی و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی به همین جا ختم نشد ؛ بلکه این رژیم پا را از گلیم خود هم فراتر گذاشت و قوانین بین‌المللی را نیز در کنسولگری کشورمان نقض کرد.

دوشنبه سیزدهم فرودین ماه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساختمان کنسولگری و محل سکونت سفیر ایران در دمشق را هدف قرار دادند.

جنایتی که از همان لحظه ابتدا با واکنش مقامات ایرانی و وعده پاسخ همراه بود.

اکبری سفیر کشورمان در سوریه گفت: رژیم صهیونیستی اولین بار نیست که چنین جرم و جنایت‌هایی را مرتکب می‌شود و مراکز دیپلماسی را هدف قرار می‌دهد بعد از جنایت‌های شش ماه گذشته در غزه امروز جنایت دیگری را علیه سفارت ایران انجام داد . این اقدام اسرائيل قطعا با پاسخ محکم ما مواجه خواهد شد.

امیر عبداللهیان نیز در چندین نوبت اعلام کرد که جنایات اسرائیل را بدون پاسخ نخواهد گذاشت ؛  او همچنین در نشست مشترک خبری با فیصل مقداد، همتای سوری بر مسئول بودن کاخ سفید در زمینه حمله به کنسولگری ایران در دمشق و لزوم پاسخگو بودن واشنگتن چندین نوبت تاکید کرد و گفت: «از دمشق با صدای بلند اعلام می‌کنم آمریکا در این حادثه مسئولیت دارد و باید پاسخگو باشد. رژیم اسرائیل تنبیه خواهد شد.»

علاوه بر وزیر خارجه کشورمان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان نیز در مراسم بزرگداشت شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق گفت: «آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها فهمیده‌اند که پاسخ ایران به این تجاوز صهیونیست‌ها در راه است.»

گفته بودیم «پاسخ می‌دهیم»

وعده صادقی که در  سحرگاه ۲۳ فروردین عملی شد ؛ حمله‌ای که با توجه به حجم و نوعش، در تاریخ رژیم اشغالگر بی‌سابقه بوده است.

امیر سرلشکر موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: همه باید بدانیم که این اقدام دفاع مشروع جمهوری اسلامی در برابر عملیات نامشروع رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود که از قبل چندین بار این عملیات را به آنها اعلام کردیم و حق مشروع خودمان را انجام دادیم. از روز چهاردهم اسفند به آنها گفتیم که می‌زنیم و آنها از آن روز در آماده‌باش کامل بودند و با بیش از ۱۰۰ فروند هواپیما از انواع مختلف فرشی در آسمان زده بودند، سطح دومی هم روی زمین داشتند و همه سامانه‌های پدافندی آنها در آماده‌باش کامل بود.

وی با بیان اینکه چیز‌های دیگری هم وجود داشت که باید محاسبه می‌کردیم به چندین مسیر تردد هواپیما‌های غیرنظامی از کشور‌های مختلف جهان اشاره کرد و گفت: باید رعایت حال آنها نیز می‌شد که نشان می‌دهد این عملیات پیچیدگی خاص خود را داشت و اینجا بود که به رژیم صهیونیستی فهماندیم زدن یک نقطه به مانند غزه که طول و عرض جغرافیایی آن ناچیز است و زدن عده‌ای کودک و پیر و بیمار ارزش نظامی ندارد.ارزش نظامی وقتی است که از هزار و چندصد کیلومتر آن طرف از یک نقطه نظامی بتوان نقطه نظامی دیگری را هدف قرار داد و اکنون با عملیات وعده صادق همه معادلات به هم خورده است و عملیات وعده صادق همانند خنجر جهان اسلام بود که بر گلوی رژیم کثیف صهیونیستی فرود آمد و دل همه عدالت‌خواهان جهان را شاد کرد.

«متشکریم ایران...»

بعد از این عملیات موج قدردانی مردم آزاده از ایران سراسر جهان را فراگرفت  انتشار ویدئویی از شعار‌های برخی شهروندان نیویورکی در حمایت از ایران، یمن و مردم غزه در متروی این شهر بازتاب گسترده‌ای داشت و نشان‌دهنده افزایش محبوبیت ایران در نقاط مختلف جهان بود و شهروندانی را نشان می‌داد که در مترو شعار می‌دهند: «ایران به تو افتخار می‌کنیم».

همچنین پس از انجام عملیات تنبیهی ایران علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی، جمع زیادی از مردم استانبول با حضور در مقابل سرکنسولگری جمهوری‌اسلامی در این شهر، از ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی قدردانی کردند. انتشار تصاویری از جشن خیابانی جمعی از ساکنان تورنتو کانادا از حمایت از عملیات «وعده صادق» خبرساز شد و بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت.

این تنها یک خط از کتاب چندصفحه ای محبوبیت ایران بعد از عملیات «وعده صادق» در جهان بود. محبوبیتی که امروز نقطه عکس آن را در دانشگاه های اروپا و آمریکا شاهد هستیم؛ نفرت از سردمداران غرب به دلیل حمایت از جنایات یک رژیم خونخوار....

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • وقتی مصاف حق و باطل ملاک تنفر و محبوبیت در جهان می‌شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • صاحب‌نظر روس: ایران الگوی مثال‌زدنی پیشرفت برای شرق و غرب است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟