Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان از اعتبار مصوب سفر رئیس‌جمهور به راه‌آهن اردبیل پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل به نقل از استانداری اردبیل، فرزاد قلندری از پرداخت 150 میلیارد تومان از مصوبه 400 میلیارد تومانی سفر رئیس‌جمهور در سال گذشته برای راه آهن خبر داد و اظهار داشت:  از سوی بانک ملی ایران  به حساب شرکت زیرساخت واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سفر رئیس جمهوری به استان مصوب شده بود علاوه بر 750 میلیارد تومان تعهد بانک ملی برای راه آهن اردبیل که کل این رقم تاکنون پرداخت شده است ، 400 میلیارد تومان دیگر برای راه‌آهن اردبیل پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار کرد:  با هماهنگی استاندار و اخذ مجوزها از بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه و انعقاد قرارداد جدید با بانک ملی ، امروز 150 میلیارد تومان از 400 میلیارد تومان از سوی بانک ملی به شرکت زیرساخت پرداخت شد.

5.7 میلیارد دلار کسری بودجه عمان ‌در 2021درآمد‌های حاصل از فرار مالیاتی جایگزین منابع ناپایدار در بودجه 1400 می‌شودمجلس سنای آمریکا وتوی ترامپ علیه بودجه دفاعی آمریکا را شکست

قلندری ضمن قدردانی از همکاری مناسب مدیر عامل بانک ملی ایران و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ،اظهار امیدواری کرد با سرعت بخشی به واریز اعتبارات مربوطه ، اجرای راه آهن اردبیل- میانه شتاب بیشتری بگیرد.

انتهای پیام/143/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان راه آهن اردبیل بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد

به گزارش «تابناک»، بانک مرکزی درباره شرایط دریافت ارز حجاج و اینکه آیا دریافت این ارز مغایرتی با دریافت ارز مسافرتی دارد یا خیر؟ اعلام کرد: با توجه به شروع سفر‌های زائراج حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به صورت اسکناس) به مبلغ ۵۰۰ (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس مرکز_مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد.  

پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید.  

فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات
  • ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • دستور مهم رئیسی به بانک ها درباره پرداخت این وام ها | ویدئو
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل