Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی سنگری اخذ مالیات از واردکنندگان خودروهای لوکس و جلوگیری از فرار مالیاتی را از اهدافی که مجلس به شدت به دنبال اجرای آن در سال ۱۴۰۰ است خواند و گفت: مجلس عاملان آشفتگی در تامین نهاده‌های دامی را مورد بازخواست قرار داد.

«محمدرضا احمدی سنگری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت نامه رییس‌جمهوری به مجلس و متعاقب آن تصویب کلیات لایحه بودجه سال 1400 در کمیسیون تلفیق را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: به اعتقاد مجلس فروش نفت بر اساس آنچه که در لایحه بودجه سال آینده آمده یعنی فروش حدود 2 میلیون و 300 هزار بشکه در روز مبتنی بر واقعیت‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس بحث مالیات و درآمدهای مالیاتی را یکی از دغدغه‌‌های مجلس خواند و با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا به جامعه آسیب‌های زیادی را وارد کرد ابراز داشت: به علت بروز این مشکل بسیاری از صنوف و کسب و کارها تعطیل شدند از طرفی بحث افزایش درآمدهای مالیاتی در سال آینده و مفاد آن در لایحه بودجه برای مجلس شفاف نیست.

 

نماینده مردم رشت در مجلس جلوگیری از فرار مالیاتی دهک‌های بالای جامعه را موضوعی که مجلس بر روی تحقق آن تاکید دارد خواند و تصریح کرد: افرادی که در چنین دورانی خودروهای لوکس را وارد کشور می‌کنند باید از آنان مالیات گرفته شود و برای رعایت عدالت این مبلغ مالیات دریافتی حتی باید بیشتر هم باشد.

 

احمدی سنگری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که نقشه و راه جمهوری اسلامی ایران برای سال‌های پیش‌رو را تبیین می‌کند مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: مقام معظم رهبری در این بیانیه فرمودند که باید اهرم‌های دیگری در کنار دستگاه‌های قضا و قوه قضائیه برای مبارزه با فساد قرار بگیرد و مجلس هم تمام قد از این امر حمایت می‌کند.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خنثی‌سازی تحریم‌های دشمن را امری که مقام معظم رهبری بر روی آن تاکید داشته و سفارش کرده‌اند دانست و اذعان کرد: برای خنثی‌سازی تحریم‌ها باید به این امر واقف باشیم که مشکل ما از درون است به بیان دیگر نگاه ما نباید به خارج کشور باشد و باید به ظرفیت‌های داخلی تکیه کنیم. 

 

احمدی سنگری مشکلاتی که در حوزه افزایش قیمت، تامین و توزیع نهاده‌های دامی در کشور به وجود آمد را ناشی از عدم مدیریت اعلام کرد و افزود: سه هزار میلیارد تومان ارز به نرخ چهار هزار و 200 تومانی برای واردات نهاده‌های دامی اختصاص داده شد اما مشخص نیست که واقعا این اعتبار و کالای وارداتی چگونه هزینه شده است.

 

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه مجلس متولیان حوزه تامین نهاده‌های دامی را فراخوانده و مورد بازخواست قرار داده است اظهار داشت: پرونده جریانات مربوط به تامین و توزیع نهاده‌های دامی در کشور و آشفته بازاری که در این بخش ایجاد شده به صحن مجلس هم آمد و قصد داریم با کمک قوه قضائیه موضوع را پیگیری کنیم.

 

وی از جلسات مجمع نمایندگان گیلان قبل و بعد از تقدیم لایحه بودجه 1400 توسط دولت به مجلس سخن گفت و عنوان کرد: در این جلسات  طرح‌ها و پروژه‌های کلان گیلان مشخص و بودجه‌‌ای هم برای آن‌ها تعریف شد از طرفی مسئولان بودجه استان را هم دعوت کرده و تمام جزئیات مربوط به این طرح‌ها را مورد بررسی قرار دادیم.

 

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: بودجه ۱۴۰۰ پرداخت مالیات خودروهای لوکس نهاده های دامی لایحه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی

بررسی بودجه امسال نشان میدهد بانک مرکزی بیشترین سهم مالیاتی در بین شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم‌، سهم مالیاتی شرکتهای دولتی نشان میدهد در بودجه 1403 بانک مرکزی 17 درصد از کل مالیات شرکتهای دولتی را پرداخت خواهد کرد.

شرکت ملی نفت 13 درصد و شرکت ملی گاز 4 درصد از درامدهای مالیاتی 1403 شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهند داد.

ایمیدرو نیز یکی از بزرگترین شرکتهای دولتی مالیات دهنده در سال 1403 است که 10 درصد از درامدهای مالیاتی دولت از محل مالیات شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ
  • انجمن واردکنندگان برنج : چرا برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج رسما اعلام نمی‌شود؟
  • فرار مالیاتی با دفتر ویترینی
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی