Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@12:36:54 GMT

سقوط از کوه «شره زول» مرگ نوجوان 12 ساله را رقم زد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۸۷۶۳

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: نوجوان ۱۲ ساله ایوانی بر اثر سقوط از ارتفاعات کوه «شره زول» جان خود را از دست داد.

سرهنگ "سعید عالی پور" اظهار کرد: در پی اعلام  مفقودیت نوجوان ۱۲ ساله از توابع دهستان سراب توسط خانواده اش بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار این انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از مأموران انتظامی شهرستان به سرپرستی جانشین انتظامی شهرستان به محل حادثه واقع در ارتفاعات کوه شره زول اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ایوان تصریح کرد: با توجه به گزارش مأموران ، این نوجوان ۱۲ ساله به همراه پدرش جهت چرای احشام به ارتفاعات کوه شره زول رفته بود که در ارتفاعات به همراه تعدادی از احشام برای مدتی از پدرش جدا شده بود که در این حین و دور از چشمان پدر از ارتفاع سقوط کرده و در دم فوت می کند.

عالی پور خاطرنشان کرد: توسط مأموران انتظامی و با کمک نیروهای هلال احمر و نیروهای مردمی جسد این نوجوان پیدا شد و جهت اقدامات قانونی و علت تامه مرگ با هماهنگی مقام قضایی تحویل پزشکی قانونی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در پایان به شهروندان توصیه کرد: در مکان‌های و محیط های حادثه خیز مراقب فرزندانشان باشند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار این چنینی نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی انتظامی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف احشام قاچاق در بندرلنگه

سرهنگ محمدامین نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه گفت: مأموران انتنظامی شهرستان در اجرای طرح مقابله با قاچاق و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق، از دپوی احشام قاچاق در یکی از روستا‌های شهرستان مطلع و پیگیری موضوع در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی و در بازرسی دقیق از محل دپو، ۲۵ رأس گوسفندکه بصورت گله‌ای رها گردیده بود کشف و احشام را جهت سیر مراحل قانونی توسط یک دستگاه خودرو کمکی به مقر انتظامی دلالت دادند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد