Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:02:54 GMT

ترفند های سرخطی در بورس

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۸۹۶۶

ترفند های سرخطی در بورس

امروزه دغدغه ی تمامی افراد داشتن یک رتبه عالی در صف های شلوغ است ؛ و می‌توان گفت سرخطی در بورس به یک رویا تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام دایرکت فا، افرادی هستند که با گرفتن درصدی از آن معامله برای افراد دیگر سرخطی میزنند ، در این مقاله میخواهیم متوجه شویم که راز موفقیت این افراد کجاست؟ و چگونه میتوانند این کار سخت را به راحتی انجام میدهند؟

چرا هیچ وقت به این فکر نبودید که شما برای دیگران سرخطی بزنید؟

راز موفقیت شدن این افراد در چیست؟

برای داشتن یک رتبه عالی و یا سرخطی زدن در بورس باید به ۲ فاکتور زیر دقت کنید:

۱: سرعت اینترنت بالا

۲: پینگ بسیار پایین به سمت کارگزاری ها

شما با داشتن سرعت اینترنت بالا و پینگ پایین قطعا نتایج خوبی را کسب خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سوال پیش می آید که چگونه پینگ خودمان را کم کنیم ؟ و یا سرعت اینترنت بالا داشته باشیم؟

شما با اینترنت های معمولی در بهترین شرایط پینگ زیر ۵۰ میلی ثانیه نخواهید داشت و همچنین سرعت اینترنت بالای ۱۶ مگ هم باز در بهترین شرایط نخواهید داشت.

افرادی که درصدی کارمی‌کنند برای سرخطی پینگ آنها زیر ۱ میلی ثانیه و سرعت اینترنت ۱۰ هزار مگابیت برثانیه را دارند.

آن افراد با داشتن یک سرور مجازی عالی توانسته اند که پینگ خود را به زیر ۱ میلی ثانیه و سرعت اینرتنت خود را به ۱۰ هزار مگابیت بر ثانیه برسانند.

سرور مجازی بورس چیست؟

سرور بورس یا سرور مجازی بورس در واقع یک کامپیوتر قوی هست که یک سرعت اینترنت بالایی به آن کامپیوتر متصل است که شما با خرید این سرور مجازی بورس میتوانید پینگ زیر ۱ میلی ثانیه و سرعت اینترنت ۱۰ هزار مگابیت را داشته باشید.

برای مثال شما پس از خرید سرور بورس از شرکت دایرکت فا ، یک کامیپوتر خیلی قوی را به مدت محدودی کرایه میکنید که باید به صورت رموت به آن سیستم متصل شوید.

همچنین سرور مجازی بورس دایرکت فا دارای مزایایی هستند که در ادامه یه چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد:

دارای اپلیکیشن و نصب بر روی گوشی ها با نسخه اندروید و ios
جای دهی خود در صف اول بورس با استفاده از این نوع سرور
بالاترین سرعت در اینترنت با استفاده از سرور مجازی بورس
این امکان برای کاربران به وجود می آید تا بدون محدودیت در سرعت فایل های مختلف را دانلود کنند.
دسترسی راحت و آسان
سیستم عامل ویندوز
 

دایرکت فا برای دسترسی هر چه راحت‌تر کاربران به معاملات بورس و انجام بدون وقفه معاملات، سرور مجازی بورس ایران را به کاربران خود بر روی قدرتمند ترین سرور ها و با اینترنت پرسرعت و نامحدود پیشنهاد می‌کند.

سرورهای مجازی بورس برخلاف کامپیوتر و لپ تاپ های شخصی، این سرور ها به صورت ۲۴ ساعته روشن و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و پشتیبانی این سرور ها به صورت کامل توسط دایرکت فا انجام می‌شود و نصب و راه اندازی این سرور ها  تیم فنی دایرکت فا به عهده می‌گیرد.

سرویس کاربران بعد از خرید این محصول کمتر از ۳۰ ثانیه فعال می شود و مشتریان می توانند  به سرور مجازی خود دسترسی داشته باشند.

بهترین راه برای رسیدن به نتیجه و خرید سهام در بورس:

یکی از راز های موفق شدن در سرخطی و خرید عرضه اولیه داشتن اینترنت پر سرعت و پینگ زیر ۱ میلی ثانیه می‌باشد؛ همین طور که در بالا توضیح دادم شما اینترنت های معمولی نمی توانید سرعت اینترنتی برابر ۱۰ هزار مگابیت بر ثانیه داشته باشید یا پینگ زیر ۱ میی ثانیه.

شما برای داشتن این دو فاکتور باید از سرور مجاز بورس یا سرور بورس استفاده کنید.

هر بازاری یک سری ابزارها و قانون‌ها دارد. آنچه از زمان‌های گذشته تا به الان ثابت مانده است میزان سرعت در معامله است. در گذشته‌ها کاسبان سعی داشتند قبل از طلوع خورشید مغازه خود را آب‌ و جارو کنند و جزء اولین نفراتی باشند که بازار و معامله را شروع می‌کنند. در بازار بورس نیز این امر رایج و مرسوم است.

اولین تفاوت بازار بورس زمان حال با گذشته، دسترسی به اینترنت و دنیای دیجیتال است. امروزه سهام‌دارن در کنار یادگیری مهارت و مدیریت بازار به دنبال اینترنت ویژه بورس نیز هستند.

سرور بورس همان ابزاری است که در کنار دیگر قوانین سهام‌دارن را یاری می‌کند که در میان هزاران سهام‌داری که در ساعات اولیه به دنبال خرید و یا فروس سهام خود هستند، قرار بگیرند و با سرعتی که در انجام معامله دارند در صف‌های اول معامله باشند.

به این کار در اصطلاح بازاریان بورس، سرخطی زدن گفته می‌شود. بر این اساس است که حرفه‌ای‌ها یا آن‌هایی که می‌خواهند حرفه‌ای باشند، اقدام به خرید سرور مجازی بورس می‌کند.

نتیجه: شما برای سرخطی زدن در بورس باید از سرور مجازی بورس استفاده کنید و بدون  سرور مجازی بورس سرخطی زدن غیرممکن خواهد بود. الان می توان گفت که ۹۵ درصد از افرادی که در بورس فعالیت می کنند همگی از سرور مجازی بورس استفاده می کنند و همگی هم پینگ خود را به زیر ۱ میلی ثانیه کاهش داده اند و شما داشتن پینگ ۵۰ میلی ثانیه مطمئن باشید که نتیجه خوبی نخواهید گرفت.

هنوز هم وقت هست، همین الان از لینک زیر سفارش سرور مجازی بورس دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

برای خرید سرور مجازی بورس لطفا کیلیک کنید.

تلفن جهت مشاوره: ۰۳۱۹۱۰۱۰۵۰۷

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرور مجازی بورس سرعت اینترنت بالا سرور مجازی بورس ۱۰ هزار مگابیت سرور بورس سرخطی زدن پینگ زیر سرور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۸۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نمایشگاه خودروی پکن در ۶٠ ثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: انتخاب

دیگر خبرها

  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)
  • (ویدئو) نمایشگاه خودروی پکن در ۶٠ ثانیه
  • ببینید | روایت خبرگزاری فارس از ترفند جدید کلاهبرداری از مردم
  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو