Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تقویم امروز به بررسی دوباره اخبار و حواشی و ... مربوط به ورزش ایران و دنیا در تاریخ سیزدهم دی ماه می پردازیم

به گزارش طرفداری، روز سیزدهم دی ماه را می توان یکی از روزهای پرخبر در ورزش ایران و دنیا دانست. امروز برخی اخبار مهم دو دهه پیش را در این روز مورد بررسی دوباره قرار خواهیم داد.

 

" رکساچ " ، یکی از ضعیفترین مربیان تاریخ فوتبال بارسلوناست (1380/10/13)

" کارلز رکساچ " مربی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا یکی از ضعیف ترین کارنامه ها را در بین مربیان تاریخ فوتبال این تیم پر ستاره بر جای گذاشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمارها نشان می دهد که رکساچ تنها در 11 مسابقه از 27 دیداری که هدایت بارسلونا را بر عهده داشته به پیروزی دست یافته است . از این لحاظ در بین 25 مربی فوتبال تاریخ بارسلونا ، تنها خواکین ریفه با 10 پیروزی از 30 مسابقه پشت سر رکساچ قرار گرفته است . لورنسو سررا فرر، سلف رکساچ نیز از 31 مسابقه تنها 14 برد کسب کرد که این رقم نیز از ضعف آشکار وی حکایت می کرد. بارسلونا اکنون تحت رهبری رکساچ جایگاه هشتم را در مسابقات فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های اسپانیا به خود اختصاص داده که این رتبه بسیار دور از انتظار علاقمندان به بارسلونا و پیشینه آن است .

این تیم پرستاره در دوراول مسابقات جام حذفی اسپانیا در برابر تیم دسته سومی " فیگه راس " شکست خورد و حذف شد. بهترین چهره بارسلونا در این فصل در مسابقات قهرمانی باشگاههای اروپا به نمایش گذاشته شده، جایی که با کسب پیروزیهای درخشان به مرحله دوم این مسابقات راه یافته است. در طول تاریخ تیم بارسلونا پلاتکو و هلنیو اره را از مربیان بسیار قدیمی این تیم بیشترین درصد پیروزی را به دست آورده اند. اما نامهای بابی رابسون و یوهان کرایف در بین مربیان این تیم برای علاقمندان به فوتبال آشناتر است.

رابسون 66 درصد از بازیها را با پیروزی پشت سر گذاشت و از این لحاظ در رده سوم قرار دارد. اما وی تنها در 42 مسابقه هدایت بارسلونا را بر عهده داشت که در 28 بازی پیروز شد. کرایف در جدول مربیان بارسلونا رده پنجم را اشغال کرده است ، با اینحال وی پر دوام ترین مربی این تیم است. وی با هدایت بارسلونا در 306 مسابقه، 183 پیروزی برای این تیم به ارمغان آورد که این رقم به منزله 59 درصد پیروزی در بازیهاست. بارسلونا با کرایف به بالاترین افتخارها از جمله قهرمانی باشگاههای اروپا دست یافت.

 

تیم رئال مادرید در پکن دیداری دوستانه برگزار می کند (1381/10/13)

یک مقام بلند پایه ورزش شهرپکن پایتخت چین روز جمعه اعلام کرد: تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا در سال جاری میلادی یک دیدار دوستانه در این شهر برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پکن ،"سان کانک لین" رییس تربیت بدنی شهر پکن در این خصوص گفت : مسوولان ورزش این شهر در حال مذاکره با دست اندرکاران باشگاه رئال مادرید هستند تا بتوانند درباره زمان این دیدار به توافق نهایی برسند. با برگزاری این دیدار تماشاگران فوتبال چینی این بخت را خواهند داشت که در کشور خود شاهد بازی ستارگان بزرگی چون " رونالدو " ، " لوییس فیگو" و " زین الدین زیدان " باشند.

"کانک لین" گفت: مسوولان باشگاه رئال مادرید برای انجام دیدار دوستانه درپکن خواستار مبلغی بیش از یک میلیون دلار هستند. وی یاداورشد: شهر پکن قراراست تا بازیهای المپیک 2008 میزبان چند رویداد مهم ورزش جهان باشد تا بتواند از تجربه لازم برای برگزاری این دوره از بازیهای المپیک برخوردار باشد. " کانک لین " خاطر نشان کرد: ما درتلاش هستیم پکن یکی از بهتریــــن میزبان بازیهای المپیک باشد.

 

نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آفریقا: جدول رده بندی فیفا معتبر نیست (1381/10/13)

" فراح آدو" نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آفریقا اظهارداشت رده بندی ماهانه بهترین تیم های ملی فوتبال کشورهای گوناگون از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال معتبر نیست .

به گزارش رویتر از ژوهانسبورک ، آدو در این باره گفت : رده بندی تیم های ملی کشورها از سوی از نظر من معتبر نیست به این جهت که سیستم تعیین تیم ها مشخص نیست . سیستم فوتبال سومالی به گونه ای است که بسیاری کشورها با موقعیت برتر مالی و امنیتی فاقد آن هستند.

بنابراین گزارش ، تیم ملی فوتبال کشور زادگاه آدو (سومالی) به طور متوالی تیم پنجاه و دوم جدول رده بندی آفریقا است و در رده 197 جدول رده بندی فیفا قرارمی گیرد. این کشور همچنین در مجموع دارای 8 تیم دسته اولی و دسته دومی است . گزارش رویتر در ادامه می افزاید تیم ملی فوتبال سومالی در طول یکسال گذشته تنها 5 دیدار ملی انجام داده است که در چهار دیدار تن به شکست داده و با تیم اریتره مساوی کرده است .

محمدحسین ضیایی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شد (1382/10/13)

سرمربی فصل قبل تیم فوتبال صبا باتری تهران به عنوان سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز برگزیده شد. یک منبع موثق در باشگاه تراکتورسازی تبریز امروز شنبه با تایید ایـن خبر گفت: طرفین برای پذیرش مسوولیت سرمربیگری تیم تراکتورسازی به تـوافق رسیده اند. ضیایی به عنوان سرمربی سکان هدایت تیم فوتبال تراکتورســـازی تبریز را تـا پایان فصل پیکارهای لیگ دسته اول باشگاههای ایران برعهـــده گرفته است.

ضیایــی روز جمعه با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه تختی تبریز و همچنین باتوجه به سابقه این مربی در هدایت تیم تراکتورسازی یکی از نامزدهای اصلی پس از کناره گیری ابراهیم قاسمپور بود. محمدحسین ضیایی، سابقه بازی در تیم فوتبال واشاش مجارستان را نیــز در پرونده خود دارد. وی پیش از این به عنوان بازیکن در تیم های شاهین تهران و تراکتورســـازی تبریز حضور داشته و مدتی نیز به عنوان کمک مربی " واسیلی گوجا " ســرمربی رومانیایی سابق تراکتورسازی و سرمربی این تیم در تبریز به فعالیت پرداخته است.

 

" مسعود شجاعی" چهار جلسه از همراهی تیم سایپا محروم شد (1383/10/13)

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ،" مسعود شجاعی" بازیکن تیم فوتبال سایپا تهران را به علت تخلف در رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران از همراهی تیمش به مدت 4 جلسه محروم کرد. به گزارش روز یکشنبه فدراسیون فوتبال، محرومیت "شجاعی" طبق ماده 20 آیین نامه انضباطی این فدراسیون صورت گرفته است. بازیکن تیم سایپا علاوه بر عدم همراهی تیم خود به مدت چهار جلسه، به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شده است.

مسعود شجاعی در هفته دوازدهم رقابتهای فوتبال باشگاههای برتر ایران و در دیدار مقابل شموشک نوشهر با دریافت کارت قرمز در دقیقه 90 ، از بازی اخراج شده بود.

ورزشگاه پیر تهران نو نوار می شود (1383/10/13)

مدیر مجموعه ورزشی تختی تهران ، از بازسازی دوباره این مجموعه ورزشی خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سازمان تربیت بدنی، مدیر مجموعه ورزشی تختی ضمن بیان این مطلب گفت: بازسازی مجموعه ورزشی تختی که یکی از بزرگترین ورزشگاه های کشور است، به منظور احیا دوباره و کاهش بار ورزشی ورزشگاه آزادی ، زمین چمن این ورزشگاه با همان روش ورزشگاه آزادی به زیر کشت رفته است. در اجرای سیاستگذاری سازمان تربیت بدنی ، طرح بازسازی ورزشگاه 110 هکتاری تختی برای سرویس دهی به ورزشکاران و عموم مردم آغاز شده است.

وی ادامه داد: در طرح بازسازی این ورزشگاه شش باب زمین تنیس با سرویس رختکن ، چهار باب زمین فوتبال استاندارد و سالن ورزشی چندمنظوره و استخر سرپوشیده تمرینی احداث شده است. وی گفت : مرحله دوم طرح بازسازی زمین چمن اصلی ورزشگاه ، ایجاد زمین فوتبال چمن مصنوعی ، مجموعه رفاهی و تفریحی و زمین های اسکیت برای جلب خانواده ها ، جاده تندرستی به طول 5/4 کیلومتر و ایجاد محوطه روباز اختصاصی بانوان از اولویت ها خواهد بود. در سال جاری مبلغ 5/11 میلیارد ریال و در برنامه چهارم تا میزان 9 میلیارد ریال برای بازسازی ورزشگاه تختی درنظر گرفته شده است که بااستفاده از دیدگاه های متخصصان درصدد تهیه طرح جامع مجموعه ورزشگاه تختی هستیم تا بر اساس آن بتوانیم به جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی اقدام کنیم.

تجلیل از سه پرسپولیسی پیش از دیدار برابر بایرن مونیخ (1384/10/13)

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از کریم باقری، علی دایی و علی کریمی در دیدار این تیم با بایرن مونیخ تجلیل می کند. قرار است در بین دو نیمه دیدار پرسپولیس و بایرن مونیخ در روز جمعه 23 دی ماه جاری از سه بازیکن این باشگاه که در بوندس لیگا بازی کرده اند، تجلیل به عمل آید.

در این مراسم از "علی دایی ، کریم باقری ، و علی کریمی" تجلیل و به آنان هدایایی ازسوی مقامهای عالیرتبه داده خواهد شد. قراربود در این آیین ، از مهدی مهدوی کیا بازیکن سابق پرسپولیس نیز تجلیل شود اما وی در آن زمان در ایران حضور نخواهد داشت . تجلیل از این ملی پوش پرافتخار و عضو باشگاه هامبورک در زمان دیگری به عمل می آید.

دایی، کریمی و باقری سه بازیکن پرافتخار ایران که در عرصه لیک های داخلی، بازی های ملی و همچنین رقابتهای بوندس لیگا، مایه مباهات فوتبال کشورمان شده اند، همگی پیش از این عضو تیم فوتبال پرسپولیس بوده اند. در این میان ، کریم باقری ، هم اکنون نیز دراین تیم عضویت دارد و به عنوان کاپیتان ، تیم پرسپولیس را همراهی می کند. دایی سابقه بازی در تیم های آرمینیا بیلفلد، بایرن مونیخ و هرتا برلین آلمان را دارد، کریم باقری در آرمینیا بیلفلد عضویت داشته و کریمی هم در حال حاضر عضو تیم بایرن مونیخ است.

 

"بوفون": در صورت عدم صعود یوونتوس، این تیم را ترک می کنم (1385/10/13)

"جیانلوییجی بوفون" دروازه بان تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا گفت، در صورتیکه یوونتوس به سری آ صعود نکند و به تقویت ترکیب بازیکنان خود نپردازد، این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از رم، بوفون یکی از اندک بازیکنان صاحب نامی است که پس از سقوط یوونتوس به سری ب به دلیل تقلب و تبانی در مسابقات، در این تیم مانده است. با وجود این دروازه بان 28 ساله یوونتوس که نقش به سزایی در قهرمانی ایتالیا در جام جهانی اخیر داشت، در صورت عدم بازگشت این تیم به سری آ و تقویت ترکیب بازیکنان خود، بیش از این در یوونتوس نخواهد ماند. وی در پاسخ به سوال روزنامه "گازتا دلو اسپورت" در مورد تعهد به یوونتوس گفت: بعدا در این مورد صحبت خواهیم کرد اما نمی توانم هیچ قولی بدهم.

بوفون افزود: می توانم، تصمیم بگیرم باشگاه را ترک کنم همانطور که تصمیم گرفتم، بمانم. امکان هر اتفاقی وجود دارد. بستگی به موقعیت تیم در جدول و همچنین اتفاقات فصل نقل و انتقالات دارد. بوفون که پس از ترک پارما و پیوستن به یوونتوس در ازای 3/52 میلیون یورو در سال 2001، همچنان گران ترین دروازه بان جهان است، پس از بی نتیجه ماندن تحقیقات فدراسیون فوتبال ایتالیا در مورد شرکت وی در شرط بندی های غیر قانونی، نفس راحتی کشید. تیم یوونتوس در حال حاضر با کسب 32 امتیاز و اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم های ریمینی و پیاسنزا، در رده سوم جدول سری ب قرار دارد. این تیم به دلیل تبانی و تقلب در مسابقات فصل 05ـ2004 به سری ب سقوط کرد، 9 امتیاز از دست داد و از عناوین قهرمانی خود در فصل های 05ـ2004 و 06ـ2005 محروم شد. یوونتوس همچنین حضور در مسابقات جام باشگاه های اروپا را نیز از دست داد.

 

" قطبی " خواستار به خدمت گرفتن سه بازیکن جدید شد (1386/10/13)

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران خواستار به خدمت گرفتن سه بازیکــن جدید در فصل نقل و انتقال زمستانی بازیکنان شد.
"افشین قطبی " که هم اکنون تعطیلات نیم فصل مسابقات فوتبال باشگاه های برتر ایران را در امارات عربی متحده می گذراند ، خواستار به خدمت گرفتن یک بازیکن هافبک چپ ، یک بازیکن هافبک راست و یک مهاجم شده است . قطبی اسامی بازیکنان خود را به مسوولان باشگاه پرسپولیس ارائه کرده است.
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای حضور در نیم فصل دوم مسابقات باشگاه های برتر ایران از روز یکشنبه هفته آینده در تهران آغاز می شود. گفته می شود یک بازیکن برزیلی در تمرینات این تیم شرکت خواهدکرد.

 

حاج صفی در صدر بازیکنان درخشان سال 2009 فوتبال آسیا از نگاه سایت گل (1387/10/13)

با شروع سال جدید میلادی، سایت گل به معرفی 10 بازیکن آسیایی پرداخته که اگرچه ممکن است در فوتبال کشورهای خود شناخته شده باشند اما احتمالا شهرت آنها در سال 2009 چند برابر خواهد شد.
به نوشته این سایت، اولین نفر از این فهرست 10 نفره، احساس حاج صفی از تیم سپاهان ایران است. اگر جوانی و استعداد یک بازیکن برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران کافی باشد، می توان مطمئن بود که حاج صفی شرایط لازم را دارد. وی که ماه هاست هواداران تیم ملی و سپاهان چیزهای زیادی در مورد او می گویند، با توانایی که برای حفظ توپ در زمین دارد، توانسته جثه کوچک و قدرت بدنی کم خود را جبران کند. تکنیک حاج صفی و قدرت پاسکاری او، مثال زدنی است. او هرگز از امتحان کردن شانس خود از فواصل دور هراسی ندارد. البته اخیرا شایعاتی هم در مورد ابراز تمایل باشگاه های آلمانی برای جذب وی منتشر شده است.
سایت گل در ادامه از لی چونگ یونگ از کره جنوبی، احمد خلیل از امارات، یوتو ناگاتومو از ژاپن، لی کونگ وین از ویتنام، سنون کول از استرالیا، سونیل چتری از هند، خلفان ابراهیم از قطر، ویتالی دنیسوف از ازبکستان و سوئه میات مین از میانمار به عنوان 9 بازیکن دیگری که در سال جدید میلادی باید منتظر درخشش های بیشتر آن ها بود، نام برده است.

اخبار داغ طرفداری:

راه اندازی صفحه به اسم عادل فردوسی پور پیگرد قانونی دارد سیروس پورموسوی در طرفداری: استقلال آرامش ندارد، پرسپولیس از پرونده هایش لطمه می خورد! هدیه رونالدو به ستاره سوری الاهلی رسید / عکس و فیلم کریستیانو رونالدو: بدون شک 2020، سال آسانی نبود؛ امیدوارم سال 2021 ماندگار شود خودکشی نرگس 16 ساله در تهران / اشک پزشکان و پرستاران در آمد + عکس

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال برتر ایران مجموعه ورزشی بایرن مونیخ رئال مادرید فوتبال کشور ملی فوتبال تیم فوتبال کریم باقری یک بازیکن مربی تیم رده بندی حاج صفی تیم ملی دی ماه تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴

دیدار ناپولی و آاس رم در هفته ۳۴ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. پائولو دیبالا در این بازی هم موثر ظاهر شد و گل اول رم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دیبالا در ۲۵ بازی فصل جاری سری آ روی ۲۴ گل تاثیر مستقیم داشته است. (۱۳ گل و ۹ پاس گل) او در تقویم سال ۲۰۲۴ سری آ همراه با دوشان ولاهوویچ، موثرین بازیکن روی گل ها بوده است. (۱۲) دیبالا از ابتدای سال ۲۰۲۴ موفق به ثبت ۹ گل و ۲ پاس گل در سری آ شده است.

گفتنی است رم در ۶ بازی اخیر خود در زمین ناپولی به پیروزی نرسیده است. (۳ باخت و ۳ تساوی) چنین روندی برای رم در شهر ناپل از سال ۱۹۹۵ بی سابقه است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود