Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره یعنی کسی که مردم را وادار به عکس‌العمل کند و در این بین سردار سلیمانی با شهادت خود تمام مردم دنیا را به موضع‌گیری واداشته است و این امر موجب شده سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به یک اسطوره جهانی تبدیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار سلیمانی شخصیتی فراتر از یک ملت و تفکری بالاتر از یک سرزمین است و یاد و خاطره او در ذهن پیر و جوان و کودک، زن و مرد، شیعه و سنی، مسلمان و مسیحی و تمام آحاد جامعه زنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلیمانی برای ضد استکبار و کسانی که نفوذ کشورهای دیگر را بر منطقه نمی‌پذیرند، اسطوره مثبت بوده و برای افرادی که شیفته غرب هستند و سبک زندگی غربی دارند اسطوره منفی است.

سلیمانی ‌چهره خبیث استکبار را آشکار کرد و دشمنان با به شهادت رساندن سردار دلها اوج ترس و وحشت و ضعف خود را به دنیا نشان دادند و این از ابهت و عظمت سردا شهید سلیمانی و قدرت انقلاب اسلامی ایران بوده که لرزه بر تن دشمن انداخته است.

سردار در جنگ خشمگین و پر صلابت و در میان مردم مهربان و فداکار بود که این ویژگی سردار  او را به سردار دلها و اسطوره‌ای فراموش نشدنی تبدیل کرده است.

سردا دلها بینش عمیق و بصیرت والایی داشته و این مسئله مورد اذعان تمام آخاد متخلف قرار گرفته و مورد تاکید است زیرا این مسئله در وصیت نامه شهید سلیمانی به وضوح قابل روئیت است.

بصیرت، از صفات بارز شهید سلیمانی بود

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بصیرت نوری از جانب خداوند متعال است تا انسان مسائل و موقعیت های مختلف را بشناسد، گفت: فرد با این شناخت کامل می‌تواند به وظیفه خود عمل کند و یکی از صفات بارز شهید سلیمانی بصیرت وی بود.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری اظهار داشت: بصیرت یکی از ویژگی های بارز شهید سلیملانی بود و بصیرت یعنی اسنان بتواند وظیفه خود را در شرایط مختلف تشخیص دهد و به آن عمل کند.

وی ادامه داد: همانطور که حضرت علی (ع) در نهج البلاغه فرمودند”این پرچم را کسی نمی تواند حمل کند مگر این که اهل صبر و بصیرت بوده باشد”.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، گفت: یعنی فرد باید مقابل مشکلات بردبار بوده و بصیرت داشته باشد تا حقایق را بشناسد.

حجت الاسلام  شبستری اضافه کرد: شهید سلیمانی در بحران ها و فتنه ها توانست مشکلات را شناسایی و به وظیفه سنگین خود عمل کند.

وی با اشاره به اینکه وجود بصیرت موجب ترسیم و پیش‌بینی مناسب برای آینده می‌شود، ادامه داد: شهید سلیمانی با بصیرت خود آینده جبهه مقاومت را پیش بینی کرده بود و حتی در خصوص مسائل کشوری نیز با مسوولان ارتباط داشته و پیشنهادات خود را ارائه می کردند.

وی با اشاره به اینکه وصیت نامه شهید سلمیانی سرشاز از هوش سیاسی و بصیرت وی است، ادامه داد: شهید سلیمانی متوجه بودند که دشمن خواستار جدایی مردم از ولایت و رهبری است و توصیه هایی را در این خصوص به جوانان و مردم داشتند.

وی تاکید کرد: این بینش شهید سلیمانی و بیان آن در وصیت نامه خود نشان از عمق بصیرت سردار سپهبد شهید سلیمانی است که باید ما مردم نیز از این بصیرت الگو بگیریم.

ارتش جهان اسلام به همت سپهبد شهید سلیمانی پایه ریزی شد

همرزم شهید سلیمانی گفت: به همت شهید سلیمانی پایه ریزی تشکیل ارتش واحد جهان اسلام  انجام شده و حاج قاسم وظیفه خود را انجام دادند و ما هم باید وظیفه و جایگاه خود را در این ارتش مشخص کنیم.

نقی کریمی اظهار داشت: در زمان ظهور منجی عالم بشیریت ارتش جهان اسلام تشکیل می‌شود و باید تکلیف را مشخص کنیم.

وی بیان کرد: نیروهای منتظر ظهور حضرت آقا باید در هر حرفه و زمینه‌ای که می توانند در این ارتش تلاش کنند.

رزمنده و یکی از فرمانده‌هان جبهه مقاومت، ادامه داد: نیروهای ارتشی و حزب اللهی عراق و سوریه و لبنان و افغانستان و پاکستان و ایران و برخی از کشورها در ارتش اسلام علیه داعش عضو ‌شدند و متحدانه جنگ کردند.

کریمی گفت: حاج قاسم کسی بود که شاخ استکبار جهانی و آمریکا را شکست و این امر نقش سردار سلیمانی در جبهه مقاومت و نابودی داعش را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال راه‌انداختن جنگ در جمهوری اسلامی ایران بودند که سردار سلیمانی دشمن را با رشادت کامل به عقب راند.

رزمنده و یکی از فرمانده‌هان جبهه مقاومت، گفت: محبت حاج قاسم در دل مردم ایران و کشورهای دنیا جای دارد و سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگویی از ولایت مداری، اخلاص و ایثارگری است.

کریمی در خصوص عظمت و محبوبیت شهید سلیمانی اظهار داشت: ارادت مردم در تشییع جنازه شهید سلیمانی به نمایش گذاشته شد و این امر گوشه‌ای از ارادت مردم ایران به این بزرگوار بود.

وی اضافه کرد: یکی از فرماندهان ارتش تروریستی آمریکا در خصوص سردار سلیمانی این گونه عنوان می‌کرد که این کافی است که وقتی ژنرال سلیمانی در حاشیه خلیج فارس سوار خودرو شود، تا مرز اسرائیل راه و مسیر او باز بود.

رزمنده و یکی از فرمانده‌هان جبهه مقاومت، گفت: این شهید بزرگوار عشقش رسیدن و ملحق شدن به دوستان شهیدش بود که اجر وی را خداوند متعال داد زیرا اجر جهاد شهادت است که خداوند متعال به بنده خالص خود و ومالک اشتر ما تقدیم کرد.

کریمی ادامه داد: دشمنان از اتحاد و همدلی مسلمانان خشمگین است و برای اختلاف‌افکنی میلیاردها دلار هزینه کرده و دست به توطئه‌های مختلف می‌زند.

وی ادامه داد: در برابر اقدام خصمانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی تنها یک سیلی از انتقام سخت خود را به آمریکا زدیم.

وی تاکید کرد: سیلی‌های سخت دیگر را در کشورهای مختلف و با امدادهای غیبی شاهد هستیم و هر روز اخباری از نابودی و تلفات سنگین آمریکایی‌ها در کشورهای منطقه به گوش می‌رسد.

سردار سلیمانی مانع اصلی نفوذ تروریسم در منطقه بود

رییس انجمن آشوریان ارومیه گفت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با مبارزه بی امان، امنیت منطقه را تضمین کرد و مانع اصلی نفوذ تروریسم در منطقه بود.

“استانلی سیمونز” افزود: مهمترین سد راه داعش برای نفوذ در کشورهای مختلف منطقه، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که همین امر، موجب دشمنی استکبار جهانی با این شخصیت خستگی ناپذیر بود.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی با نابودی جریان تکفیری داعش، جلوی نفوذ آن به داخل ایران اسلامی را گرفت و اجازه نداد این گروه تروریستی قدم به خاک ایران بگذارد.

رییس انجمن آشوریان ارومیه ادامه داد: این فرمانده خستگی‌ناپذیر تمامی گروه های ضد امپریالستی در کشورهای سوریه، عراق، لبنان و دیگر کشورها را زنجیر وار به هم‌متصل کرد و با وحدتی که بین نیروهای مبارز به وجود آورد، موجب ترس استکبار جهانی شد.

انتهای پیام /

منبع: دانا

کلیدواژه: سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از فرمانده سردار سلیمانی شهید سلیمانی جبهه مقاومت جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید

ماموستا ملامحمد محمودی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب در سخنانی با اشاره به اینکه جهان اسلام و دولت‌های مسلمان در قبال مسئله غزه همچنان سکوت پیشه کرده‌اند، اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ روز از تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد و در این مدت مجامع حقوق بشری و کشورهای اسلامی سکوت خفت باری پیشه کرده‌اند.
 
امام جمعه شهرستان روانسر ادامه داد: بی‌گمان این سکوت و بی‌تفاوتی جهانیان به ویژه کشورهای اسلامی بر گستاخی رژیم صهیونیستی خواهد افزود و اگر این روند همچنان ادامه داشته باشد در آینده‌ای نه چندان دور زبانه‌ها و شعله‌های این آتش و نسل کشی به دیگر کشورهای جهان اسلام کشیده خواهد شد.
 
این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: بی‌تفاوتی امروز مسلمین در برابر جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه دیر یا زور گریبان مسلمین را می‌گیرد بنابراین این بی‌تفاوتی نه تنها حاشیه امنی برای کشورهای مسلمان نخواهد بود بلکه خود می‌تواند آغازی بر شعله‌ورتر شدن آتش جنگ و خونریزی در منطقه گردد.
 
این عالم برجسته اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجمعات دانشجویی در جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستی و از سوی دیگر حمایت از مردم غزه، گفت: امروز صدای مظلومیت مردم غزه در دانشگاه‌های کشورهای اروپایی و غربی و آمریکایی شنیده می‌شود و به عینه شاهدیم که معترضان به این جنایات و نسل‌کشی‌ها چگونه توسط پلیس آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی و حامی حقوق بشر و آزادی بیان سرکوب می‌شوند.
 
امام جمعه شهرستان روانسر افزود: الهی محقق خواهد شد و بی‌گمان فلسطین از آن ملت فلسطین خواهد بود و این از وعده‌های خداوند متعال می‌باشد بنابراین بهتر است که جهان اسلام این واقعیت را بپذیرد و از پیله‌ای که به دور خود پیچیده است بیرون بیاید و در مقابل رژیم صهیونیستی عملاً وارد میدان مبارزه شود.
 
ماموستا محمودی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس آرمان‌های آزادی‌خواهانه خود از همان روزهای نخستین تجاوز صهیونیست‌ها به غزه، در عمل نشان داد که حامی ملت مظلوم غزه و فلسطین است بنابراین شایسته می‌باشد که دیگر دولت‌های اسلامی سیاست‌های آزادیخواهانه ایران اسلامی را برای خود سرمشق قرار دهند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی