Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازوند، در سالروز شهادت سردار سرافراز مردم و میهن و سيدالشهداي جبهه مقاومت گفت: ترويج و تبيين گفتمان مقاومت و مكتب سردار عدالت طلب و ظلم ستيز، بااخلاص، وفادار، شجاع و دلير ايران اسلامي در جامعه ضروري است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در  كرمانشاه در متن پيام «هوشنگ بازوند» آمده است:

 

«به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم» (رهبر معظم انقلاب)

 

شهادت بزرگمرد تاريخ مقاومت و آزادگي، سردار دلها، سرباز وطن، اسوه شجاعت و دليري «سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني» در ۱۳ دي ماه ۱۳۹۸ مردم ايران اسلامي را غمناك و اندوهناك ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

يكسال از عروج ناباورانه و فراق سردار ظلم ستيز، عدالت طلب و سيد الشهداي جبهه مقاومت مي گذرد و مردم قدرشناس ايران خالصانه و عاشقانه روايتگر مكتب و ادامه دهنده مسير و سيره حاج قاسم هستند.

 

ايران در رثاي سردار مردم و ميهن كه قهرماني بي بديل و انساني وارسته بود سال گذشته در تشييع پيكر محبوب­ دل آزادگان خروشيد و حضور ميليوني مردم وحدت، انسجام ملي، همدلي و قدرشناسي را به تصوير كشيد تا همگان بدانند مردم مومن و انقلابي ايران اسلامي در راه دفاع از آرمان هاي والاي انقلاب با جان و دل در ميدان حضور دارند. بلاشك ياد و خاطره سرباز بي ادعاي ولايت، مبارز عاشق و عابد عارف و تربيت يافته مكتب اسلام و امام (ره) و رشادت و جانفشاني او براي دين و ميهن تا ابد در تاريخ جهان ماندگار و زنده خواهد ماند.

 

 اين سردار شجاع، دلير و مهربان با منش والا و نگاه پدرانه و دلسوزانه در عرصه هاي مختلف براي عزت ايران اسلامي نقش آفريني مي كرد و عشق وافر اين شهيد والامقام به ملّت و مردم سبب شده بود كه به عنوان قهرمان ملي شرايط بسيار سخت و طاقت فرسا را براي سربلندي، عزت و افتخار ايران اسلامي تحمل كند. شهيد سرافزار با ايثار، فداكاري و از خودگذشتگي براي امنيت مردم و كشوردر ميدان مبارزه با امريكاي تروريست و صهيونيست جنايتكار مجاهدت خالصانه داشت و با آروزي شهادت در گام در اين مسير نهاد و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت و به شهادت رسيد.

 

شهادت بزرگ حاج قاسم وحدت آفرين شد و جوانان را در ادامه اين مسير ناب ثابت قدم تركرد و امروز همه وظيفه داريم در ترويج و تبيين مفهوم مقاومت در گفتمان اسلامي، مكتب شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني و بيان ويژگي هاي شخصيتي شهيد والامقام به عنوان تربيت يافته مكتب اسلامي و قهرمان ملت ايران و امت اسلامي كه در خط مقدم جهاد و مقاومت رمز ايستادگي و وفاداري را به همگان آموخت، كوشا باشيم و همانگونه كه رهبر معظم انقلاب فرموند؛ به شهيد سليماني به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز بايد نگاه کنیم.

 

بي شك منش، سلوك، روحيه شهادت طلبي، سبك زندگي اسلامي، تواضع و فروتني، اخلاص و تقوا، عشق به ولايت و قرآن، مردم داري، بصيرت، شجاعت، تدبير، آزادي خواهي، فداكاري و نوع دوستي اين مرد خستگي ناپذير و الگوي تمام عيار انقلاب بايد در جامعه ساري و جاري گردد و امروزه نيازي ضروري است زيرا بدون ترديد شهادت ايشان نشان داد كه انقلاب زنده است و وحدت، همدلي و انسجام مردم به عنوان يكي از بركات شهادت قهرمان شكست استكبار بسيار ديده شد.

 

سالروز شهادت سردار سرافزار و سلحشور اسلام را به پیشگاه حضرت بقیّة‌الله‌ ارواحنا فداه، محضر رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبريك و تسليت عرض می‌نمايم و اميدوارم خداوند بزرگ ما را ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار قرار بدهد.

 

بازوند

 

استاندار كرمانشاه

 

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار شهید قاسم سلیمانی تبیین گفتمان انقلاب اسلامی استاندار کرمانشاه ایران اسلامی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش

فرمانده قرارگاه منطقه کربلا گفت: به برکت عملیات وعده صادق سپاه، جبهه جهانی انقلاب، امروز مستحکم‌تر و نیرومندتر به پیش می‌رود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت الله رضا هدایی؛ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آیین بزرگداشت شهید مطهری، ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت این معلم و استاد و هفته عقیدتی‌سیاسی، گفت: ما پاسدار مکتب امام صادق علیه السلام هستیم. 

وی با بیان روایتی از امام صادق علیه السلام افزود: اگر در زندگی خود بر اصول و پایه‌ها استوار باشیم، خیر کثیر دنیا و آخرت را خواهیم داشت. 

آیت الله هدایی با بیان اینکه شهدا الگوهای تمام نشدنی و ماندگار بشریت هستند گفت: یکی از این نمونه‌های برجسته مکتب اسلام، سردار شهید زاهدی بود که در مشی رفتاری و عملی این شهید آمده است که بسیار صلوات می‌فرستادند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: در حقیقت، شهدا تربیت یافتگان مکتب امام صادق علیه السلام هستند. 

وی با بیان شاخصه‌های مکتب رئیس مذهب تشیع گفت: از مکتب امام صادق علیه السلام آموختیم که اهل کوشش و عمل باشیم و سپاهیان اسلام در عملیات وعده صادق نشان دادند در میدان عمل هستند و سرفراز شدند. 

آیت الله هدایی افزود: خون‌های پاکی در کنسولگری ایران در سوریه ریخته شدند و همگان دیدند شهادت صاحبان این خون‌ها منشأ برکات زیادی برای ایران و جهان اسلام و بیداری ملت‌های آزاده جهان شد. 

وی با تشریح بخش‌هایی از دستاوردهای این عملیات ظفرمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تودهنی اخیر سپاه به رژیم منحوس صهیونیستی در سایه زندگی قرآنی ولایی و اهل بیتی صورت گرفت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  خطاب به مسئولان و مربیان عقیدتی قرارگاه منطقه کربلا هم گفت: در آموزش‌های عقیدتی باید مروج سبک زندگی اهل بیتی و قرآنی باشیم.

برکت عملیات وعده صادق

سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه کربلا نیز گفت: امروز دانشجویان 80 دانشگاه آمریکا علیه اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی به پا خاستند.

وی افزود: به برکت عملیات وعده صادق سپاه، جبهه جهانی انقلاب، امروز مستحکم‌تر و نیرومندتر به پیش می‌رود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای کربلا با تبریک این روز باعظمت به اساتید و مربیان عقیدتی بیان کرد: با ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ناب اسلامی محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و مکتب ایثار و شهادت باید در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاد. 

حجت الاسلام سید اسماعیل طباطبایی افزود: استاد شهید مطهری، دانشمند و عالم کم نظیر جهان اسلام بود که با کتاب‌ها و سخنرانی‌های اثرگذارش در مقابل انحرافات، جمود و کجروی‌ها ایستاد و در همین راه مقدس هم به شهادت رسید. 

به گزارش تسنیم، در پایان این گردهمایی مربیان عقیدتی، فرماندهان، مسئول نمایندگی ولی فقیه و کارکنان قرارگاه منطقه کربلا و تیپ زرهی حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف، گروه 64 الحدید ، مرکز فاوا معراج و مرکز بهداری رزمی جنوب حضور داشتند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • شهید مطهری فرقان انقلاب بود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود