Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نورعلی خزایی روز شنبه در آیین اعزام چهار اکیپ‌ هیات در سنندج که به صورت نمادین انجام شد، اظهار داشت: ۲۵ گروه هیاتی در سطح استان به منظور کمک به کادر بهداشت و درمان و مقابله با ویروس کرونا در استان فعال شده که با دستگاه‌های کوله پشتی و دستی ضدعفونی، ماسک و با لباس ایزوله در اماکن مختلف حضور می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مجموع ۶ هزار ماسک توسط این اکیپ‌ها توزیع خواهد شد، گفت: پمپ بنزین‌ها، محل نگهداری کودکان بی‌سرپرست، سالمندان، پاسگاه‌های نیروی انتظامی و معابر عمومی توسط این اکیپ‌ها ضدعفونی می‌شوند.

رییس شورای هیات مذهبی کردستان یادآور شد: به مناسبت ایام فاطمیه(س)، سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی مهندس و همچنین چهلم شهادت دکتر فخری‌زاده، امروز ۱۶ نفر از اعضای هیات سنندج به منظور کمک به کادر بهداشت و درمان و ضدعفونی معابر و میادین عمومی برای پیشگیری از کرونا در قالب چهار اکیپ اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این ۱۶ نفر از سوی هیات مذهبی محبان حضرت عباس(ع) به کمک کادر بهداشت و درمان اعزام شدند، افزود: این ۱۶ عضو هیات مذهبی شهرستان سنندج در قالب چهار تیم به ضدعفونی اماکن مورد نظر می‌پردازند.

خزایی با اشاره به توزیع یک‌هزار و ۶۰۰ بسته ماسک به منظور توزیع بین افراد نیازمند توسط این چهار اکیپ هیاتی در سنندج گفت: این بسته‌ها نیز به همت اکیپ‌های تشکیل شده، توزیع خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد، به همت تمام مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شاهد قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا در استان کردستان و سطح کشور باشیم.

 هیاات مذهبی استان کردستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در سطح شهر و روستاهای استان فعالیت داشته‌اند و اقداماتی از جمله توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی را انجام داده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کردستان سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کردستان سنندج ویروس کرونا کردستان سنندج اخبار کنکور کادر بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد

مظفر آئینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) ۷۵ مراسم در سطح شهرهای استان کردستان برگزار شد.

وی افزود: مراسم عزاداری در شهر و روستاهای کردستان با حضور مردم و مسؤولان همراه بود.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کردستان اضافه کرد: آئین دسته‌روی عزاداری نیز در شهرهای قروه، بیجار، سریش‌آباد، حسن‌آباد یاسوکند و توپ‌آغاج برگزار شد.

آئینی عنوان کرد: ۱۴ هیأت مذهبی در شهرستان قروه آئین دسته روی عزاداری امروز را برگزار کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در سطح استان ۳۰ ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از عزاداران در سطح شهرهای استان برپا شد.

کد خبر 6096489

دیگر خبرها

  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • برنامه هیات‌های مذهبی برای سالروز شهادت امام صادق(ع) اعلام شد
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد