Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگسرای رسانه با معرفی و بررسی مستند «هجده‌هزار پا» و دعوت از چهره‌های رسانه‌ای، ابعاد شخصیت رسانه‌ای آن شهید را بررسی می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، 13 دی‌ماه اولین سالروز شهادت مظلومانه سردار رشید ایران و اسلام، سردار قاسم سلیمانی است. 

فرهنگسرای رسانه همزمان با این سالروز، ویژه برنامه متفاوتی را تدارک دیده و به بررسی ابعاد رسانه‌ای شخصیت و فعالیت‌های سردار شهید سلیمانی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور، مستند «هجده‌هزار پا» به کارگردانی مهدی شامحمدی اکران و بررسی می‌شود و پس از آن با حضور جمعی از مقامات لشکری و کشوری درباره ‌شخصیت رسانه‌ای شهید سلیمانی بحث و تبادل نظر خواهد شد. 

در پنل ابتدایی این مراسم، مستند «هجده‌هزار پا» نقد و بررسی می‌شود؛ این فیلم مستند که در جشنواره سینماحقیقت توانست جایزه بهترین مستند بخش شهید آوینی را دریافت کند، از جمله آثاری است که ایده ابتدایی آن را شهید سلیمانی مطرح کرده و بیانگر ظلمی است که داعش بر حق مردم بی‌گناه سوریه روا داشته است. این فیلم مستند با حضور کارگردان آن، مهدی شامحمدی، حسین سلطان‌محمدی به عنوان منتقد و حسین جودوی به عنوان مجری کارشناس بررسی می‌شود. 

در پنل دوم این برنامه نیز که با حضور سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محمد خدادی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، ابعاد ‌ رسانه‌ای شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به صورتی دقیق بررسی می‌شود. 

ویژه برنامه سالروز شهادت سردار سلیمانی به میزبانی فرهنگسرای رسانه روز یکشنبه، 14 دی از ساعت 14 در این مرکز برگزار می‌شود. به دلیل رعایت مسائل بهداشتی، این مراسم از طریق صفحه اینستاگرامی فرهنگسرا به صورت زنده برای مخاطبین پخش می‌شود.

 

 

"هجده‌هزار پا" فیلم مستندی که ایده‌اش را حاج قاسم داد/ 2400 هدیه برای محاصره‌شدگان فوعه و کفریا با امضای سردار سلیمانیمستند "شاهد" روایتگر نقش شهید سلیمانی در بازسازی عتبات عالیات

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سردار قاسم سلیمانی سینما تلویزیون سینمای مستند مستند شهید سردار قاسم سلیمانی سینما تلویزیون سینمای مستند مستند فرهنگسرای رسانه شهید سلیمانی بررسی می شود رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

بنا به روایت تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903298

دیگر خبرها

  • دوره فشره کافی‌شناسی در مستند «الکافی»
  • ببینید | روایت سردار سلیمانی از علت ردصلاحیت شدن خود در گزینش سپاه
  • تکمیل طراحی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی تا پایان ۱۴۰۳
  • نقد نباید مایه نگرانی تولیدکنندگان کتاب شود
  • علامه مطهری شخصیت جامع علمی و بصیرتی معاصر است
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل