Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فرهنگی بسیج موکب «انا القاسم» گفت: موکب «ان القاسم» همزمان با سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال در میدان انقلاب برپا شد. عزیزیان مسئول فرهنگی بسیج موکب«ان القاسم» در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، موکب «انا القاسم» با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و تبیین نقش دانشجویان در گرفتن انتقام سخت به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال در میدان انقلاب برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این بخش از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تشییع میلیونی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران، اولین سیلی سخت به آمریکایی‌ها بود اما سیلی سخت‌تر «غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار» و «اخراج امریکا از منطقه» است، تصریح کرد: جنبش دانشجویی با جهاد علمی، تبیین و روشنگری در خصوص مسائل مختلف و مطالبه گری از مسئولین می تواند نقش به سزایی در تحقق انتقام سخت ایفاء کند.


عزیزیان توزیع اقلام بهداشتی و برگزاری نمایشگاه با محوریت امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان بخشی از فعالیت های فرهنگی موکب «انا القاسم» برشمرد و بیان کرد: علاوه بر حضور دانشجویان و عموم مردم در موکب «انا القاسم» زاکانی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام عبداللهی مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، سردار حبیب زاده معاون سیاسی بسیج مستضعفین و حسن شمشادی فعال رسانه ای جبهه مقاومت نیز در این موکب حضور یافته اند.

گفتنی است موکب «انا القاسم» با همکاری گروه جهادی شهید شادگوهر ستاد امر به معروف استان تهران برگزار شد. این موکب به مدت سه روز در ضلع شرقی میدان انقلاب اسلامی پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس مرکز پژوهش های مجلس شهادت قاسم سلیمانی انتقام سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: پنج موکب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام عصر امروز در پیاده راه بجنورد آغاز به کار کرد.

محمدرضا موفق در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق (ع) پنج موکب با همکاری شهرداری بجنورد و اداره کل اوقاف در مرکز شهر بجنورد راه‌اندازی شد و به مردم متدین و عزادار شهر ارائه خدمت کردند.

وی افزود: پیاده راه یا برنامه جمعه‌های بدون خودرو نیز همزمان در حد فاصل چهارراه مخابرات تا میدان شهید مطابق برنامه‌ریزی‌های هر هفته برگزار شد و این موکب‌ها برای ارائه خدمات به عزاداران امام جعفر صادق علیه السلام برپا شدند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در گفت‌وگو با ایسنا از برپایی ۵۰ موکب در استان طی فردا خبر داد. 

حجت الاسلام هدایتی افزود: به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام فردا هیأت‌های مذهبی بجنورد به صورت متمرکز اقدام به دسته‌روی می‌کنند.

وی بیان کرد: این پیاده‌روی ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهید به سمت معصوم‌زاده انجام و سپس مراسم محوری در امامزاده سید عباس (ع) برگزار می‌شود.

به گفته وی قرار است در هر شهرستان پنج موکب نیز برپا شود که در کل استان به ۵۰ موکب می‌رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی