Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@03:41:09 GMT

(عکس) هدیه عجیب کریسمس، تاکسیدرمی پای قطع ‌شده!

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۰۶۱۰

یک مرد کانادایی پای تاکسیدرمی‌شده خود را که چند ماه پیش آن را در یک تصادف با موتورسیکلت از دست داده بود، به‌عنوان هدیه کریسمس دریافت کرد.

به گزارش فرارو، جاستین فرناندز ۲۴ ساله از تورنتو کانادا، هنگامی‌که در ماه ژوئیه از کار به خانه برمی‌گشت، بر اثر تصادف با یک موتورسیکلت پای خود را از دست داد. فرناندز که بر اثر این حادثه ماه‌ها در یک بیمارستان و یک مرکز توانبخشی بستری بود، تصمیم گرفت به‌عنوان بخشی از روند بهبودی خود، استخوان‌های سرهم‌شده پای قطع ‌شده را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این کار در حقیقت روش من برای پشت سر گذاشتن این فصل از زندگی‌ام بود. این‌گونه می‌خواستم این غم را از دلم پاک کنم.

آماده‌سازی پا کار ساده‌ای نبود، اما پس از آن که فرناندز درباره تاکسیدرمی کردن پایش در صفحه فیس‌بوک مرکز تاریخ طبیعی پری‌هیستوریا‌ در تورنتو به شوخی مطلبی نوشت، از این مرکز پاسخ دریافت کرد. این مرکز اسکلت حیوانات و استخوان‌های حیوانات خانگی را برای یادبود آن‌ها سرهم می‌کند و به نمایش می‌گذارد. پس از شنیدن داستان فرناندز و شدت تصادف او، این مرکز تصمیم گرفت تا به او برای تاکسیدرمی پایش کمک کند.

یک استودیوی تاکسیدرمی دیگر برای آماده‌سازی پای فرناندز به این روش مبلغ ۱۵ هزار دلار طلب کرده بود.  اما پری‌هیستوریا‌  این کار را به‌صورت رایگان برای او انجام داده است.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: تاکسیدرمی قطع عضو کانادا کریسمس سال نو میلادی تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم امروز در اراک میزبان پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است. این دیدار باتوجه به به بازی‌های سال‌های اخیر دو تیم حساسیت زیادی دارد.

پیش از مسابقه یک هوادار تیم آلومینیوم چهره مجتبی حسینی، سرمربی تیم محبوبش را با تم سبز رنگ نقاشی کرده بود و در هتل محل اقامت این تیم این نقاشی را به حسینی هدیه داد.

این نقاش همچنین تصویری به یادگار با مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم انداخت.

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • آلیشا ؛ هدیه ای برای روز تولد زوندا (عکس)
  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید