Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز میثم درستی :

آذربایجان غربی- سیدمحسن حمزه‌لو در جلسه کارگروه اقتصادی ، اشتغال و سرمایه گذاری که با حضور استاندار آذربایجان‌غریی برگزار شد با اعلام این‌که از محل اعتبارات بند الف تبصره ١٨، مبلغ ۴٨٨ میلیارد ریال برای اجرای پروژه های کالبدی و توانمندسازی و ۶۵٩ میلیارد ریال تحت عنوان وجوه اداره شده تسهیلات ساخت مسکن، توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران در بازه زمانی ۵ ساله به راه و شهرسازی استان در حال تخصیص است،  افزود: در سال ٩٨ تعداد ٣١٧ واحد مسکونی از محل بند الف تبصره ١٨ جهت دریافت تسهیلات بانکی نوسازی و بهسازی بافت های ناکارآمد شهری به بانک عامل معرفی شده است که موجب ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای ۴٠٧ نفر شده است و در صورت تحقق پیشرفت فیزیکی ١٠٠ درصدی واحدهای مسکونی معرفی شده تعداد اشتغال ایجاد شده به ۵٨١ نفر افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا پایان برنامه اجرایی سال ٩٨ مبلغ ۱۹۵ میلیارد ریال از محل موضوع بند الف تبصره ١٨ توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران تخصیص و توسط این اداره کل جذب گردید و در صورت ابلاغ موافقتنامه سال ٩٩ مبلغ ١٣٨ میلیارد ریال از همین محل به پروژه های بازآفرینی شهری استان تخصیص داده خواهد شد.

هم‌چنین با توجه به سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به این استان علاوه بر اعتبارات مصوب، مبلغ ٨٢٧ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های بازآفرینی در شهرستان‌های سردشت، پیرانشهر و ارومیه در بازه زمانی دوساله از محل منابع داخلی شرکت مصوب شد که با تخصیص مبلغ فوق تعداد ٢۵ پروژه جدید بازآفرینی شهری در محلات هدف اجرایی خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ارومیه تین کارگروه اشتغال بازآفرینی شهری میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند

به گزارش خبرنگار مهر، رسول چراغ سحر پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کارگران در واحدهای صنعتی و صنفی زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی بیان داشت: از جمله برنامه های حمایتی دولت برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، افزایش مبلغ وام های ضروری است.

چراغ سحر تصریح کرد: مبلغ این وامها از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش داشته و بخش قابل توجهی از این تسهیلات بانکی پرداخته شده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم چهار هزار فقره وام ضروری به مستمری بگیران و بازنشستگان استان با مبلغ هر فقره ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

چرغ حر اظهار داشت: شمار بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ هزار نفر است و بیمه شدگان تامین اجتماعی که به صورت اختیاری و اجباری تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند، افزون بر مستمری، تسهیلات بانکی دریافت کرده و از حمایت هایی مانند دوران بارداری یا از کارافتادگی نیز استفاده می کنند.

کد خبر 6094037

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • اجرای طرح کلید به کلید، اولویت شرکت بازآفرینی شهری 
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی