Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@03:27:57 GMT

شهید سلیمانی، سرباز ولایت و مرد میدان عمل بود

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۰۷۴۵

شهید سلیمانی، سرباز ولایت و مرد میدان عمل بود

آیت الله خاتمی گفت: شهید سلیمانی در دوران حیاتش مایه رحمت و برکت بود و در زمان شهادتش توطئه استکبار برای ایجاد و تغییر خاورمیانه بزرگ را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز در مراسم بزرگداشت ایام فاطمیه و بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای شهید فخری زاده که در سالن بقیه الله اعظم (عج) انتظامی استان زنجان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد ، با تسلیت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران همرزمش ، افزود : پلیس در همه زمنه ها در کنار مردم حضور دارد که این نشان از مردمی بودن پلیس کشور جمهوری اسلامی ایران است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله علی خاتمی با تقدیر از تک تک کارکنان خدوم نیروی انتظامی که در ماموریت های محوله خوب درخشیدند ، تصریح کرد : هیچ مقطعی از مقاطع تاریخ نیروی انتظامی به اندازه این زمان در دل مردم جا باز نکرده بود البته این موفقیت با همت شما عزیزان و لطف خداوند متعال حاصل شده است .

 

وی با اشاره به اینکه  این محبوبیت و وظیفه شناسی با دستان توانمند تک تک شما کارکنان نیروی انتظامی حاصل شده است و به دست شما نیز باقی خواهد ماند ، گفت: کارکنان نیروی انتظامی شبانه روز برای تامین نظم و امنیت مردم و جامعه تلاش می کنند که این جای تقدیر دارد .

 

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با تاکید بر اینکه خداوند به شهید سلیمانی خوب مدالی داد و یک عمر دیانت ، تقوی ، جهاد ، حضور در میدان بودن ، ولایتمداری ، عمل توام با بصیرت را به شهادت به ایشان اعطا کرد، گفت : شهید سلیمانی شهیدی که زنده است هم حیاتش مایه رحمت و برکت بود و هم شهادتش توطئه استکبار برای ایجاد و تغییر خاورمیانه بزرگ را خنثی کرد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن برای ایجاد خاورمیانه ای بزرگ سرمایه گذاری زیادی کرده بود و گفته خودشان 7 تریلیون دلار خرج کرده اند ، تصریح کرد : ولی مالک اشتر دوران شهید سلیمانی بسیج مستضعفان جهان را احیاء و در مقابل این نقشه شوم استکبار و داعش که دست پروده خودشان بود ایستاد و تکلیفش را انجام داد و دشمن در مقابلش به ضعف خود اعتراف کرد .

 

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی یک سردار و سرباز ولایت و مرد میدان بود ، گفت : مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) قرمودند شهید سلیمانی تمام شدنی نیست و ما باید به شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس به عنوان یک نفر نگاه نکنیم بلکه یک مکتب ، مدرسه و یک درس نگاه بکنیم  .

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه افزود : برخلاف طول تاریخ در دوران دفاع مقدس با نثار بیش از 200 هزار شهید و تلاش سربازان ولایت یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نیفتاد و این برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است .

 

وی در پایان تصریح کرد : شهادت شهید سلیمانی و یارانش را نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم بلکه با تمام توان در مقابل استکبار ایستاده ایم و پشت سر ولی امر مسلمین حرکت می کنیم و مطمئن هستیم نصرت پرودگار و اقتدار معنوی را می بینیم .

 

گفتنی است در این مراسم از دو خانواده شهید مدافع حرم و آزاده جانباز ، مدافع سلامت و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی و دو نفر از برگزیدگان مسابقه سراسری قرآن کریم ناجا تجلیل شدند .

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان زنجان امام جمعه زنجان سردار سلیمانی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب ساعت 18:45 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1358 پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟