Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، آیین تجلیل از پدران معظم شهدای مدافع حرم شهرستان قرچک با حضور بهمن خطیبی فرماندار، حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه، نوش‌آبادی نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد در مجلس شورای اسلامی و کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این مراسم که جمعی از ایثارگران و فرزندان شاهد نیز حضور داشتند، مسئولان شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران تقدیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قرچک نیز شهدای مدافع حرم را افتخار ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: آنچه امروز در کشور عزیزمان به نام عزت، امنیت، اقتدار، پیشرفت و سربلندی وجود دارد، مدیون رشادت و جوانمردی دلیرمردانی است که راه نورانی جهاد و شهادت را انتخاب کردند.

خطیبی افزود: در کنار تمامی خدمات سردار پرافتخار اسلام شهید قاسم سلیمانی، مبارزه با تکفیر پرورش یافته در دامان اسلام آمریکایی و صهیونیسم جهانی با محوریت آن بزرگوار صورت پذیرفت و با خون پاک شهدای مدافع حرم به نتیجه عالی خود رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح