Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی، ضمن تسلیت رحلت عالم ربانی علامه آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، تاکید کرد: مواضع شجاعانه در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه امتیاز بزرگی بود که علامه فقید مصباح یزدی از آن برخوردار بود.

متن این پیام به شرح زیر است:

ارتحال عالم ربانی علامه آیت الله مصباح یزدی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه، عموم مردم مسلمان ایران و ارادتمندان ایشان تسلیت می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی گمان میراث فکری، علمی، موسسات آموزشی و پژوهشی و شاگردان به یادگار مانده از ایشان سرمایه‌ای برای جهان اسلام و توشه اخروی برای آن بزرگوار خواهد بود.

مواضع شجاعانه در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه امتیاز بزرگی بود که علامه فقید مصباح یزدی از آن برخوردار بود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای آن فقیه مجاهد از درگاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان شریفشان صبر و اجر مسئلت می‌کند.

غلامعلی حدادعادل

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

کد خبر 5110809 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی غلامعلی حدادعادل قاسم سلیمانی صحن مجلس مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا آیت الله مصباح یزدی حسن روحانی محمد باقر قالیباف 9 دی حجت الاسلام حسن روحانی لایحه بودجه ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیت هیئت دولت کمیسیون تلفیق انقلاب اسلامی مصباح یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی حاجی محمره معاونت مالی و پشتیبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از یادمان والفجر۱ منطقه فکه و مقر عمار یاسر این موزه در خرمشهر دیدار و سرکشی کرد.

حاجی محمره در این بازدید گفت: ما بر سفره‌ای که شهدا آماده کردند، نشسته‌ایم، اگر رسالت خودمان در رابطه با شهدا را انجام ندهیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم. شهیدان با اخلاص و دیانت جان شیرین خود را که ضامن زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی است، فدا کردند تا این انقلاب متصل به نهضت بزرگ حضرت مهدی (عج) شود.

وی افزود: جهت انجام مأموریت‌های محوله در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محل یادمان‌های والفجر و مقر عمار یاسر حضور پیدا کردیم و اقداماتی را در جهت تعمیرات، نگهداری، ملزومات و اقلام مورد نیاز مکان‌های مذکور انجام دادیم تا ان شاالله با توجه به در پیش رو بودن ایام تابستان، زمینه لازم را جهت حضور حداکثری ملت شهیدپرور ایران اسلامی در حد توان و امکانات خود فراهم کنیم.

کد خبر 6090759 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور