Web Analytics Made Easy - Statcounter

"سربداران" عنوان قطعه موسیقی است که با صدای محمد گلریز منتشر شد و سرود رسمی که با نام "آیین سلیمانی" به همت معاونت استان‌ها پخش می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  «سربداران» عنوان سرودی است که محمد گلریز به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی آن را خوانده است. این کار در واحد موسیقی صدا و سیما تولید شده است و تنظیم و آهنگسازی این کار را مهیار فیروزبخت برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید و پخش سرود «آیین سلیمانی» از رسانه ملی

سرود رسمی «آیین سلیمانی» به همت معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما تولید و از شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش می‌شود.

تولیدات موسیقایی سهم و جایگاه ویژه‌ای دارند و به دلیل تاثیرگذاری شعر به خصوص سرود، آثاری در این ساختار ضبط و از شبکه‌های مختلف پخش شده است. یکی از این تولیدات که علاوه بر ضبط استودیویی و تولید نماهنگ با کیفیت بالا (Full HD) و در آیین اختتامیه یادواره تولیدات رسانه ای مکتب شهید سلیمانی نیز به صورت زنده روی صحنه اجرا شد، سرود رسمی «آیین سلیمانی» است.

این اثر در پنج فصل به روایت تاریخ انقلاب اسلامی و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، کار بزرگ مدافعان حرم و شکست داعش، شهادت سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی و تشییع میلیونی پیکر این شهید بزرگوار و همرزمانش، خروش امت اسلامی در محکوم کردن این ترور ناجوانمردانه توسط آمریکا و دست نشانده‌های غربی و در نهایت رویش نسل جدید سلیمانی‌ها در ایران اسلامی می‌پردازد.

آهنگسازی و تنظیم این اثر توسط محمدرضا چراغعلی و بر اساس سروده‌ای از اکرامی و اسفندقه صورت گرفته و غلامرضا صنعتگر و ستار سهرابی هم خوانندگی آن را بر عهده داشته‌اند ضمن اینکه گروه کُر 50 نفره شامل اقوام مختلف ایرانی با لباس‌های بومی و محلی و اقشار مختلف جامعه و نیروهایی از یگان‌های مختلف نظامی، انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش، مدافعان حرم، بسیج و نیروهای دریایی و هوایی در اجرای آن حضور داشتند.

تصویربرداری نماهنگ مربوط به این اثر در موزه دفاع مقدس و یادمان شهدا در شهرهایی همچون اهواز به عنوان سرزمین مقاومت و ایثار صورت گرفته و نسخه‌ای 6 دقیقه‌ای آن با تدوین مجدد از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش شده است ضمن اینکه با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی هم به صورت گسترده توزیع خواهد شد.

آیا ساخت سریال "حاج قاسم سلیمانی" برای تلویزیون اولویت دارد؟سینمای دو روزه تلویزیون با رنگِ شهادت/ حاتمی‌کیا با "به وقت شام" و "چ" می‌آیدسریال نوروزی تلویزیون زیر باران مازندران/ ساناز سماواتی به "بوتیمار" اضافه شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی موسیقی تلویزیون رسانه ملی سردار قاسم سلیمانی موسیقی تلویزیون رسانه ملی آیین سلیمانی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود

وزیر بهداشت با بیان اینکه در طرح فروش اینترنتی دارو، سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده‌دار خواهند شد، گفت: این کار به صورت آزمایشی آغاز می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً رئیس مرکز ملی بهبود و محیط کسب‌وکار اعلام کرده بود که فروش و توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی به‌طور رسمی از یک ماه آینده آغاز می‌شود. 

در پی اعلام این خبر، انجمن داروسازان ایران طی نامه‌ای به رئیس جمهور با هشدار نسبت به غیرکارشناسی بودن این آیین‌نامه، درباره نحوه توزیع اینترنتی دارو، گلایه و درخواست کردند که با تشکیل کمیته‌ای تخصصی، در این آیین‌نامه بازنگری شود.

در همین راستا، بهرام عین‌اللهی درباره فروش دارو در سکوهای اینترنتی اظهار کرد: در اجرای عرضه اینترنتی دارو، سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده‌دار می‌شوند و از جزئیات دارو مطلع نمی‌شوند بلکه به آن‌ها فقط یک کد رهگیری داده می‌شود که با این کد، از داروخانه‌ها، دارو به صورت بسته بندی به سکوها داده می‌شود و در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

وی افزود: بیماران مختار هستند که دارو را به صورت حضوری یا به صورت اینترنتی دریافت کنند‌.

وزیر بهداشت ادامه داد: تمهیدات لازم برای توزیع اینترنتی دارو در نظر گرفته شده و جای نگرانی وجود ندارد. 

گلایه داروسازان از آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو

عین‌اللهی بیان کرد: عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی آغاز می‌شود و اگر توزیع دارو در بستر پلتفرم‌ها در اینترنت موفق بود، این موضوع به کل کشور تسری می‌یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/ تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی