Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@04:50:18 GMT

بهبودی بیش از یک میلیون بیمار کرونایی در کشور

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۱۴۹۲

سخنگوی وزارت بهداشت از بهبود یک میلیون و ۴ هزار و ۳۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در کشور تا امروز خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور تا امروز بیش از یک میلیون و ۴ هزار و ۳۲۶ بیمار مبتلا با تلاش کادر درمان و دعای خیر مردم بهبود یافته و از مراکز درمانی مرخص شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته را ۶ هزار و ۴۵ نفر برشمرد و افزود: با این احتساب تعداد کل مبتلابان به این ویروس به یک میلیون و ۲۳۷ هزار و ۴۷۴ تن رسید.
وی گفت: متاسفانه با جانباختن ۱۰۱ نفر از هموطنان عزیزمان در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان این بیماری در کشور به ۵ هزار و ۴۳۸ تن رسید.
دکتر لاری افزود: هم اکنون ۴ هزار و ۹۸۱ نفر از هموطنان در بخش های ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بستری هستند که محتاج دعای خیر مردم هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴۰۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: آمارکرونا ، وزارت بهداشت ، دکتر لاری ، مبتلایان ، جانباختگان ، بهبود یافتگان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آمارکرونا وزارت بهداشت دکتر لاری مبتلایان جانباختگان بهبود یافتگان وزارت بهداشت یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»

به گزارش خبرآنلاین،‌دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی،‌ فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کارهایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901957

دیگر خبرها

  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می‌شود
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • تعداد اساتید بعد از انقلاب رشد مناسبی پیدا کرده است
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»