Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در گفتگو با خبرنگارپارسینه در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: در یک سال گذشته قیمت جهانی طلا با ۲۵ درصد افزایش همراه بوده است. در سال گذشته این موقع بهای جهانی طلا یک هزار و ۵۲۱ دلار در هر اونس بود که با ۲۵ درصد افزایش طی یک سال در حال حاضر یک هزار و ۸۹۹ دلار در هر اونس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هر اونس نقره هم ۲۶ دلار و ۴۷ سنت است. به رغم افزایش قیمت جهانی طلا، کاهش نرخ ارز در بازار باعث تعدیل بهای سکه و طلا شد.
کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال  طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۵ میلیون تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۵ میلیون و ۲۹۴ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون و ۱۵۴ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۲۸۲ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۳۴۴ هزار و ۶۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۵۳۹ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: امروزبا توجه به کاهش داد و ستد‌ها و تعدیل نرخ سکه، حباب سکه به ۴۲۰ هزار تومان رسید. نرخ دلار در بازار آزاد ۲۵ هزار و ۶۵۰ تومان است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کارشناس بازار سکه و طلا طلا قیمت طلا پارسی خبر کشتی آرای قیمت سکه و طلا عیار با قیمت هزار تومان یک گرم طلای ۱ میلیون سکه و طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

به گزارش جام جم آنلاین، هم اکنون در بازار آزاد ارز در میدان فردوسی تهران، معامله‌گران دلار را با قیمت ۶۱۵۰۰ از مردم خریداری می‌کنند و با قیمت ۶۲۵۰۰ تومان می‌فروشند.

معامله‌گران ارز می‌گویند نرخ ارز یک هفته است نزولی شده و بازار ارز از روند صعودی خارج شده و این وضعیت همچنان ادامه دارد و ترس کاهش قیمت دلار، دارندگان ارزهای خانگی را روانه بازار کرده تا قبل از افت بیشتر قیمت‌ها اقدام به فروش کنند.

در همین حال در کانال‌های تلگرامی و در معاملات موسوم به فردایی، قیمت فروش دلار به ۶۱۴۰۰ تومان هم رسیده است.

فعالان بازار ارز با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار غیررسمی ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است، پیش‌بینی کردند که همین روند کاهشی در هفته جاری ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟