Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز ثبت‎ نام «درخواست تسهیلات مرحله دوم کارا بخش فرهنگ» خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا اسماعیلی در این‌باره گفت: ثبت‎ نام «درخواست تسهیلات مرحله دوم کارا بخش فرهنگ» از روز شنبه (۱۳ دی‌ماه) آغاز شده است و تا پایان روز دوشنبه (۱۵ دی‌ماه) ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این مرحله صرفا ثبت‎ درخواست‎‌ها انجام می‌شود و پس از بررسی پرونده متقاضیان در کارگروهی ویژه، معرفی آن‌ها به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت تکمیل مدارک و دریافت تسهیلات صورت خواهد گرفت. 

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی با اشاره به این‌که نرخ سود این تسهیلات ۱۲ درصد است گفت: مشمولین این مرحله از تسهیلات عبارتند از: اهالی قلم (نویسندگان و شاعرانی که دارای کارت اهل قلم خانه کتاب هستند)، ناشران، کتاب‌فروشان، چاپخانه‎‌داران، آژانس‎‌های ادبی، واردکنندگان کتاب و استارت‎‌آپ‌‎های حوزه کتاب.

بر اساس این گزارش، متقاضیان دریافت تسهیلات برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات می‌توانند به آدرس الکترونیکی https://vam.icfi.ir/  مراجعه کنند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس همه باهم علیه کرونا سامانه کارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد هادی میرطاهری دبیر اجرایی مسابقه ملی «پارس آرا» گفت: رویداد فرهنگی مسابقه پارس آرا با هدف ارایه طرح‌های شخصیت‌ها و ایده‌های برتر در بخش مانوین نمایشگاه اینوتکس، ۱۹ اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقه ملی پارس آرا به مرحله سوم رسیده است، گفت: در راستای تحقق شعار سال، جهش تولید با مشارکت مردم به گونه‌ای طرح‌ریزی شد که از یک سو طراحان شخصیت، خالقان کاراکتر بتوانند طرح خودشان را برای کسب و کارهای حوزه بازارپردازی ارائه بدهند به نوعی که با همرسانی هر صاحب شخصیت با این کسب و کارهای فرهنگ بنیان بتوانیم یک شریک تجاری برای هر طرح شخصیت با هدف توسعه زنجیره‌ای از محصولات حول محور هر شخصیت اتفاق بیفتد.

دبیر اجرایی مسابقه ملی «پارس آرا» در ادامه گفت: مرحله سوم پارس آرا در قالب یک نشست تخصصی ارایه می‌شود که در بستر بخش مانوین نمایشگاه اینوتکس برگزار می‌شود و در این جلسه صاحبان طرح‌های شخصیت در مورد ظرفیت‌های شخصیت از حیث اقتصادی، فرهنگی بر روی سبک زندگی فرزندان نسل آینده تولید و خلق شده است، ارائه خودشان را به این کسب و کارها انجام خواهند داد و از بین این طرح‌ها طرحی که ظرفیت بیشتری دارد انتخاب می‌شود و در پایان‌ای نشست در صورتیکه طرح شخصیت انتخاب شود وارد مرحله بعدی می‌شود.

میرطاهری گفت: مرحله بعد پویش رسانه‌ای این شخصیت هاست که شبکه پویا در این زمینه به معرفی این شخصیت‌ها می‌پردازد و در مرحله نهایی برای هر شخصیت در نمایشگاه پایانی غرفه‌ای برپا می‌شود و به فعالان و تولیدکنندگان فرهنگی و ذی‌نفعان اقتصادی فرهنگ و هنر معرفی می‌شوند. در اختتامیه نمایشگاه پایانی که به این منظور برگزار می‌شود، «جایزه روزبه» به برترین طرح شخصیت سال که با رأی مخاطب عمومی، ذینفعان اقتصادی فرهنگ و هنر و فعالان صنایع فرهنگی انتخاب شده است، اعطا می‌شود.

کد خبر 6097332 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • ارگان‌زدگی؛ گریبان‌گیر نمایشگاه کتاب است