Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@22:09:35 GMT

۴ فوتی و ۲ مجروح حاصل ۲ تصادف در محور همدان- بیجار

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۱۹۳۸

ایسنا/همدان رئیس پلیس راه استان همدان از وقوع دو فقره تصادف طی ۴۸ ساعت گذشته در محور همدان- بیجار خبر داد و گفت: این تصادفات چهار فوتی و دو مجروح داشت.

سرهنگ رضا عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، ادامه داد: یکی از این سوانح شامگاه جمعه ۱۱ دی‌ماه در محور گل‌تپه به بیجار و نزدیکی سه راهی دارقشلاق رخ داد و یک دستگاه سواری پراید به علت عدم رعایت حق تقدم با یک دستگاه کامیون برخورد کرد و منجر به مرگ سه سرنشین خودروی سواری که هر سه آتش‌نشانان همدان بودند، شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در سانحه دیگری که در سه راهی سوباشی- گل‌تپه اتفاق افتاد، تصادف رخ به رخ وانت پیکان با کامیون خاور منجر به مرگ راننده وانت و مجروح شدن دو سرنشین خودروی کامیون شد که علت تصادف سبقت غیرمجاز گزارش شده است‌.

عزیزی با بیان اینکه کمترین ترافیک را در محور فوق شاهد هستیم اما متأسفانه بیشترین تصادفات در این محور رخ می‌دهد، اظهار کرد: عدم توجه به اصول راهنمایی، رانندگی و رعایت حق تقدم، منجر به بروز تصادفات زیادی در این مسیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تدابیری برای نصب سرعت‌گیر در جاده فرعی این محور اندیشیده شده و به زودی نصب می‌شود، گفت: رانندگان باید با احتیاط و حساسیت بیشتری در جاده حرکت کنند تا از بروز سوانح این‌چنینی جلوگیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تصادف حوادث حوادث رانندگي پليس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۵۷ درصد فوتی‌های تصادفات استان بوشهر موتورسواران هستند
  • ۷۲ نفر در تصادفات شهر مشهد مصدوم شدند
  • واکنش لحظه آخری یک راننده برای جلوگیری از تصادف با کامیون (فیلم)
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی