Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@18:58:43 GMT

پارک وحدت یکی از بزرگترین پارک های مشهد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۲۰۶۱

پارک وحدت یکی از بزرگترین پارک های مشهد

پارک وحدت مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام زضا (ع) قرار دارد و همه ساله مسافران زیادی را به سمت خود می کشد .

پارک وحدت مشهد در زمینی به وسعت بیست هکتار در در حاشیه ای بلوار وحدت در شرق مشهد قرار دارد. این پارک بزرگ ترین پارک مشهد مقدس می باشد و از تمامی پارک مشهد بزرگ تر است. این پارک درسال ۱۳۴۵ شمسی احداث گردید و از آن زمان تاکنون بخش های مختلف فرهنگی و ورزشی و تفریحی درآن احداث شده است و هم اکنون نیز امکانات جدیدی در دست احداث می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پارک دارای امکانات سیاحتی و تفریحی و ورزشی همچون فضای سبز ، دریاچه مصنوعی ، آب نما و آبشار ،تئاتر و سینما های تابستانی ، و امکانات ورزشی از قبیل سکوهای تنیس روی میز ، شطرنج ، زمین های ورزشی و زمین اسکیت و … می باشد و جز مناطق گردشگری مشهد هم می باشد . احداث مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) توسط اداره کل ارشاد اسلامی خراسان ، کتابخانه و مراکز فعالیت های فرهنگی و هنری نیز در داخل این پارک فراهم شده است و در مناطق گردشگری اطراف مشهد نیز جای دارد.

درخت های گوناگون و گلکاری ها و خیابان و حوض ها و اقامتگاه های موقت ودیگر تجهیزات و امکانات تفریحی و موقعیت مناسب شهری باعث شده است تا این پارک همواره محل استراحت و تفریح شهروندان مشهدی و زائران باشد./ سیری در ایران

           

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد