Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی قمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین گزارش اجرای طرح «حافظان سلامت محلات» در استان اصفهان با همکاری سپاه صاحب الزمان (عج) و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: این طرح از ابتدای آذر ماه با ایجاد یک هزار و ۱۰۰ پایگاه بسیج در محلات در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای آذر ماه تاکنون ۸۸۰ هزار و ۱۵۰ خانواده و معادل ۶۰ درصد از مردم استان در این طرح غربالگری کرونا شده‌اند، اضافه کرد: سه میلیون و ۵۷ هزار و ۷۰۹ نفر در این خانواده‌ها مورد غربالگری قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه در این طرح ۱۹۹ هزار و ۹۷۰ فرد در معرض خطر ابتلاء به کرونا شناسایی و به مرکز بهداشت معرفی شده است، ابراز داشت: ۲۴۶ تور کنترل سلامت محور در این طرح مشارکت داشته‌اند.

توزیع ۶۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

وی همچنین به توزیع ۱۹۹ هزار و. ۹۷۰ بسته بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند در سطح استان اصفهان از ابتدای آذر ماه تاکنون اشاره کرد و افزود: همچنین در این بازه زمانی با شناسایی خانواده‌های نیازمند ۶۷ هزار و ۷۹۸ بسته معیشتی تحویل این افراد شده است.

سرهنگ قمیان با بیان اینکه بازدید از ۴۲ هزار و ۳۶۷ واحد صنفی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز از ابتدای آذر ماه تاکنون انجام شده است، اضافه کرد: در این بازدیدها ۳۲۰ هزار و ۱۳۹ مورد تذکر ارائه شده و آموزش‌های لازم نیز به افراد داده شده است.

کد خبر 5110724

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح غربالگری شیوع کرونا بسته معیشتی سپاه صاحب الزمان اصفهان قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم شیراز آیت الله مصباح یزدی بوشهر آمار کرونا کرمانشاه آلودگی هوا شهرستان کرج جبهه مقاومت خطبه های نماز جمعه عکس استانها ابتدای آذر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده عملیات نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه به طول ۱۵ هزار مترمربع در محور کرج - کندوان محدوده سه راهی کندر توسط راهداری استان البرز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: به همین منظور تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر از تاریخ ۹ تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6092103

دیگر خبرها

  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • از سرگیری عمره‌ دانشجویی از هفته جاری/ دور جدید اعزام به عمره از ابتدای ماه صفر
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۸۶ میلیمتری بارش‌ها در تهران