Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،

سردار محسن رضایی، دبیر تشخیص مصلحت نظام در مراسم نخستین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ویژگی‌ها و رشادت‌های این شهید والامقام اشاره کرد و گفت: طی دیداری که با سردار داشتم، یک نور الهی و یک ندای ملکوتی درون شان شنیده می‌شد که وی به دنبال این ندای ملکوتی راه افتاد و همواره بی‌تابی و لحظه شماری می‌کرد تا به این ندای ملکوتی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: وی انسان بسیار خستگی ناپذیری بود، شب و روز نداشت و زمانی که فرمانده تیپ ۴۱ سال در فتح المبین شد تا آخرین لحظاتی که دو یا سه هفته قبل از شهادتش در خدمتش بودم، این نور الهی از چهره‌ش پدیدار بود.

سردار رضایی تصریح کرد: مسئله اخلاص سردار سلیمانی بسیار مهم بود، واقعاً برای خدا کار می‌کرد و برایش پست، مقام و مرتبه ملاک نبود و همیشه و در همه جمع‌ها کنار محرومان می‌نشست.

او بیان داشت: این شهید والامقام در جبهه‌های جنگ توانست داعش و تروریست‌ها را از زندگی مردم دفع کند و بدین ترتیب، آرامش به زندگی مردم برگردد و این‌ها را جزو بهترین لحظات عمر خود می‌دانست.

سردار رضایی به ویژگی‌های دیگر این شهید والامقام اشاره کرد و بیان داشت: از طرف دیگر بسیار مبتکر، خلاق با تدبیر بود و توی هیچ بن بستی نمی‌ماند.

دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی طی دوران دفاع مقدس، در منطقه جنوب شرق که قرارگاه شرق را به وی سپردیم، در دفاع از حرم، در شرایط سخت تروریستی داعش که هیچ کس جز قاسم سلیمانی حریف آن نمی‌شد، همواره بهترین عملکرد را داشت.

سردار رضایی به مقابله سردار سلیمانی با داعش اشاره کرد و افزود: هیچ کشوری و هیچ قدرتی نتوانست جلوی داعش را بگیرد، اما حاج قاسم توانست آن‌ها را سرکوب کند.

او تصریح کرد: به هرحال ملت بزرگ ایران یک قهرمان عظیم را از دست داد و جوانان امروز ما این شخصیت بزرگ را به عنوان سرمشق و الگوی خودشان قرار دادند.

سردار رضایی بیان داشت: امروز باید بتوانیم راهی را که حضرت امام (ره) می‌خواست و امروز مقام معظم رهبری به دنبال آن است و آن رسیدن ایران اسلامی به بلندترین قله‌های پیشرفت و تعالی است، ادامه دهیم.

او با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای انتقام ترور این شهید سرافراز افزود: یک کمیسیون مشترکی بین ایران و عراق تشکیل شده و این موضوع قابل پیگیری است و حقوقدانان بین‌المللی این راه را ادامه می‌دهند.

سردار رضایی تصریح کرد: مستندات بسیار زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد پیگیری ترور مورد قبول مجامع بین المللی و قابل شکایت کردن است.

او بیان داشت: همچنین چند روز پیش از سفیر عراق خواستیم که پیگیر این مسئله باشد و وزارت خارجه نیز در حال پیگیری است.

دبیر تشخیص مصلحت نظام، مبارزه اصلی برای اخراج آمریکا از منطقه را یکی دیگر از موارد انتقام عنوان کرد و گفت: بدین ترتیب کشور‌های منطقه برای همیشه از دست این تروریست‌ها نجات پیدا می‌کنند.

سردار رضایی با اشاره به پیگیری موضوع ترور سردار سلیمانی از طریق مجامع بین المللی افزود: این کار تا به نتیجه رسیدن ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تشخیص مصلحت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار رضایی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟