Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@11:32:49 GMT

ضرر ۱۰۰ هزار پوندی تیم دسته هفتمی!

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۲۳۸۲

ضرر ۱۰۰ هزار پوندی تیم دسته هفتمی!

یک تیم دسته هفتمی انگیسی که در انتظار دیدار با تاتنهام و ژوزه مورینیو است با یک مشکل عجیب رو به رو شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه دسته هفتمی مارین در تمام تاریخ ۱۲۶ ساله خود انتظار چنین لحظه‌ای را می‌کشید؛ میزبانی از تاتنهام و نام‌هایی مثل ژوزه مورینیو و هری کین آن هم در جام حذفی انگلیس.

با این حال در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد مارین بتواند در بازی روز ۲۱ دی دور سوم جام حذفی میزبان حداقل ۵۰۰ تماشاگر خود باشد، اعلام وضعیت جدید دولت این باشگاه را با مشکلات زیادی مواجه ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارین در بیانیه‌ای بدون تماشاگر شدن مسابقه را "فقدانی فاجعه‌بار" توصیف کرده و از ضرر ۱۰۰ هزار پوندی خود به این علت سخن گفته است. یکی از عوامل این ضرر، عقب کشیدن اسپانسری است که قرار بود ۲۰ هزار پوند به باشگاه تزریق کند.

حال مارین تصمیم‌گرفته با برگزاری یک مسابقه بلیت‌های ورزشگاه ۳۱۸۵ نفری خود را به قیمت پایه ۱۰ پوند بفروشد و به برندگان جوایزی نظیر پیراهن امضا شده باشگاه، بلیت مسابقات خانگی برای دو فصل و حتی شانس هدایت تیم در یک مسابقه دوستانه پیش‌فصل را بدهد.

این، فرصتی برای جبران از دست رفتن واقعه‌ای است، که می‌توانست حیات باشگاه را برای آینده تضمین کند.

کد خبر 465574

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال اروپا جام حذفی انگلیس تاتنهام ژوزه مورینیو سرمربی فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه

 

به گزارش تابناک، مهمات پرسه‌زن به دسته‌ای از تسلیحات اطلاق می‌شود که پس از پرتاب، توسط سامانه‌های اپتیکی و حرارتی، به‌سمت هدف روانه می‌شود و با گشت‌زنی در آسمان، هدف موردنظر را پیدا و سپس آن را منهدم می‌کند.

 
این دسته از تسلیحات کاربرد قابل‌توجهی در رزم زمینی و به‌خصوص عملیات‌های ضدکمین دارند و با توجه به ابعاد کوچک و قابل حمل بودن توسط نفر به سلاحی مناسب برای نیروهای زمینی بدل شده‌اند.

کاربرد این نوع تسلیحات به‌خصوص در جریان جنگ اوکراین و توانایی آنها برای هدف قرار دادن انواع ادوات زرهی،‌ تجمع نیروها و حتی تسلیحات پشتیبانی آتش مانند توپخانه‌ها و سامانه‌های پدافندی بیش از پیش نمایان شد و لنست یکی از بهترین پهپادهای انتحاری بکارگیری شده توسط ارتش روسیه در این جنگ بوده است.

دیگر خبرها

  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)