Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@02:18:04 GMT

ستاره استقلال در یک قدمی جدایی

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۲۳۹۸

ستاره استقلال در یک قدمی جدایی

مرتضی تبریزی با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، به نظر می رسد قصد جدایی از استقلال را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی تبریزی مهاجم مصدوم آبی پوشان که در حال سپری کردن روزهای پایانی نقاهتش است، با انتشار یک استوری به شایعات پیرامون جدائیش از استقلال دامن زد.

مرتضی تبریزی که در زمان شیوع کرونا و در تمرینات قبل از سرگیری دوباره لیگ نوزدهم در یک بازی دوستانه در برابر رایکای بابل تیم دچار مصدومیت پارگی رباط صلیبی شد، به نظر می رسد در آستانه جدایی از استقلال قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با انتشار یک استوری از خودش که او را رو به تماشاگران استقلال نشان می دهد، به نظر می رسد در حال خداحافظی از هواداران این تیم است و به زودی از این تیم راهی تیم دیگری می شود.

در ابتدای این فصل، شماره پیراهن ۱۱ که دو فصل گذشته بر تن تبریزی بود، به داریوش شجاعیان داده شد و این نکته، یکی از نشانه هایی بود که مدیران استقلال قصدی برای حفظ تبریزی در این تیم ندارند.

هفته گذشته نیز اخباری مبنی بر عدم توافق مدیران استقلال و تبریزی منتشر شد و اکنون باید منتظر ماند و دید بالاخره مسیر سرنوشت استقلال و تبریزی به کجا ختم می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال مرتضی تبریزی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش مهدی طارمی جام جهانی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس طی روزهای گذشته، برخی کاربران فضای مجازی با انتشار بخشی از صحبت‌های فردی به نام خسرو غفوریان مدیر پشتیبانی بخش آموزش ساواک مدعی شدند که وی پدر مهدی و مهران غفوریان از هنرمندان کشورمان است.
در این خصوص، ادعا شده فرد مذکور ۲۰ سال در ساواک مشغول به فعالیت بوده و پست مدیریتی داشته است.
هرچند که شباهت نام و چهره پدر مهران و مهدی غفوریان این شایعه را تقویت می‌کند، اما مراجعه به تصویری که پیشتر مهران غفوریان از سنگ مزار پدرش منتشر کرده بود، تاریخ تولد وی ۱۳۲۴ نوشته شده است، یعنی در سال ۱۳۵۷(سال پیروزی انقلاب اسلامی) وی تنها ۳۴ سال داشته و احتمال زیاد نمی‌توانسته ۲۰ سال سابقه مدیریت داشته باشد.


این شایعات ادامه داشت تا اینکه مهدی غفوریان با انتشار تصویری دیگری از پدرش نوشت که وی ناخدا یکم کمیسر دریایی است و فرد ساواکی که گفته می‌شد پدرش هست را حتی نمی‌شناسد.

کد خبر 849060 برچسب‌ها خبر ویژه ساواک بازیگران سینما و تلویزیون ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی
  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر