Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد سالاری روز شنبه در نشست بررسی بهره‌گیری از ظرفیت اوراق تسویه برای تهاتر بدهی‌های پروژه‌ها، که با حضور مدیران دستگاه‌ها و ادارات دولتی برگزار شد؛ اظهار داشت: اوراق تسویه یک ظرفیت بسیار مناسب است که مدیران می توانند با استفاده از آن، بدهی‌های دستگاههای اجرایی به پیمانکاران را تهاتر کنند.

سالاری خاطرنشان کرد: برخی استان ها مانند کرمان، توانسته‌اند با استفاده از ظرفیت این اوراق ۶۰۰ میلیارد تومان از بدهی‌های خود را تسویه کنند در حالی که متاسفانه اغلب دستگاههای استان کرمانشاه امسال نتوانسته‌اند از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار گفت: اغلب پیمانکاران دارای بدهی‌های بانکی و مالیاتی هستند و از این فرصت، استقبال می‌کنند.

وی ادامه داد: این امکان هست که اگر پیمانکاری بدهی بانکی هم نداشته باشد؛ می‌تواند تسهیلات بانکی دریافت کند و با هماهنگی دستگاه اجرایی مربوطه و بانک، با استفاده از این ظرفیت، این تسهیلات را تهاتر کنند.

معاون استاندار یادآور شد: بانک‌ها نیز می‌توانند با استفاده از این ظرفیت، بدهی های خود را به بانک مرکزی تسویه کنند.

سالاری یکی از مطالبات مدیریت ارشد استان، اجرایی کردن این ظرفیت توسط مدیران دستگاهها دانست و گفت: اگر از ظرفیت اوراق تسویه به شکل مناسبی استفاده کنیم این بدهی‌ها تلنبار می شود و بودجه سال آینده دستگاهها صرف پرداخت این دیون خواهد شد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه کرمانشاه بانک مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه کرمانشاه بانک مرکزی استانداری کرمانشاه کرمانشاه بانک مرکزی اخبار کنکور اوراق تسویه بدهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندار و اعضای تشکل‌های گردشگری شهرستان سرعین اظهار کرد: همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان اردبیل لازم و ضروری است.

وی خواستار فعال بودن تشکل‌های حوزه گردشگری در راستای معرفی ظرفیت‌ها و اقدامات تبلیغی شد و گفت: بدون معرفی ظرفیت‌ها نمی‌توانیم انتظار افزایش گردشگران ورودی به استان را داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به برخی از مشکلات حوزه گردشگری مانند فعالیت غیرقانونی جارچی‌ها در ورودی شهرها، فعالیت بدون پروانه تأسیسات گردشگری و تغییر کاربری برخی از تأسیسات اشاره کرد و ادامه داد: برای این موارد پیگیری‌های لازم در جلسه‌های متعدد در سطح استانی و ملی انجام می‌شود و انتظار داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به نتیجه مطلوب دست یابیم.

محمدی ادیب با اشاره به مشکل تخصیص تسهیلات حمایتی برای تأسیسات گردشگری استان از سوی بانک‌ها، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل به صورت مستقیم در حال رایزنی با بانک‌ها و پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه مدیریت عالی استان توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد، تصریح کرد: با پیگیری کوچک‌ترین موارد در این حوزه به منظور تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاران و فعالان، حمایت همه جانبه‌ای از صنعت گردشگری انجام می‌شود.

کد خبر 6091048

دیگر خبرها

  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است