Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان طی حکمی محمدتقی امیری خراسانی را به مدت 4 سال به عنوان رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی منصوب کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در حکم مسعود سلطانی‌فر به محمدتقی امیری خراسانی آمده است:

جناب آقای محمدتقی امیری خراسانی

به استناد بند (۴) ماده (۷) اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران و رأی مجمع عمومی مورخ ۱۰/‏۱۰/‏۹۹‬ فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی ودر جهت اجرای ماده (۱۰) اساسنامه، به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان "رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی" منصوب می‌گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار دارم با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و متخصصان نسبت به اجرای امور ذیل اهتمام جدی معمول دارید:

۱- استقرار نظام برنامه محور مبتنی بر اصول علمی و دستاوردهای تجربه شده
۲- توجه به هیأت‌های استانی و رفع مشکلات و موانع فعالیت آنها
۳- همکاری با نهادهای مرتبط به منظور توسعه رشته
۴- ایجاد نظام مشارکت بخش خصوصی و غیر دولتی از طریق تقویت و توسعه باشگاه‌ها
۵- سایر امور محوله وفق قوانینو مقررات موجود

امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره‌گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود، در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور موفق و موید باشید.
مسعود سلطانی‌فر

کد خبر 465922

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ورزش روستایی مسعود سلطانی فر فدراسیون ورزش روستایی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت

به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه با حضور «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان، مراسم گرامیداشت روز معلم در مدرسه حضرت معصومه (س) روستای «دارایی» خرم‌آباد برگزار شد.

ابوطالب شفقت استاندار لرستان در این مراسم، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم روی مسئله‌آموزش و پرورش تأکید و سرمایه‌گذاری ویژه دارد.

وی تعلیم‌وتربیت را یکی از مقوله‌های باارزش و مورد تأکید نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: باید بستری فراهم شود تا غفلت‌های گذشته در خصوص آموزش‌وپرورش جبران شود.

استاندار لرستان، اظهار کرد: فرهنگیان در رفع مشکلات حوزهٔ آموزش‌وپرورش نقش اساسی داشته و باید مشارکت داشته باشند.

شفقت با اشاره به شهید مطهری به‌عنوان بهترین معلم انقلاب اسلامی، گفت: معلمان ما باید سیرهٔ شهید مطهری را بشناسند و آن را به دانش‌آموزان آموزش بدهند.

وی عنوان کرد: باتوجه‌به شرایط استان و رویکرد نظام و دولت سیزدهم در توجه به محرومیت‌زدایی، مراسم گرامیداشت روز معلم را در یک مدرسه روستایی برگزار کردیم.

کد خبر 6094042

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده