Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:45:20 GMT

جمشیدیه به اکران آنلاین خود پایان داد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۲۷۳۹

جمشیدیه به اکران آنلاین خود پایان داد

فیلم سینمایی «جمشیدیه» به کارگردانی یلدا جبلی، با فروشی بیش از ۶۳۵ میلیون به کار خود در اکران آنلاین فیلیمو و نماوا پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «جمشیدیه» در ژانر خانوادگی-اجتماعی از یازدهم آذر ماه ۱۳۹۹ وارد چرخه اکران آنلاین شد و با گذشت ۳۰ روز از اکران آنلاین با فروش  ۳۱ هزار و ۷۶۴ بلیت به پایان اکران آنلاین رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین فیلم بلند سینمایی جبلی، روایت زندگی «ترانه» و «امیر»، زن و شوهر ۳۴ و ۳۷ ساله ای است  که درست در شب تولد امیر درگیر یک حادثه می شوند و برای کشف حقایق نهفته در دل این حادثه، وارد مسیر پیچیده ای می شوند که هر چه بیشتر در آن پیش می روند، امکان بازگشتشان کم و کمتر می شود که توانست به فروش ۶۳۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان دست پیدا کند و از لحاظ جدول فروش فیلیمو و نماوا جایگاه سیزدهم فروش اکران آنلاین را به خود اختصاص داد.   سارا بهرامی، حامد کمیلی، پانته آ پناهی ها، سعید چنگیزیان، ستاره پسیانی، ندا جبرائیلی، شادی کرم رودی، محمد ولی زادگان، کاوه کاتب، حمیرا نونهالی، لیلی فرهادپور، غلامرضا کیایی نژاد، حسین دالمن با حضور کیومرث پوراحمد، بهرام عظیمی و بهرنگ تنکابنی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی می‌کنند.   «جمشیدیه» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده است و بعداز موفقیت در اکران آنلاین از فردا چهاردهم دی ۱۳۹۹ وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اکران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز

مهدی تقدسی از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز (یکشنبه)  خبر داد و گفت: چهار خودروی وارد شده صرفاً برای متقاضیان دور اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١) عرضه خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه خودروها اعلام کرد این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که اولین دور از فروش خودروهای برقی است، صرفاً برای متقاضیان مرحله اول ثبت‌نام‌ خودروهای وارداتی که اسفند ماه سال ١۴٠١ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

او افزود: در این دور از فروش خودروهای وارداتی،  دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.

متقاضیان از عصر امروز (یکشنبه) تا پایان روز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند از بین چهار خودروی وارد شده، یک محصول را انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • واکنش تهیه کننده «پرویزخان» به اعتراض احمدرضا عابدزاده
  • توضیح تهیه‌کننده «پرویزخان» درباره اعتراض احمدرضا عابدزاده و اکران آنلاین
  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن