Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سیزدهم دی‌ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۳۴۷۹....۹۱۴: سلام رزمندگان بسیجی درخط مقدم ازمیهن دفاع کردندحالامعسرفاقد بیمه هستندخواهش می‌کنم از رزمندگان حمایت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تشکر

۳۵۳۹....۹۱۶: سلام وخسته نباشیدباتوجه به شیوع کرونا با اینکه تمام مقاطع تحصیلی امتحانات خود را غیر حضوری کرده اند، اما با این حال حوزه‌های علمیه امتحانات خود را در بیشتر استان‌ها حضوری برگزار می‌کنند از جمله خوزستان که بیشتر محصلان از شهرستان‌های اطراف باید جمع شوند و در خوابگاه‌ها حضور پیدا کنند که این یک مشکل جدی است که هیچ به آن توجه نمی‌کند و اگر کسی بیمار واقعا کسی مسول نیست لطفا پیگیری کنید، چون تعداد محصلان زیاد هستند و باید در خوابگاه‌هایی اسکان پیدا کنند که اصول بهداشتی رعایت نمی‌شود خواهشا پیگیری کنید.

۳۵۳۹....۹۱۶: سلام. عوارض آزاد راه اهواز به بندر امام از روز چهارشنبه گذشته خیلی چراغ خاموش ۳۰ درصد گران شد. لطفا پیگیری بفرمایید. سعیدی از اهواز

۸۰۴۳....۹۳۵: سلام من به عنوان نیروی شرکتی در بخش درمان تامین اجتماعی کار می‌کنم از برج ۴ امسال ۲۰۰ هزار تومان به حق مسکن اضافه شده واز برج ۶ هم ۳۰ درصد به حقوق نیرو‌های شرکتی اضافه شده، ولی مسئولان محترم استان می‌گویند به شما تعلق نمی‌گیرد دلیلش را نمی‌گویند خوهش می‌کنم به دادما برسید. سپاس

۷۴۰۲....۹۱۳: باسلام، خواهشمندیم در زمینه افزایش حقوق پلکانی کارمندان دولت به خصوص معلمان تازه استخدام که کف حقوق را دریافت می‌کنند تا سقف پنجاه درصد و در جهت برقراری عدالت و کاهش شکاف طبقاتی، پیگیری‌های لازم را مبذول فرمایید.

۷۵۶۳....۹۱۶: باسلام ... لطفا پیگیری کنید چرا شرکت سایپا پول خودرویی که الان زیر قیمت کارخانه است را کامل گرفته، ولی خودرو تحویل نمی‌دهد کوییک دنده‌ای الان تو بازار ۱۲۰میلیون از ما۱۳۰میلیون گرفتند، ولی خودرو تحویل نمی‌دهد اگر خودرو نیست اول چرا ثبت نام می‌کند بعد تونمایندگی‌ها پر ازماشین باقیمت آزاد می‌فروشند بعدبرای مشتری خودرو نیست. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۵۵۴۳....۹۱۲: سلام عرض ادب، منطقه ۱۸ جاده قدیم کرج فتح کیلومتر ۹ بلوار سامانی پور بیش از ۵۰ سال قدمت ومرکز شهر فاقد آب شرب بوده، کسبه، خانواده، سریدار آب مصرفی از طریق مخزن تهیه نمودند از لحاظ بهداشتی صحیح نیست و درفصول سرما آب یخ زده است لذا خواهشمندیم پیگیری‌های لازم صورت گیرد. باتشکر

۳۴۸۸....۹۹۲: سلام چرا قیمت ها‌ی کالاها‌ی معیشتی روغن و برنج و مرغ و ... پا یین نمی‌آ ید لطفا پیگیری کنید. با تشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کنید لطفا پیگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد

به گزارش همشهری آنلاین ، بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

کد خبر 848433 منبع: تسنیم برچسب‌ها بیمه شخص ثالث خبر مهم خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور اعلام شد +جدول
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌ های کشور
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور
  • افزایش ۳۰درصدی نرخ عوارض آزادراه‌ها
  • بیمه‌ دیگر در عوارضی آزادراه‌ ها نمی‌ماند
  • افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور | نرخ جدید عوارض آزادراه ها را ببینید
  • نرخ عوارض آزادراه‌های کشور ۳۰ درصد افزایش یافت
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد