Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@03:05:26 GMT

گزارش تمرین شهر خودرو؛ تنیس فوتبال و آقا وسط

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۲۹۸۱

شهر خودرویی ها در زمین تمرینی ورزشگاه امام رضا (ع) تمرینات خود را پیگیری کردند

اعضای تیم شهر خودرو خراسان پیش از بازی با سایپا تست کرونا دادند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودروی خراسان، تمرین امروز (شنبه 13 دی) تیم شهر خودروی خراسان در زمین تمرینی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاگردان سیدمهدی رحمتی پس از برگزاری جلسه فنی، به کار با توپ و همینطور تنیس فوتبال پرداختند.

تمرین با گرم کردن و انجام حرکات کششی آغاز شد، سپس بازیکنان در سه گروه به تمرین آقا وسط پرداختند.

انجام فوتبال هدفمند و مرور کارهای تاکتیکی نیز بخش دیگری از تمرین امروز بود که با نشاط و انگیزه بالای بازیکنان در اجرای برنامه ‌های تاکتیکی برگزار شد.

پس از پایان تمرین نیز با حضور کادر دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از بازیکنان، کادر فنی و سایر اعضای تیم شهر خودرو تست کرونا گرفته شد. 

تیم فوتبال شهر خودروی خراسان در ادامه رقابت ‌های لیگ برتر فوتبال کشور و در چهارچوب هفته دهم این رقابت‌ ها روز دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف تیم سایپا خواهد رفت.

اخبار داغ:

اعتراض ذوب آهن به گل پرسپولیس؛ مهدی عبدی از دستش استفاده کرد تصمیم یحیی تغییر کرد، تمرین تعطیل شد خوان لاپورتا: اگر یک مریخی به زمین بیاید می فهمد VAR به سود رئال مادرید است! جانلوییجی بوفون بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال در نظرسنجی گاتزتا دلو اسپورت خودکشی نرگس 16 ساله در تهران / اشک پزشکان و پرستاران در آمد + عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

در گزارش خبرورزشی آمده است:این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899291

دیگر خبرها

  • تصاویری جدید از زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند