Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-07@03:33:32 GMT

بیم مسلمانان هندی از تعرض هندوهای افراطی

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۳۰۲۳

بیم مسلمانان هندی از تعرض هندوهای افراطی

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، این روزنامه در گزارشی آورده است: كه آزار و اذيت عليه مسلمانان در روستای ماوي ميرا يك ماه پس از صدور قوانيني از سوي مقامات هندي مبني بر تحریم ازدواج بين هندوها و مسلمانان صورت مي گيرد.

بر اساس این گزارش،گروهی از اعضای گروه ملی گرای هندوی ستیزه جو "باجرانگ دال" در 23 دسامبر به خانه یک مغازه دار مسلمان در این روستا شلیک کردند، زیرا وی از دادن سیگار رایگان به آنها خودداری می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تلگراف گفت که صاحب فروشگاه و خانواده اش در این حمله آسیب ندیده اند، اما خانواده های اقلیت مسلمان در این روستا - که حدود 600 خانواده تخمین زده می شود - بلافاصله تصمیم به ترک آن گرفتند و در خانه های خود تابلوهایی نصب کردند که روی آنها نوشته شده بود: "این خانه برای فروش است ، ما از این روستا مهاجرت خواهیم کرد."

این روزنامه به نقل از سرتاج علم (25 ساله) -كه این هفته به همراه خانواده اش از روستا فرار كرد - گفت كه او و خانواده اش دیگر احساس امنیت نمی كنند و "جامعه هندو می خواهد ما دهكده را تخلیه كنیم. آنها مدتهاست كه به ما حمله می كنند و آزار می دهند." وی افزود: "من با همسرم از روستای خود خارج شدم و خانه ای را در شهری تحت كنترل مسلمانان اجاره كردیم و افراد دیگری نیز از روستا خارج می شوند."عارف مالک (یکی از نزدیکان صاحب مغازه ای که مورد حمله قرار گرفت) گفت: "خانواده های ما منتظر بازگشت اقوام خود هستند که در مناطق مختلف هند کار می کنند و سپس ما یک مکان امن برای مهاجرت از اینجا پیدا خواهیم کرد."

در این گزارش آمده است كه اعضای اقلیت مسلمان در این روستا با پلیس محلی تماس گرفتند تا واقعه تیراندازی علیه مغازه دار مسلمان را ضبط كنند،اما آنها گفتند كه برخی از افسران هندو از آنها خواستند كه شکایت را پس بگیرند و تهدید كردند كه اگر این كار را نكنند، آنها را متهم خواهند كرد.

تلگراف گفت که پلیس ایالت اوتار پرادش هرگونه فشار بر مسلمانان روستا را برای پس گرفتن شکایت تکذیب کرد و گفت آنها در حال بررسی این حادثه هستند.
 
ترجمه و تنظیم:عامرزنگنه
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتارهای جدید اشغالگران در غزه با هدف قرار دادن ۱۱ خانه در رفح و یک مدرسه آنروا

رژیم صهیونیستی چندین خانه را در رفح واقع در جنوب نوار غزه بمباران کرد و در نتیجه این تجاوز ۲۲ تن از جمله ۹ نفر از یک خانواده به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد دویست و سیزدهمین روز خود شده است و اشغالگران همچنان مناطق مختلف را بمباران می‌کنند و به کشتار غیرنظامیان و هدف قرار دادن تمامی مستلزمات زندگی ادامه می‌دهند.

دفاع مدنی غزه اعلام کرد که نیروهایش در رفح همچنان در حال رسیدگی به وضعیت تلفات چندین حمله به منازل مسکونی و غیرمسکونی هستند که منجر به شهادت ده‌ها تن، زخمی و مفقود شدن افراد دیگر در زیر آوار شده است.

دفاع مدنی افزود که اشغالگران ۱۱ خانه در رفح را از عصر روز یکشنبه تا ساعت سه بامداد دوشنبه هدف قرار دادند.

خبرنگار المیادین درباره جزئیات اشاره کرد که اشغالگران خانه خانواده قشطه در محله التنور در شرق شهر رفح را هدف قرار دادند که منجر به شهادت ۹ شهید شد. در این خصوص خبرنگار الجزیره نیز گفت: بر اثر بمباران خانه‌ای در محله التنور ۹ نفر از جمله چهار کودک به شهادت رسیدند و این بمباران خسارات مادی قابل توجهی برجای گذاشت.

این خبرنگار توضیح داد که در بمباران رژیم صهیونیستی که خانه‌ای متعلق به خانواده ابولبده در محله الجینه واقع در شرق شهر رفح را هدف قرار داد چهار تن از جمله ۲ کودک شهید شدند.

صهیونیست‌ها همچنین خانه خانواده العطار در اردوگاه یبنا را هدف قرار دادند و هواپیماهای جنگی اشغالگر خانه‌ای را در محله السلام در همان شهر بمباران کردند.

در عین حال در حمله هوایی اشغالگران که خانه خانواده الخواجه در منطقه البلبیسی در شرق رفح را هدف قرار داد، یک تن شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

هواپیماهای اشغالگران ۲ خانه را نیز در شرق شهر بمباران کردند که به طور کامل آنها را تخریب و تعدادی از افراد را با جراحات مختلف زخمی کردند.

توپخانه ارتش اشغالگر نیز بمباران محله‌های شرقی شهر را تشدید کرد.

همچنین، بر اثر بمباران یک آپارتمان مسکونی در نزدیکی تقاطع سامر در شهر غزه، تعدادی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

ارتش اشغالگر همچنین یک مدرسه متعلق به آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) را هدف قرار داد که افراد آواره را در اردوگاه نصیرات در خود جای داده بود.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت غزه، تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی به ۳۴ هزار و ۶۸۳ شهید و ۷۸ هزار و ۱۸ مجروح از هفتم اکتبر گذشته تاکنون افزایش یافته است.

این وزارتخانه همچنان خاطرنشان کرد که تعدادی از قربانیان هنوز در زیر آوار و در جاده‌ها هستند، در حالی که خدمه آمبولانس و دفاع مدنی قادر به رسیدن به آنها نیستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند
  • آتش در خانواده نیکا شاکرمی
  • کشتارهای جدید اشغالگران در غزه با هدف قرار دادن ۱۱ خانه در رفح و یک مدرسه آنروا
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • فارسیان، پلکانی به بلندای تاریخ
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر