Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:41:30 GMT

برترین کمانداران فارس معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۳۱۸۱

برترین کمانداران فارس معرفی شدند

رییس هیات تیرو کمان استان فارس، شنبه به ایرنا گفت: در این رقابت‌ ها که در سالن نصیری شیراز برگزار شد، ۵۰ کماندار از این استان شرکت داشتند.

علی روزیطلب اظهار داشت: در رشته ریکرو بانوان و در رده سنی نوجوانان، راضیه بنایی از فسا، آیسا یگانه فر از جهرم و ریحانه مولایی از گراش به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم ایستادند و در رده سنی بزرگسالان هم فاطمه محمدی از گراش نشان طلا کسب کرد، زهره گویا از شیراز مدال نقره گرفت و طیبه ریحانی هم از شیرازبه مدال برنز بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ریکرو آقایان و در رده سنی نوجوانان، سینا کهزادی از شیراز، محمد یاسین بنایی از فسا و محمد هادی مولایی از گراش سکوهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در رده بزرگسالان هم سعید محمدی از گراش قهرمان شد، محمد فلاح و حسین قربانی هر 2 از شیراز عنوان دوم و سوم را کسب کردند.

به گفته روزیطلب، در رشته کامپوند نوجوانان هم علی تقی پور از کازرون اول شد و در رده بزرگسالان نیز رسول طاهری از جهرم، علی اصغر جوینده از شیراز و امیرحسین طاهری از جهرم به ترتیب اول تا سوم شدند.

او بیان کرد: همچنین در رشته کامپوند بانوان بزرگسال هم، سارا بنیانی از شیراز به مقام قهرمانی دست یافت، زهرا مرادیان از جهرم نایب قهرمان شد و مریم علی‌آبادی از شیراز هم عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

رییس هیات تیر و کمان فارس ادامه داد: در حاشیه بر گزاری این رقابت‌ها نیز از نجمه آبتین، نخستین بانوی ورزشکار شیرازی در المپیک ۲۰۰۸ پکن و زهرا دهقان در المپیک ۲۰۱۲ لندن تجلیل شد.

برچسب‌ها شیراز فدراسیون تیروکمان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز فدراسیون تیروکمان فارس شیراز فدراسیون تیروکمان فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است

حجت الاسلام سید محمد رضا موسوی اصل مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در جمع رابطین شعب نمایندگی ولی فقیه حوزه‌های بسیج این ناحیه مقاومت سخن می‌گفت، افزود: علم همراه با ایمان باعث رشد، ترقی و پیشرفت و آبادانی کشور‌ها می‌باشد اگر این علم در اختیار اخلاق باشد دنیا آباد می‌شود.
 
این مقام روحانی در سپاه ادامه داد: شهید مطهری از پرتو علم و ایمان شخصیتی عالم بود و برای رشد بشریت قدم‌های بزرگی برداشت که همگان مدیون عالمی همچون استاد مطهری هستیم. 

او با اشاره به اینکه شکل گیری عصر رسانس در اروپا باهدف علم بدون ایمان بود که امروز همان تفکر و ایده در قالب لیبرال دموکراسی و سرمایه داری بدنبال سلایق و افکار خودشان هستند گفت: در دنیایی امروز هم همین ایدئولوژی فکری بی‌رحمانه مردم مظلوم و بیگناه کشتار می‌کنند و دم از حقوق بشر و شهروندی می‌زنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از ۸ الی ۱۲ اردیبهشت ماه نامگذاری شده است به همین مناسبت همایش بزرگداشت هفته عقیدتی صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری باهدف تجلیل از مربیان، هادیان سیاسی ومعلمان بسیجی توسط سپاه ناحیه محمد رسول (ص) در شمال غرب شیراز برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است