Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:36:11 GMT

اولین واکنش کومان به مصاحبه پر ابهام مسی

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۳۳۰۳

اولین واکنش کومان به مصاحبه پر ابهام مسی

لیونل مسی هفته گذشته در مصاحبه با لاسستا حاضر نشد در مورد آینده اش شفاف حرف بزند و همه چیز را به انتهای فصل موکول کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که در آخرین بازی سال 2020 خود در نوکمپ برابر ایبار متوقف شده بود، فردا شب باید به مصاف اوئسکا برود. یک بازی خارج از خانه مهم که هر نتیجه ای غیر از پیروزی می تواند باعث دورتر شدن این تیم از صدر جدول شده و شانس قهرمانی لالیگا را بیش از پیش کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« هر بازی در لالیگا دشوار است و با توجه به شرایط فعلی اوئسکا در جدول(رده بیستم) رویارویی برابر این تیم دشواری های خاص خود را خواهد داشت. آنها معمولا با اختلاف اندک بازی های خود را باخته اند. اگر پیروزی می خواهیم، باید آماده باشیم و نسبت به بازی قبل باید بهتر کار کنیم.»

 

مشخص نبودن آینده لیونل مسی و آزاد بودن او برای مذاکره با تیم های دیگر:« شرایط لئو خوب است و 30 و 31 دسامبر بدون مشکل تمرین کرد. مچ پای او دیگر آسیب دیده نیست و مهیای بازی فرداست. او را شاد می بینم و با انگیزه و مثل همیشه مهمترین بازیکن ما محسوب می شود.

 

 

 

 

آینده مسی؟ او در مصاحبه اخیرش واضح صحبت کرد. مسی گفتا که تا پایان فصل صبر می کند و باید به هر تصمیمی که می گیرد، احترام گذاشت. او بازیکنی است که همیشه باعث بهتر شدن تیمش می شود. از نظر من، اینکه مسی تصمیم گیری را به انتهای فصل موکول کرده، مشکلی نیست. باید به حرف هایی که در مصاحبه اش زد و تصمیمی که خواهد گرفت، احترام گذاشت.»

 

جذب بازیکن در انتقالات زمستانی:« اگر موفق به جذب بازیکن نشویم، به خاطر مشکلات مالی باشگاه خواهد بود. با مدیر ورزشی(رامون پلانس) در مورد چگونگی آماده سازی تیم با لحاظ قراردادن شرایط فعلی باشگاه صحبت کرده ام. در مورد جوانان و نیز پست هایی که نیاز به تقویت دارند نیز حرف زدیم. من برنامه ها و ایده هایم را مطرح کرده ام و در نهایت باشگاه تصمیم گیرنده خواهد بود. در نهایت باید دید رئیس جدید چه کسی است و اوست که حرف نهایی را خواهد زد.»

 

 

 

 

تردید ها به بارسا:« پس از تساوی برابر ایبار طبیعی بود که تردیدها بیشتر شود چون همه می پرسیدند چطور نتوانستیم آن بازی را ببریم. باید در حمله موثرتر کار کرده و اشتباهات فردی را بسیار کاهش دهیم.»

 

رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)

 

 

 

منبع :فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم) نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم) رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم «دایره زنگی» (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • (ویدئو) تصاویر زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان