Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:06:06 GMT

آغاز به کار جشنواره رسانه ای ابوذر

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۳۳۷۲

آغاز به کار جشنواره رسانه ای ابوذر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در اولین روز هفته مقاومت و اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی گردهمایی اصحاب رسانه و افتتاحیه جشنواره ابوذر و رونمایی از پوستر جشنواره با حضور سردار رمضانعلی شریف سخنگو و معاون روابط وتبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اصحاب رسانه و مسئولین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد علیرمضانی مدیر کل صداوسیمایی مرکز با اعلام اینکه کسی نبود از رسانه‌های استان کرمان برای این برنامه پای کار نیاید گفت: مالک اشتر اولین شخصیتی در تاریخ اسلام بود که امامش درنبودش بی تابی کرد، دومین شخصیت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام بود که امام حسین علیه السلام است را بی تاب کرد و سومین شخصیت حاج قاسم سلیمانی بود که درشهادتش ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری بی تابی کرد.

او افزود:ما کرمانی‌ها بطور ویژه مدیون سردار هستیم چرا که ایشان در زندگی و بعد ازشهادتش سطح استان کرمان را بالا برد.

علیرمضانی با اشاره به اینکه رسانه ای ترین شخصیت خود سردار بود بیان کرد:اصحاب رسانه بخصوص کرمانی‌ها وظیفه داریم  اجازه ندهیم دراین بحث  تحریف شود و مصادره کردن سردار به نام انقلاب اسلامی  بدون ولایت ،ظلم است.

او اظهار کرد:امام علی (ع) وقتی بچه یتیم می‌دید سرخم می‌کرد و نوازش میکرد و حاج قاسم سلیمانی هم همین طور بود، ولی در جبهه بزرگ مرد و دلیر مرد بود.

علیرمضانی با اشاره به اینکه  رییس سازمان جاسوسی امریکا برای حاج قاسم سلیمانی نامه می‌فرستد، ولی این نامه را باز نمی‌کند مانند ابوالفضل العباس علیه السلام در جریان کربلا ،گفت:دیشب ویژه برنامه شهادت سردارسلیمانی  از گلزار پخش شدکه این برنامه در لحظه شهادت و ازحدود چهار شبکه این برنامه پخش شد.

او افزود:برنامه‌های مهمی با همکاری همه اصحاب رسانه ساخته شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شکری نیا عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گنبدکاووس خبر داد و اظهار کرد: این فیلم‌های تبلیغاتی از امروز آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود، افزود: از بین این دو نامزد حوزه انتخابیه گنبد تنها یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات خود استفاده می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: در دور نخست انتخابات از ۱۹۷ کانال انتخاباتی کشور، ۶ کانال سهم گلستان بود که در ۶ حوزه انتخابیه در مجموع ۲۱۰ برنامه در ۷ محور با حضور ۹۲ کاندیدا از ۳۰۶ کاندیدای ثبت نام شده برنامه ضبط شد.

گفتنی است استان گلستان در انتخابات اسفند ماه رتبه سوم مشارکت کشور را کسب کرد و انتخابات در حوزه انتخابیه گنبد کاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد خبر 6097506

دیگر خبرها

  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • تور رسانه‌ای شهرداری شهرکرد هم‌زمان با روز شهرکرد برگزار می‌شود
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳