Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اعلام کرد: با اجرای طرح پرداخت ۳۰ درصد دستمزد نیروی کار به کارفرمایان در قالب طرح یارانه دستمزد، نزدیک به ۸۰۰ نفر در استان اردبیل مشغول به کار شدند.

به گزارش قدس آنلاین،قاسم رحیمی عنوان کرد: اجرای این طرح در ۱۶ استان مرزی و محروم کشور با پرداخت ۳۰ درصد از دستمزد مصوب شورای عالی کار به کارفرمایان در قبال جذب نیروی کار جدید از حدود سه ماه پیش آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مطابق آخرین دستورعمل اجرایی طرح یارانه دستمزد کارگاه‌های دارای مجوز و دارای کد کارگاهی تا پنج برابر میانگین نیروی کار موجود بیمه شده می‌توانند کارجو جذب کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طرح یارانه دستمزد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت گاز یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده های نفتی لار برای توزیع در جایگاه های سوخت، متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته سالاری، شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده های نفتی گزارش این تخلف را با همکاری حراست شرکت کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093312

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد
  • کلاف سردرگم تعیین دستمزد کارگری (پادکست)
  • صدور ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • روزگار به نام کارگر شد و به کام کارگر نشد