Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث رکنا، رئیس کلانتری 119 مهر آباد از دستگیری یک مامور قلابی با کشف 30 فقره اخاذی خبر داد و گفت: متهم با معرفی خود به عنوان مامور پلیس از شهروندان اخاذی می کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "مسلم قاسم آبادی"، رئیس کلانتری 119 مهر آباد گفت: با دریافت چند گزارش از سوی متصدیان واحدهای صنفی و دستفروشان مشخص شد که فردی با مراجعه به آنها و معرفی خود به عنوان مامور پلیس مبالغی را اخذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم با استفاده از یک دستگاه خودروی سمند سوژه های خود را در اطراف میدان آزادی شناسایی می کرد، افزود: گشت زنی های انتظامی افزایش تا اینکه پس از 4 شبانه روز کار اطلاعاتی دقیق متهم در حال پرسه زنی شناسایی و بازداشت شد.

رئیس کلانتری مهرآباد ابراز داشت: متهم در تحقیقات پلیسی به 30 فقره اخاذی معترف و تاکنون 15 تن از شاکیان شناسایی شده اند.

وی خاطر نشان کرد: با اعتراف متهم به جرم ارتکابی، وی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مامور قلابی اخاذی بازداشت اخبار حوادث اخاذی غرب تهران مامور قلابی خودروی سمند دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران اخبار تهران حوادث تهران کرونا قتل فیلم سردار سلیمانی قیمت خودکشی قصاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.  فرمانده انتظامی شهرستان یزد افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.  فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند