Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد گلفشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر عصر امروز در مراسم رونمایی از جشنواره رفیق خوشبخت ما به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: طرح ملی و راهبردی رفیق خوشبخت ما عنوانی است که رهبر معظم انقلاب به کار برده اند و این طرح در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید رهبری بر مکتب شهید سلیمانی راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص محورهای این طرح توضیح داد: جشنواره رفیق خوشبخت ما دارای یک پویش ملی به نام چلچراغ است که در این پویش جوانان جمعیت هلال احمر و داوطلبین سراسر کشور اقدام به انجام یک کار خیر به نیابت از شهید سلیمانی خواهند کرد.

گلفشان تصریح کرد: این اقدامات غالباً با محوریت مقابله با کرونا و کمک به نیازمندان است و از امروز تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: بخش دیگری از این طرح جشنواره فرهنگی هنری رفیق خوشبخت ما است که در این جشنواره اطلاعیه هایی برای تبیین مکتب و مسیر سردار شهید منتشر شده و علاقمندان می توانند از طریق مطالعه وصیت نامه حاج قاسم، زندگی نامه ایشان، تولید فیلم کوتاه، مستند مقاله و … آثار خود را به جمعیت هلال احمر ارسال کنند. یکی دیگر از اهداف این طرح تطبیق فعالیت های هلال احمر با مکتب حاج قاسم و تبیین آن برای نسل جوان است.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر ابراز داشت: جوانان و داوطلبین هلال احمر از نوروز ۹۹ تاکنون با انجام اقداماتی مانند غربالگری، شرکت در طرح آمران سلامت، ناظران سلامت و … خدمات متعددی را برای مقابله با کرونا انجام داده اند.

گلفشان گفت: سازمان جوانان هلال احمر تا سال ۱۴۰۰ و پیش از پایان سال جاری ۱۴ طرح بزرگ را اجرایی و عملیاتی خواهد کرد که جزییات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 5111080

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب سازمان جوانان هلال احمر طرح شهید سلیمانی قاسم سلیمانی شورای شهر تهران آلودگی هوا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر ویروس کرونا آیت الله مصباح یزدی پلیس راهور شهرداری سازمان تامین اجتماعی دیوان عدالت اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر تهران رفیق خوشبخت ما هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم کوتاه «چوپان» به نویسندگی و کارگردانی مهرشاد رنجبر در تازه‌ترین حضور جهانی خود به جشنواره شورت شورتز ژاپن راه یافت و به همین بهانه از پوستر این فیلم که آرمین رنگانی طراحی آن را برعهده دارد، رونمایی شد.

جشنواره شورت شورتز از جشنواره‌های مورد تأیید اسکار است که در آن برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی، غیر داستانی و انیمیشن واجد شرایط نامزدی در بخش اسکار بهترین فیلم کوتاه خواهند بود.

این جشنواره از سال ۱۹۹۹ تأسیس شد و به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره‌های فیلم کوتاه آسیا در توکیو برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «چوپان» در بیست و پنجمین دوره از این جشنواره از میان ۴۹۳۶ فیلم فرستاده شده به جشنواره انتخاب شده است.

«چوپان» به تهیه‌کنندگی مژگان رایگان و رضا فتح الهی‌پور روایتی است از دو ساعت مانده به اجرای بازبینی که گروه متوجه می‌شود، بازیگر نقش چوپان نمی‌تواند به اجرا برسد و میثم تلاش می‌کند تا به جای او روی صحنه برود.

نادر صادقی، سام دادخواه، رضا زمانی، مژگان رایگان، فرهنگ ادیانی، مهتاب ناظری، شیرین شجاعی، هادی افشین، هاشم ایمانی، فواد آزادی، میلاد دهقان، سارا امیری مقدم، فرهان فرهادی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.
جشنواره شورت شورتز از ۴ ژوئن تا ۱۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۵ تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) در توکیو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی