Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین جعفری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، درباره برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: این آزمون با تعداد ۴۳۲ نفر دختر و ۴۴۸ نفر پسر، همزمان با سراسر کشور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

پایان رقابت بیش از ۹ هزار متقاضی شغل در چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌منظور سلامت داوطلبان و عوامل اجرایی در برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای حفظ سلامت افراد در این آزمون صورت گرفت.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هشتمین آزمون استخدامی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد