Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@04:17:36 GMT

شهید سلیمانی نمونه ای بی بدیل در ولایتمداری بود

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۳۷۴۱

شهید سلیمانی نمونه ای بی بدیل در ولایتمداری بود

نورالدین فرزادی پور گفت: شهید سلیمانی نمونه ای بی بدیل از روحیه ولایتمداری بود و هیچگاه در دام خط و خطوط سیاسی گرفتار نشد و در عین پایمردی در دفاع از حریم ولایت وارد دستجات سیاسی نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار بازی دراز ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی اظهارداشت: شهید عزیز سردار دلها نمونه بارزی از شاگردان و پیروان بحق خمینی(ره) امام بودند که در مکتبشان مشق آزاد مردی آموختند و تا آخر وجود و جانش را در این مسیر تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: رهبر معظم انقلاب بعنوان خلف صالح امام خمینی (ره) در ادامه رسالت ظلم ستیزی و ایجاد وفاق و همدلی در بین مظلومین عالم خصوصا جهان اسلام بر روی تفکر مقاومت متمرکز شدند و همه انسانهای خالص و متدین و انقلابی در سراسر جهان را حول محور مقاومت جمع کردند و جبهه ی مقاومت شکل گرفت.

فرماندار سرپلذهاب با اشاره به دوران دفاع مقدس اذعان داشت: در دوران دفاع مقدس ما در شرایطی به دفاع از حدود و ثغور با آرمانهای اسلامی کشورمان پرداختیم که از نظر عده وعده نه انسجام سازمانی در نیروهای نظامی و انتظامی داشتیم و نه از قدرت پشتیبانی و لجستیک مناسب بهره مند بودیم اما وجود روحیه انقلابی و از خود گذشتگی و پایبندی به آرمان انقلابی و جهادی کمک کرد تا در مقابل تمام کفر و استکبار و سرکردگی آمریکا ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: پیروزی در جنگ علاوه بر تقویت خود باوری واتکا به توان داخلی منجر به شناسایی و پرورش نخبگانی در بین چهره های نظامی شد و این باور را در ما به وجود آورد که میتوانیم در مقابل ظلم ایستادگی کنیم.

فرماندار شهرستان سرپلذهاب تاکید کرد: با کمک شناختی که از اردوگاه دشمنان پیدا کردیم مشخص شد آمریکا و صهیونیسم برای رسیدن به اهداف شومشان از هیچ اقدامی فروگذار نیستند و دشمنی شان تمام شدنی نیست و خود را محق دستیابی به تمام سرزمینهای خاورمیانه و ثروت آنان و استثمار ملتهای مسلمان می دانند و همین امر ضرورت ایجاد جبهه مقاومت را بیشتر کرد و امروز  نقش موثر و حضور مقاومت در مناطق مختلف کشورهای هدف را که می بینیم متوجه می شویم چه اتفاق مبارکی رخ داده است.

فرزادی پور خاطرنشان کرد: تنها شکل گیری جبهه مقاومت برای مبارزه با استکبار و صهیونسیم کافی نبود بلکه نیازمند هدایت و فرماندهی بودند که نقش بی بدیل سردار شهید سلیمانی آنهم با روحیه مقام و صبور و متواضع همراه با اقتدارش موجب شد چهره های قدرتمند و شجاعی در مکتب سردار تربیت شوند تا در عدم حضور فیزیکی سردار سلیمانی بتوانند نیروهای خود را منسجم در مسیر مبارزه حفظ کنند و یقینا نقش این شهید عزیز در تضمین پیروزیهای جبهه مقاومت بی بدیل است و معتقدم با وجود اینکه هیچ وقت جای سفیران الهی در زمین خالی نمی ماند اما سردار دلها یک نمونه ای منحصر به فرد بود.

وی افزود: ما امروز بیش از آنکه در غم فراغش بسوزیم نیازمند بهره از وجود با برکت و شهادت مظلومانه اش در بیداری جهان خصوصا جهان اسلام هستیم و باید دنیا بفهمد این انسان بزرگ تمام زندگیش را در مسیر دفاع از مظلومیت مظلومان صرف کرد او دنبال قدرت و کشور گشایی نبود او مبارزه با ظالمان را برای بهره مندی بشریت خصوصاً مسلمانان از حقوقشان انتخاب کرده بود وتبین این تفکر موجب میشود روح انقلابی و مقاومت در جبهه مقاومت و ملتهای منطقه زنده بماند.

فرماندار سرپلذهاب بر لزوم زنده نگه داشتن یاد شهدا تاکید کرد و گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، شهدای سلامت و شهدای علمی و هسته ای علاوه بر حفظ روحیه قدر شناسی از ایثارگران موجب حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: نهادینه نمودن زندگی سردار سلیمانی موجب رونق یافتن روحیه ساده زیستی در سبک زندگی افراد جامعه وپرهیز از زندگی لاکچری و کم شدن فاصله های اجتماعی خصوصا فاصله زندگی مسئولین با مردم  می شود ودر ایجاد انسجام ملی بسیار مثمر است.

وی افزود: شهید سلیمانی نمونه ای بی بدیل از روحیه ولایتمداری بود و هیچگاه در دام خط و خطوط سیاسی گرفتار نشد و در عین پایمردی در دفاع از حریم ولایت وارد دستجات سیاسی نشد  و رنگ تعلقی به هیچ جناحی پیدا نکرد و به همین دلیل در شهادتش ملت صرف نظر از رنگ و بوی سیاسی رستاخیزی بپا کردند و این خیزش اجتماعی پاداش اخلاص و صداقت و از خود گذشتگی مردی بود که در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهید سلیمانی جبهه مقاومت نمونه ای بی بدیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشروح خاطرات آیت الله هاشمی در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۰ را بخوانید؛

بعد از ۵۳ سال که آمریکا دائماً عضو کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل بوده، در انتخابات پریروز حذف شد و مخالفان [جرج] بوش، [رئیس‌جمهور آمریکا]، سیاست ضعیف خارجی او را به باد انتقاد گرفتند. پاپ ژان پل دوم، [رهبر کاتولیک‌های جهان]، در یونان از کلیسای ارتدکس‌ها، به خاطر جنایات کاتولیک‌ها در جنگ‌های صلیبی علیه مسیحیان ارتدوکس استانبول، عذرخواهی‌ کرد. رئیس اُرتدکس‌های یونان، ملاقات خود را مشروط به عذرخواهی پاپ کرده بود.

پیش از جلسه مجمع [تشخیص مصلحت نظام]، سیاست‌های کلی امنیت ملی در بخش دفاع را تکمیل کردیم. ظهر آقایان [عباس واعظ] طبسی و [علی‌اکبر] ناطق [نوری]، میهمانم بودند. دربارۀ انتخابات بحث بود. قرار است جامعه روحانیت [مبارز تهران] و جامعه مدرسین [حوزه علمیه قم]، نامزد مشخصی نداشته باشند و بیانیه بدهند و مطالب کلی بگویند. عصر آقایان [محمدمحسن] سازگارا، [مدیرعامل شرکت مطبوعاتی جامعه‌ روز]، [سعید] فائقی، [معاون فنی سازمان تربیت بدنی] و عباس [قاسمی‌شریف]، پسر خانم اعظم طالقانی آمدند. سازگارا، نامزد ریاست‌جمهوری شده؛ نگران است که شورای نگهبان، صلاحیت او را رد کند. گفت، بارها اعلام کرده، موتور حرکت اصلاحات را سیاست‌های برنامه اول و دوم و عملکرد دولت سازندگی می‌داند. به عملکرد دوم‌ خردادی‌ها معترض است و گفت، روحانیت در دو قرن اخیر، هر وقت وارد مسائل شده، خیلی جدی و مؤثر بوده است.

جمعی از مسئولان [بسیج] حزب‌الله لبنان آمدند. سردار [قاسم] سلیمانی، [فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران] گزارش داد و من هم صحبت دلگرم‌کننده‌ای برای آنها نمودم.

شب جلسه سران قوا در دفتر آقای [مهدی] کروبی، [رئیس مجلس] در مجلس بود. آقای کروبی، مذاکراتش با شورای نگهبان در مورد ردصلاحیت اکثر نامزدهای دوم خردادی در [انتخابات] میان‌دوره‌ای مجلس را تعریف‌ کرد؛ خیلی ناراضی‌اند. گفته شد، با نفوذ آقای [مجید] انصاری، [نماینده تهران] ، در قانون برنامه، دو طرح گذاشته‌اند که باید اصلاح شود. گفت، آقای [سیدعلی‌اصغر] حجازی از دفتر رهبری، در روزی که او در ساوه بوده، تلفنی به او گفته است که آقای بهزاد نبوی، [نایب‌رئیس مجلس]، در مورد فرمان هشت‌ماده‌ای رهبری، در خصوص مبارزه با فساد، بد برخورد کرده است. قرار شد سران سه قوه، آیین‌نامه‌ای برای کنترل درست مبارزه با فساد تهیه کنند که مثل مسئله ثروت‌های بادآورده، خراب نشود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902823

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز