Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود عصر شنبه در حاشیه برگزاری آیین وداع و تشییع پیکر شهید گمنام به خبرنگار ایرنا گفت : این شهید در عملیات والفجر چهار در منطقه پنجوین عراق به شهادت نائل آمده است.

سرهنگ محمد خوشقدم  با بیان اینکه شواهدی مبنی بر بسیجی بودن این شهید موجود است، افزود: این شهید ۱۹ سال سن داشته و زمان مفقودیت ایشان سال ۱۳۶۲ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این شهید توسط کمیته جستجوی مفقودین شناسایی شده، تصریح کرد: تشییع شهید به صورت رژه خودرویی در سطح شهرستان شاهرود انجام خواهد شد و در روز دوشنبه در پادگان هوا و فضا امام رضا(ع) شاهرود خاکسپاری خواهد شد.

خوشقدم از توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در سالروز شهادت سردار سلیمانی و اربعین شهید فخری زاده خبر داد و اظهار داشت: این بسته ها به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود و خیران تهیه شده و ارزش هر بسته یک میلیون ۵۰۰ هزار ریال است.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: این بسته ها شامل ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی و حبوبات است که بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

به گزارش ایرنا، پیکر معطر ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد استان سمنان شد که امروز با حضور جمعی از مردم و مسوولان با حضور نماینده ولی فقیه بر پیکر این عزیزان در سمنان نماز اقامه شد.

شهرستان شاهرود در دوران دفاع مقدس بیش از یکهزار و ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و از نظر تعداد شهدا به نسبت جمعیت در رتبه های بالای کشوری قرار دارد.

برچسب‌ها شاهرود شهید شهدای گمنام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود شهید شهدای گمنام شاهرود شهید شهدای گمنام اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پیکر شهیدان دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» شناسایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج دانش کهن  ظهر امروز در جمع خبرنگاران  با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا گفت: پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» پس از سال ها دوری از وطن، تفحص، شناسایی و با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی پیکر مطهر به خانواده معظم شهید اطلاع‌رسانی شد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» روز جمعه مورخ 14 اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز جمعه مهرشهر از مصلی مهرشهر تشییع و در گلزار شهدای امام زاده طاهر(ع) به خاک سپرده خواهد شد و شهید «جهانگیر بیات» روز شنبه 15 اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 10 از میدان نماز ماهدشت تشییع و در گلزار شهدای بی بی سکینه به خاک سپرده خواهد شد.

نیاز 290 همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز

گفتنی است شهید «جهانگیر بیات» متولد یکم مهرماه سال 1342، بیست و یکم بهمن ماه سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و  شهید «محمدرضا غضبان احمدی» متولد چهارم اردیبهشت ماه سال 1343، یکم مهرماه سال 1359 در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمدند و سال‌ها پیکر مطهرشان جاویدالاثر بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم