Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکرمی گفت: امروز اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی قهرمان بین‌المللی و مجاهد فی سبیل الله است و ایشان ویژگی‌های بسیار برجسته و شاخصی دارد که باید به‌خوبی برای مردم تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  دیار آفتاب؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری امروز در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان گفت: بخش عظیمی از کشور و کل استان مرکزی به لحاظ کرونا در وضعیت زرد قرارگرفته قطعاً عنایات خداوند بوده و این مسئله نباید فراموش شود و اگرچه زحمات کادر درمان ، گروه‌های مردمی و مشارکت مردم بسیار اثرگذار بوده اما اگر عنایات خداوند نباشد قطعاً موفقیتی صورت نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرمی اظهار کرد: امروز اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی قهرمان بین‌المللی و مجاهد فی سبیل الله است و ایشان ویژگی‌های بسیار برجسته و شاخصی دارد که باید به‌خوبی تبیین شود اما ویژگی برجسته ایشان اخلاص و کار برای خدا انجام دادن است و شهید سلیمانی در اقدامات چشمگیری که انجام داد هیچ‌وقت خود را ندید و تنها رضایت خداوند را مد نظر قبل داد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی تنها با خدا معامله کرد و ایشان هم در حیات با برکت خود و هم با شهادت برکات فراوانی برای ملت ایران و سایر ملت ها به ارمغان آورد و این‌ها به دلیل عنایات خداوند بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: امروز همه شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی باید برای ما درس مهمی باشد اما ویژگی کار برای رضایت خدا باید بیشتر موردتوجه باشد.

اکرمی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین بزرگداشت برای شهید سلیمانی ادامه سیره و مکتب ایشان است بیان کرد: اگر می‌خواهیم در مکتب ایشان باشیم باید سلیمانی وار مسئولیت خود را انجام دهیم و مثل او فکر و عمل کنیم.

وی افزود: با توجه به وضعیت شرایط امروز کرونایی مقداری نگرانی احساس می شود که امروز که در وضعیت زرد قرار گرفته ایم از حساسیت مردم کاسته شود و مردم خیال کنند خطرها را پشت سر گذاشته ایم که اینگونه نیست و خطر بیماری کرونا همواره وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بیان کرد: امروز مسئله خطر و ایجاد بحران کرونا باید به طرق مختلف و با هنرمندی به مردم اطلاع رسانی شود که خطر بیخ گوش ماست و همه دستگاه‌ها موظف هستند در حساسیت افکار عمومی نسبت به کرونا اثرگذار باشند.

وی اضافه کرد: پیک اول ، دوم و سوم را با همه تندی‌ها و شدت‌ها پشت سر گذاشتیم و دیدیم که پیک سوم تندی و شدت بسیار بالایی داشت و امروز همه وظیفه‌داریم اجازه ندهیم جامعه به پیک چهارم مبتلا شود چراکه پیک چهارم قطعاً با شدت بالاتر و تندتری نسبت به پیک‌های گذشته خواهد داشت.

اکرمی بیان کرد: جلسه ستاد مقابله با کرونا با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد که مصوبات مؤثری به همراه داشت و از جلسه بعد کلیه شهرستان‌های استان موظف هستند آمار خود را به شکل نموداری ارائه دهند و در سطح کشور ۴ شهرستان قرمز، ۴۳ شهرستان نارنجی و ۴۰۱ شهرستان زرد داریم.

وی افزود: صداوسیما و رسانه‌ها موظف هستند جلسات و برنامه‌هایی که در آن پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشده را پوشش خبری ندهند و مدیرانی که در برنامه‌های خود پروتکل‌ها را رعایت نکنند علاوه بر تذکر کتبی به مراجع قضائی معرفی خواهند شد و کلیه دستگاه‌ها باید تمرکز خود را بر روی جلسات غیرحضوری بگذارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: فرمانداران هر شهرستان در درجه اول باید اجرای دقیق مصوبات مقابله با کرونا را انجام دهند و هیچ جلسه‌ای مهمتر از مسئله ستاد کرونا نیست و همچنین شهرستان هایی که افزایش بیماری را دارند باید در جلسات آینده گزارش دقیق ارائه دهند تا نقاط ضعف و خلاء ها شناسایی شود.

اکرمی با بیان اینکه افزایش بستری ها در هر شهرستان نشان از وجود خلاء ها و رعایت نکردن دستورالعمل ها است اظهار کرد: لذا این مسئله باید در هر شهرستانی که شاهد آن بودیم با دقت بررسی شود.

وی ادامه داد: نحوه فعالیت ادارات در شرایط زرد به شکل ۲ سوم حاضر و ۱ سوم دورکاری است اما به هیچ عنوان نباید کار مردم و مراجعین عقب بماند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خاطرنشان کرد: امروز با توجه به ورود کرونای جهش یافته انگلیسی وضعیت اروپا و آمریکا به شدت نابه سامان است و امیدواریم مردم با رعایت جدی پروتکل ها این خطر را از جامعه دور کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امنیتی و اجتماعی استانداری شهید سلیمانی معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند

فرماندار سردشت گفت: ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند و برابر قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده، درصدد هستیم آب رسانی به روستاهای مذکور انجام گرفته و تنش آبی به اتمام برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، باباخان اسکندری در دومین جلسه شورای اداری شهرستان سردشت طی سال‌جاری اظهار کرد: این شهرستان ۸۵۶ شهید را تقدیم نظام مقدس ایران اسلامی کرده و سردشت اولین شهر شیمیایی جهان و همیشه در معرض توپ و تانک و در معرض خطر دشمن بوده است، بنابراین انتظار ما از مسئولین آن است که نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به سفر مقام عالی استان به شهرستان و در راستای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی افزود: از ۷۵ مصوبه تصویب شده برای شهرستان ۶۵ مصوبه محقق شده و به اتمام رسیده‌اند که توانسته تغییرات مثبتی را در راستای معیشت مردم به وجود بیاورد.

فرماندار سردشت در راستای اقدامات مثبت و قابل توجه دولت سیزدهم در جهت افزایش رفاه و آسایش مردم گفت: در سال گذشته ۹۷ پروژه را با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان تعریف کرده و تا به امروز تقریباً ۶۰ درصد اعتبارات تخصیص پیدا کرده و با همت و درایت مدیران، پروژه‌ها به پیمانکاران واگذار و اقدامات را شروع خواهند کرد.

اسکندری ادامه داد: از دیگر اقدامات مؤثر دولت سیزدهم در جهت رفاه و آسایش مردم به رسمی شدن مرز کیله می‌توان اشاره کرد که این مرز یک ظرفیت بالقوه و بزرگ را در جهت رونق تجارت در منطقه ایجاد و اشتغال‌زایی را برای عموم مردم به وجود آورده است.

وی به بحث آب‌رسانی به روستاها پرداخت و تصریح کرد: ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند و برابر قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده در صدد هستیم آب رسانی به روستاهای مذکور انجام بگیرد و تنش آبی به اتمام برسد.

اسکندری همچنین در ادامه به پروژه گازرسانی به ۳۱ روستای منطقه آلان با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان اشاره کرد و یادآور شد: این موضوع هم برگ زرینی از افتخارات دولت سیزدهم در راستای خدمات رسانی به مردم ایران عزیز است.

فرماندار سردشت در خاتمه به بحث جهاد تبیین پرداخت و خاطرنشان کرد: جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و مهمترین اصل جهاد تبیین برنامه‌ریزی کردن برای این مهم است و عدم انجام درست آن می‌تواند نتایج زیان باری به وجود بیاورد، پس باید بیان حقیقت و روشنگری با برنامه‌ریزی باشد، زیرا جهاد تبیین برای دشمنان ما خطرآفرین است چون توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

کد خبر 747936

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • اجرای طرح حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه | وظایف را انجام ندهیم، جامعه به بی‌حیایی دچار می‌شود
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند